kelpaanko teille naiset/tytöt/friidut/tyttöset ja kaiken karvaiset muut karvakolmion edustajat? ;)

Handsome96poikaihminen

Elikkäs olen todella pitkä, noin jottai 170cm. Olen musikaalinen(en oikeasti ole), hassun hauska ja mikä parasta, iha helevetin fiksua ja sivistynyttä jutustelu tai vaikka paskan jauhamis seuraa. Olen komea ja uskomattoman hyvä käsistäni(masturboiminen) niin ja niin ja niin ja... Sanoinko jo vittu? Vittu! Ja sitte olen melkein 17. Tai no tänä vuonna täytän 18 eli olen siis -96 syntyny. Elikkäs naikkoset ja muut venuksesta karanneet, kysymys kuuluukin että keleppaisinko teille

85

479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö16v

Ton tekstin perusteella olet oikein hurmaava tapaus.

• Handsome96poikaihminen

No totta kai totta kai tyttö hyvä. Mä tosiaankin olisin joka äidin unelma vävy ja kaikkea muuta mielenkiintoista. En haluaisi leveillä mutta olen täydellinen. :( En siis ole täydellinen. Sattuu saatanasti tämä totuuden ymmärtäminen. Mutta lestän sen kuin hiiri... Mies ja en anna sen haitata. Leukapystyssä pää taivaassa ja jalat tukevasti maassa, perkele. Olen tosin aivan tavallinen suomalainen uros joka täällä pohjantähden alla asustaa että jos ei kelpaa ni haistakaa te saksa. Mä juon, poltan ja kiroilen kuin metsämies ja hakkaa naisia päissäni. Unissani tosin mutta silti >:)

• kffbkfk
        Handsome96poikaihminen kirjoitti:

No totta kai totta kai tyttö hyvä. Mä tosiaankin olisin joka äidin unelma vävy ja kaikkea muuta mielenkiintoista. En haluaisi leveillä mutta olen täydellinen. :( En siis ole täydellinen. Sattuu saatanasti tämä totuuden ymmärtäminen. Mutta lestän sen kuin hiiri... Mies ja en anna sen haitata. Leukapystyssä pää taivaassa ja jalat tukevasti maassa, perkele. Olen tosin aivan tavallinen suomalainen uros joka täällä pohjantähden alla asustaa että jos ei kelpaa ni haistakaa te saksa. Mä juon, poltan ja kiroilen kuin metsämies ja hakkaa naisia päissäni. Unissani tosin mutta silti >:)

Jos olet sellainen oikeastikkin minkä kuvan teksti antaa ja avoin jne, ei sun tarvitsis missään netissä kysellä kelpaanko vaan naisia riittäis. Siispä kysyn vain sekavan ja moniselitteisen kysymyksen, miksi?

• 20+7

Ahh, oot mun unelmien mies! Kerro lisää! :*

• Handsome96poikaihminen
        kffbkfk kirjoitti:

Jos olet sellainen oikeastikkin minkä kuvan teksti antaa ja avoin jne, ei sun tarvitsis missään netissä kysellä kelpaanko vaan naisia riittäis. Siispä kysyn vain sekavan ja moniselitteisen kysymyksen, miksi?

Hmm...mmm... Vastaan sekavaan ja hyvinkin moniselitteiseen kysymykseesi että, en tiedä itsekkään mitä vittua ajattelin. Tosin, eipä nämä tissiliivien kantajat hirveesti meikäläistä piiritä, että naisista on pulaa. Että kaiketi siksi olen epätoivoinen ja kirjoittelen läpimikseni tällästä erikoista läpän tapaista tänne. Mutt juu olen kyllä avoin mutta on mullakin järki päässä. Pienihän se järki sielläbon mutta olkoot ja se estää minua kertomasta mitä vaan tänne. Että kiitos siitä kuuluu, itselleni? Olen aika omahyväinen paska ja egoni on niin suuri että jouduin ostamaan sille oman talon ja koiran mutta pohjimmiltani må olen hieno ja hyvä ihminen. Aivan kuten vittu kaikki joten sinänsä turha selittää. Ja ymmärtäkää että läppäähän tämä vain on. Vai onko??? Kertokaa...!

• Handsome96poikaihminen
        20+7 kirjoitti:

Ahh, oot mun unelmien mies! Kerro lisää! :*

Mitä haluat kuulla sinä, no en tiedä susta mitään mutta sinä ihminen. Voin kertoa sulle mitä vaan. Niin rikkaruohosta kuin kvanttifysiikastakin. Älä kuitenkaan kysy näitä edellämainittuja asioita koska en tiedä niistä hevon vittuakaan mutta kerro vaan mitä haluat tietää?

• Kiitos päivän nauruista. :DDDD

• Handsome96poikaihminen

Oleppas vaan niin pirun hyvä sinä oletettavasti jääkiekkoilija joka tuskin tulee harrastuksellaan rikastumaan, ottaen huomioon sen tosiseikan että mikke granlundi tosiaan oli 19-vuotias tehdessään ilmaveivein leijonien paidassa vuonna 2011. Kateeksi käy tätä kaveria. Mutta mutta, tarkoitukseni onkin mielellään naurattaa koska itkeminen on niin ruman näköstä. Tai no ei ehkä ruman, ikävän näköstä. Vittu sovitaan vain yksinkertaisesti että itkeminen on vain ja ainoastn näköistä niin ei tarvitse siitä väitellä kolema tuntia pää sidottuna kravatilla höyläpenkkiin kädet eripuolilla huonetta, jalat toisesa huoneessa hehkulampun lämmityksen alaisena. Peruna

• Blood-Staz

Tämä pitäs jättää toho etusivulle ja selittää siellä että tässä on pikanen opas alottelijoille jotka haluaa tehdä "kelpaanko"-viestiketjun tai tarkistaa mitä sellaisessa pitäisi olla jotta pääsisivät kyselemään näitä tietoja.

• Jaipe

Sanoit tossa että oot 170cm eli "todella pitkä". Olet pitkä mutta et "todella pitkä". Itse olen 183cm ja olen vasta 14.

• Jokuminävaan

No ahh.. ;b
        Sust tulee mielee Ongelmatapaus96 :D ettet vaa olis se sama tyyppi? :D vitun seksikäs..

• Handsome96poikaihminen

Mä tosiaan olen esimerkkitapaus. Ei saatana kukkaa pääse vittuilemaa siitä että antaisin itsestäni liian vähän. Tai no, eipä ainakaa vielä tähän mennessä oo tullu ketää valittamaa. Ei edes perkele kuppikokoa oo kukaan kysyny. Alkaa melkein vituttamaa. Kaikki vaa kehuu ja kehuu mutta kuka on loppupeleissä oikeassa? Aivan, vittu Mauri on oikeassa. Niin alkupeleissä kuin loppupeleissä niin aina on se Mauri oikeassa. Tai Tuomas. Tai kummatkin.

Niin ja olenhan mä pitkä. Muistutan pituudeltani ehkä hieman raamatun goljattia, jengi know? Oon 170 senttiä pelkkää lihaa, sisäelimiä, verisuonia, sappikivet on, ihoa, valkosolua ja hiuskarvaa. Tosin jos nyt realistisemmin miettii niin oon kyllä nornaalia lyhyempi mutta perkele. Mitä pienempi kius sitä isommat löylyt.

Ja en aio kommentoida tuohon Ongelmatapaus96 juttuun mitään. Saattaisin jäädä kiinni :O

• Jokuminävaa

Katokku Ongelmatapaus96 on kans just sen 170cm ja puhuu samalla tavalla ;D

• Handsome96poikaihminen
        Jokuminävaa kirjoitti:

Katokku Ongelmatapaus96 on kans just sen 170cm ja puhuu samalla tavalla ;D

Woou... Sähä siis tunnet sen heebon. Respektit sulle ja, no annetaan respektit kaikille maailman ihmisille kertaheitolla ni ei tuu kelleen paha mieli. Eipä voi mua ainakaan siitä syyttää. Ja juu Ongelmatapaus96 on kaikesta päätellen siis aika samankaltane äijä ku mäki. Mistälie johtuu? Noo mutta mutta ja kiivärin tähtäin osoittaa sutta joten turha miettiä rasitisuutta ja räppi lyriikkanion vertaansa vaille kullan arvoista rikkautta. Yo yo, vittu motherfuckin bitchees im the handsome fucking man. Englanti 100/100 perkele >:)

• pikku paskiainen ;)

Woou... Sähä siis tunnet sen heebon. Respektit sulle ja, no annetaan respektit kaikille maailman ihmisille kertaheitolla ni ei tuu kelleen paha mieli. Eipä voi mua ainakaan siitä syyttää. Ja juu Ongelmatapaus96 on kaikesta päätellen siis aika samankaltane äijä ku mäki. Mistälie johtuu? Noo mutta mutta ja kiivärin tähtäin osoittaa sutta joten turha miettiä rasitisuutta ja räppi lyriikkanion vertaansa vaille kullan arvoista rikkautta. Yo yo, vittu motherfuckin bitchees im the handsome fucking man. Englanti 100/100 perkele >:)

MÄ RAKASTAN SUN HUUMORII ;) ;D

• Jokuminävaa

>:D se on jopa saman ikäne.. ;)
        Mut sä puhut tosi seksikkääst

• boss king

Susta ei räppäriä tule ei vaikka kuinka yrität noi sun "riimit" tuo tieto koneeseen vain viruksia ja saa näytön halkeilemaan ja tuskinpa Sä mikään unelma vävy oot vaan ruudun takan istuskeleva hikinen nörtti ketä yrittää saada itsellensä naisia

• Pankkiiri
        boss king kirjoitti:

Susta ei räppäriä tule ei vaikka kuinka yrität noi sun "riimit" tuo tieto koneeseen vain viruksia ja saa näytön halkeilemaan ja tuskinpa Sä mikään unelma vävy oot vaan ruudun takan istuskeleva hikinen nörtti ketä yrittää saada itsellensä naisia

Kun yksi läppää heittää, heikkomielinen provosoituu ja alkaa kovilla sanoilla turpaan mättää. Ei logikkaa ei perusteluja väitteileen rakenna vaa peruskalliosta viskoo pieniä paloja. Pankkiiri tietää mikä on totuus. Pankkiiri tietää missä menee kohtuus. Boss kingille sarkasmi on sana aivan uus. Ennakkoluuloilleen valtansa antava, uskomaton väittäjä ei perusteluista perusta

• Handsome96poikaihminen

Voi neitsyt marian pyhä vittu. Syöpä ei oo ikinä hauskaa. Karsinogeenit, ne on aikamme vitsaus. Mutta onneksi valtaosa syövistä saadaan nykyään hoidettua, ellei se sitten ole jossai aivan mulkussa paikassa, kuten vaikka otsalohkossa. Mutta kyllä mä uskon että isä Jumala, joka käyttää nimimerkkiä Jahve. Siis jos olet kristinuskossa.
      Ja mistä mun laista aivokuillutta sakkia löytyy? Hmm... Luulenpa että olen uniikki tapaus, ei perkuleitten perkeleen herpes löydy mistään samanlaista paskan suoltajaa. Niin paitsi Mauri on aivan samanlainen. Elikkäs turhaan etsit mistään ku ei löydy. Poikkean tavanomaisesta niin paljon että yhdyavaltojen kusipää armeija haluaa tunkea mut suolalikööri säiliöön ja halkaista perseeni.
      Niin ja en usko että muhun oikein pystyt tutustumaan kunnolla edes kaveri mielessä koska en käytä somea= sosiaalista mediaa kovin ahkerasti. Facebookki on täynnä silikkaa paskaa mun mielestä. Kikkiäkään en käytä koska olen liian miehinen sellaiseen. Jännä sinänsä että kun olen näinkin raavas mies olevinani, niin mitä vittua minä täällä sitten teen? Älkää vastatko. Mutta jos asut täällä etelässä Helsingistä oikealle niin tulehhan kahville. Teen mainiota starbucksin veroista kahvia sukupuolielimelläni :)

Ja perkele, siis mähän olen leijona. Mä oon saatana SUOMEN LEIJONA ja ylpeä siitä. Suomalaisella sisulla teen asioita. Perkele vaa ku sekin maksaa kympin pullo >:( mutta minkäs teet. Syön karjalan paistia, juon karjalaa ja raavin karvaisen perseeni verille kuten aidon oikean suomalaisen juopon kuuluukin. Mulle ei vittuilla-asenteella marssin nakkikioskille jossa tilaan purilaisen kaikilla vitun mausteilla ja aion päätäni takana oleville. Loppu tuloskin on niin miehinen että makaan tajuttomana perseraiskattuna naapuri baarin roskiksessa. Perkele saatana näin on >:)

• Jokuminävaan

Ookei...miten tohon nyt vastais >:)

• Sama puhujatyttö96
        Jokuminävaan kirjoitti:

Ookei...miten tohon nyt vastais >:)

Sinä jokuminävaan, ootko myös minävaanminävaan :)?
        Sama joka teki ton ihme mielipidekyselyn itestään? Kirjotat samalla tavalla, hymiöt korvaa välimerkit ja nimikin näyttää aika samalta. Ja oot 12-v vaikka täällä sanoitki 15

• Jokuminävaan
        Sama puhujatyttö96 kirjoitti:

Sinä jokuminävaan, ootko myös minävaanminävaan :)?
        Sama joka teki ton ihme mielipidekyselyn itestään? Kirjotat samalla tavalla, hymiöt korvaa välimerkit ja nimikin näyttää aika samalta. Ja oot 12-v vaikka täällä sanoitki 15

En ole se :D joo, itseasias toi vaikuttaa tosi paljon mun kirjotustyyliltä, mut en ees tiiä mistä noit toisii sydämmii saa..

• Handsome96poikaihminen

Jees, ei kait toho tarvi vastata mitään. Joskus on tiiättekö parempi vaa pitää turpansa kiinni ja katsoa tähtiä sekä sitä kaunista kuuta taivaalla jonka on isä Jumala meille suonut. Mä ainakii haluan sellasia herkkiä hetkiä välillä oman ns. Kultansa kanssa. Ja vaikka hinttien touhulta kuulostaakin niin paskan väliä. Pysähtykää ihmiset ja ajatelkaa itseänne. Kuunnelkaa musaa ja kuvitelkaa että jokainen voi olla juuri sellainen kuin itse haluaa. Itse olen wannabe räppäri sekopää joka ymmärtää elämää ja rakastaa vapautta.

Kaikki menee kuten on ennalta määrätty ja pakostakin sataa paskaa niskaan. Silloin kannattaa vaan käydä suihkussa ja haukkua paskaksi koko maailma

• Jokuminävaan

Kuules, tossa ei oo mitään hinttiä.
        Oot kunnon mies, miehekäs (puhut ainakin miehekkäästi.)
        Sä ymmärrät tosiasiat, osaat puhua rehellisesti riippumatta siitä mitä muut aattelee. Sä et tainnu valehella tossa alotuksessa, etkä kyllä muutenkaan varmaa. Oot miehinen mies, kunnon jäbä ;) hyvä että tollasiakin vielä löytyy, vaikka eihä maailmassa oo kyllä samankaltasii, ainakaan moneksi. Sillä oot yks ja ainutlaatunen hyvä ihminen. Vaikka vaikutat kyllä ulkoapäin aika kovalta (ei siinä siis nyt mitään pahaa) nii oot sisimmissäs hyvä, niinku ite sanoit.
        Ihanaa ku maailamassa ei oo kaikki ihan toivottomia.
        Sä oot kyllä harvinaisuus..

• Jokuminävaan
        Jokuminävaan kirjoitti:

Kuules, tossa ei oo mitään hinttiä.
        Oot kunnon mies, miehekäs (puhut ainakin miehekkäästi.)
        Sä ymmärrät tosiasiat, osaat puhua rehellisesti riippumatta siitä mitä muut aattelee. Sä et tainnu valehella tossa alotuksessa, etkä kyllä muutenkaan varmaa. Oot miehinen mies, kunnon jäbä ;) hyvä että tollasiakin vielä löytyy, vaikka eihä maailmassa oo kyllä samankaltasii, ainakaan moneksi. Sillä oot yks ja ainutlaatunen hyvä ihminen. Vaikka vaikutat kyllä ulkoapäin aika kovalta (ei siinä siis nyt mitään pahaa) nii oot sisimmissäs hyvä, niinku ite sanoit.
        Ihanaa ku maailamassa ei oo kaikki ihan toivottomia.
        Sä oot kyllä harvinaisuus..

Ai että.. Onks tää joku leffa, ku näin näppärästi keräät naisii? :D

• weeregirly98
        Jokuminävaan kirjoitti:

Ai että.. Onks tää joku leffa, ku näin näppärästi keräät naisii? :D

Oi sain päivän naurut :D Just say wow!

• Handsome96poikaihminen

Elämä ei ole elokuvaa vaikka jotkut niin käyttäytyvätkin. Ehkä itsekkin hieman olen saanut olemukseeni vaikutteita leffoista, ja en kasu sitä ollenkaan. Ja juu kuvittelen tosiaan itsekkin olevani poikkeus kaikesta tästä massapaskasta johon nyky teinit usein horahtavat. Nuoriso on pilalla ja mä tiedän sen, enkä ole itsekkään sen parempi oikeastaan jos miettii, että kyllähän mä rikon paikkoja ja säädän jotakin mutta rehellinen olen aina ollut. En perkele paskaa puhu ja sanon asiat suoraan niin kuin ne ovat enkä sitä jännitä. Olen valmis kohtaamaan vastuuni enkä juokse karkuun (aina). Siis jos virkavalta sattuu kyselemään että mitä vittua minä puuhaan niin varmasti otan jalat alle ja pingon vittuun. Olen nopea juoksemaan :):):) Rehellisyys maan perii ja sen olen huomannut. Mutta jos on liian rehellinen ni silloin ihminen on jo tyhmä. Järki päässä pitää aina vittu pitää. Ja olen ehdottomasti sitä mieltä että kuun katsominen on homoa aivan kuten yogurtin syöminenkin. Vaikka edellämainittua välillä harrastankin, vaikka yksin jos ei muuta. Olen hyvinkin syvällinen kaveri mutta en anna sen näkyä kellekkään. Tämän takia harva mua oikeastaan tunteekaan kunnolla. Peitän kaikki hinttimäiset tunteeni. En esimerkiksi itke ikinä vaikka mieli välillä tekiskin. En perkele itke edes sipulia leikatessani. Homojen hommaa. Ja älkää ymmärtäkö väärin. En ole homofoobikko, tai en ainakaan usko niin. En tunne ketään homoa enkä itseasiassa edes haluisikaan. Vältän vain homomaisia asioita joissain määrin jostain tuntemattomasta syystä. Leikkaisin pikkurillinikin hevon helevettiin tämän periaatteeni vuoksi mutta järki estää sitä tekemästä. Sotkusta jälkeä. Hyh... Muttamutta,,.,., piste piste vittu alkaa aiheet loppua multakin ja vitsit selvästi vähissä. Voi paska >:( Loppupas lyhyeen tämäkin tarina. No ei kai tässä sitten mitään kuin että naru kasseihin ja partsilta alas remingtoni kädessä huutaen vittua alakerran mulkulle tädille

• Jokuminävaan

No wooooouuuu...

• I know who you really ar

Mä kyl tosin tiiän ainoastaan kaks ihmistä koko maailmassa jotka käyttää sanaa hassun hauska (joka pisti silmääni ihan alussa) ja molemmat on 11 vuotiaita luokallani 5 tuolla persseenreikä kylässä. (sanoit myös jotain mikä kuulosti myös tutulta) olisitko sattumoisin jompikumpi jot tarkoitan. ???

• YellowUmbarella...

Hassun hauska? I love you if I now you! Do I? T. Hikkeee...

• Ehwjsjhshshs

Mistä lähtien 170cm on tosi pitkä ollu?

• IWasRight

Kyllähän nyt 170cm on 11 vuotiaalle aika pitkä >:) jotenki.

• Handsome96poikaihminen

Onneksi sä otat kaiken niin kirjaimellisesti :) Mä ihan tosissani tarkoitin et 170cm olisi aivan järkyttävän pitkä, ellei jopa horjuttavan pitkä. Enkä mä ole ikinä sarkastinen. Ei perkele en sarkasmia käytä juuri koskaan. Tästä voidaan vetää johto päätös että ajattelen tosissani että 170cm mies on tosi pitkä vaikka näen itsekkin että valtaosa on mua pidempiä. Tosin jos rehellisuä ollaan niin pidän juuri siitä että olen tosissaan näinkin lyhyt. Kaikki vaatteet sopivat mulle ja lihakset korostuvat mukavasti kun ei ole turhaa pituutta. Tämä tekee minusta entistäkin komeamman :) ja en tarvitse pituutta enää siihen. Olen muotitietooineen, olen muotitietoineee'een

• Handsome96poikaihminen

Epäilykset kasvavat tiuhaan tahtia selvästikkin. Luotte salaliittoteorioita. Tämähän menee jännäksi :) Okei okei, kuvitellaan nyt hypoteettisesti että en olisikaan 17-vuotta vaan juuri siellä jonkin mainitsema vitos luokkailen. Minkälainen olisin silloin. Minkälainen olin vitos luokalla. Hmm... Muistan sen että kiusasin joitakin oppilaita aika rajusti. Olin tietenkin häirikkö tunneillani ja jouduin koulupsykiatrin puheille koska piirsiin erittäin sairaan uskonnollisen kuvan. Aijaijai.. Kultaiset ajat :) vaikka eihän muistojen päälle kultakerrosta saa :| Mutta mutta, hassun hauska on tosiaan lapsellinen ja osittain unohdettu virke. Sen takia minä sen tähän nytten otinkin niin ja se myös kuulosti hyvältä tohon kohtaan. Tuli aivan lapsuus ajan pelle hermanni mieleen. Vittu vaan kun enää on jäljellä olli hermanni, tosin samanlainen pelle sekin on. Hahahahahahahahahah :'D ihan mahtava läppä. Oikeesti oli... Vittu... Taas... XXX, MUTTA SIIS NYT MÄ HALUAN KERTOA TEILLE ETTÄ... To be continued...

• Jokuminävaan

Sä oot vaan niin ihana ;)
        I want you.. :DD

• Handsome96poikaihminen
        Jokuminävaan kirjoitti:

Sä oot vaan niin ihana ;)
        I want you.. :DD

Voi voi tyttö hyvä. Vaikka olenkin usein hyvinkin sanavalmis persoona ni nyt vedit kyllä sanattomaksi. Onnittelut :) En kyllä nyt tiedä miten voisin vastata kiihkeisiin tunteisiisi kun en edes tunne sua juuri ollenkaan, mutta soittele. Numeron löydät tietenkin, puhelinluettelosta :))) Sovitaan treffit mukavaan pikku kahvilaan ja tilataan latte kahvit, kuppaset kroisantit ja lopuksi väännetään kättä. Tämän kaiken paskan jälkeen suuntaamme elokuviin heittelemään popcornia edessä istuvia päin ja pilataan muiden leffa tunnelma heittämällä mautonta läppää tyyliin: Toi jäbä näyttää aivan homolta, sekä väännellään lapsellisia kainalopieruja. Tämän eeppisen leffan illan jälkeen otetaan bussi ja mennään meille röökille ja sen jälkeen mä haluan nukkumaan.
        Kuulostaapas kuppasilta treffeiltä joissa ei näytä olevan yhtään romantiikkaa. Kaipaa siis vielä hieman suunnittelua.

Ja juu siis ihan paskaa puhumatta olen kovan ja pehmon risteytys. Jännä risteytys muuten onkin. Lähes yhtä jännä kuin aasin ja hevosen. Pieni visailu: mikä eläin on aasin ja hevosen risteytys? Voittaja saa... No tuskin mitään mutta onnittelen :))

• Jokuminävaan

Voi voi tyttö hyvä. Vaikka olenkin usein hyvinkin sanavalmis persoona ni nyt vedit kyllä sanattomaksi. Onnittelut :) En kyllä nyt tiedä miten voisin vastata kiihkeisiin tunteisiisi kun en edes tunne sua juuri ollenkaan, mutta soittele. Numeron löydät tietenkin, puhelinluettelosta :))) Sovitaan treffit mukavaan pikku kahvilaan ja tilataan latte kahvit, kuppaset kroisantit ja lopuksi väännetään kättä. Tämän kaiken paskan jälkeen suuntaamme elokuviin heittelemään popcornia edessä istuvia päin ja pilataan muiden leffa tunnelma heittämällä mautonta läppää tyyliin: Toi jäbä näyttää aivan homolta, sekä väännellään lapsellisia kainalopieruja. Tämän eeppisen leffan illan jälkeen otetaan bussi ja mennään meille röökille ja sen jälkeen mä haluan nukkumaan.
        Kuulostaapas kuppasilta treffeiltä joissa ei näytä olevan yhtään romantiikkaa. Kaipaa siis vielä hieman suunnittelua.

Ja juu siis ihan paskaa puhumatta olen kovan ja pehmon risteytys. Jännä risteytys muuten onkin. Lähes yhtä jännä kuin aasin ja hevosen. Pieni visailu: mikä eläin on aasin ja hevosen risteytys? Voittaja saa... No tuskin mitään mutta onnittelen :))

Jeee :)
        Noi treffit kuulostaa oikee mukavilta :D olis oikeesti hauska tehä sun kaa jotai jännää. Kaipaa noi treffit ehkä pientä fiksausta vielä ;)
        Hmm..? Mikähän se vois olla.. En mä vaan tiiä :3

• Handsome96poikaihminen
        Jokuminävaan kirjoitti:

Jeee :)
        Noi treffit kuulostaa oikee mukavilta :D olis oikeesti hauska tehä sun kaa jotai jännää. Kaipaa noi treffit ehkä pientä fiksausta vielä ;)
        Hmm..? Mikähän se vois olla.. En mä vaan tiiä :3

No siis siitähän puuttuu romantiikka ja mikä olisikaan romanttisinta kuin tulinen suudelma kerrostalon katolla yön viileän tuulen viehättelemänä sekä nauttia ulkoavaruuden salaisuuksia. Aahh... Nii ranskalaista, jahka tohon lisäis vielä punasen ruusun ja paskalta lemuavan juuston. Se olis niin siinä. Perkele... Nyt aloin jo haaveleimaan :D Tuon kaiken kruunaisi vielä punaviini joka on minusta oikein miellyttävän makuista, enkä ymmärrä miksi joktut sitä haukkuvat. Ehkä heiltä puuttuu tämä hienostuneesti kehittynyt makuaistini. Mutt juu. Hauskaahan tuo varmasti olisikin, ja vielä hauskempaa jos sais poltella vielä jotakin thc- pitoista, mutta mä sanon huumeille ei, koska mulla ei ole varaa käyttää niitä. Siis rahaahan mulla on mutta olen kusessa jo muutenkin. Voi Paska. Niin ja siis vaikka mulla olisikin mahdollisuus poltella joka päivä niin en tekisi sitä koska se on perseestä. Tiedän mistä puhun

• Jokuminävaan

No siis siitähän puuttuu romantiikka ja mikä olisikaan romanttisinta kuin tulinen suudelma kerrostalon katolla yön viileän tuulen viehättelemänä sekä nauttia ulkoavaruuden salaisuuksia. Aahh... Nii ranskalaista, jahka tohon lisäis vielä punasen ruusun ja paskalta lemuavan juuston. Se olis niin siinä. Perkele... Nyt aloin jo haaveleimaan :D Tuon kaiken kruunaisi vielä punaviini joka on minusta oikein miellyttävän makuista, enkä ymmärrä miksi joktut sitä haukkuvat. Ehkä heiltä puuttuu tämä hienostuneesti kehittynyt makuaistini. Mutt juu. Hauskaahan tuo varmasti olisikin, ja vielä hauskempaa jos sais poltella vielä jotakin thc- pitoista, mutta mä sanon huumeille ei, koska mulla ei ole varaa käyttää niitä. Siis rahaahan mulla on mutta olen kusessa jo muutenkin. Voi Paska. Niin ja siis vaikka mulla olisikin mahdollisuus poltella joka päivä niin en tekisi sitä koska se on perseestä. Tiedän mistä puhun

Kiitos hymystä, sait mut hymyileen..taas :)
        Aahh.. Kiihkeä suudelma pimeässä

• Handsome96poikaihminen
        Jokuminävaan kirjoitti:

Kiitos hymystä, sait mut hymyileen..taas :)
        Aahh.. Kiihkeä suudelma pimeässä

Aaah... Mäkin haaveilen täällä salaa sekä itken itseni uneen (jota en tee salaa) ja kuvittelen että jonakin päivänä tuo on mahdollista

• Handsome96poikaihminen

Aaah... Mäkin haaveilen täällä salaa sekä itken itseni uneen (jota en tee salaa) ja kuvittelen että jonakin päivänä tuo on mahdollista

Voihan paska, tosta jäi keski kohta julkaisematta. Siis tosta edellisestä eli yllä olevasta viestistä. Kun se loppui siihen: vittu...:(, niin siitä se jatkuu: ette siitä mitään tiedä, niin siitä perkele jäi paljon tekstiä välistä. Enkä ala uudestaan kirjouttelemaan. Vitun paska vittu perkele suomi24.

• Jokuminävaan

Ei kuulosta ihan sulta? :D ei mitenkää pahalla tavalla! :)
      Ja itkeksä oikeest ittes uneen? :'3 tosi söpöö.. Kyl sulle löytyy ihan varppina joku!! Mä voisin oikeesti seurustella sun kaa, vaikka en tiiä miltä näytät.. Mut ulkonäöllä ei oo paskan välii mulle ja varsinkin ku oot noin ihana

• Jokuminävaan

Eikä sun tarvi aina esittää niin kovaa.. Oot just unelma :')

• Koulukiusaus kuriin
        Jokuminävaan kirjoitti:

"Muistan sen että kiusasin joitakin oppilaita aika rajusti. Olin tietenkin häirikkö tunneillani ja jouduin koulupsykiatrin puheille koska piirsiin erittäin sairaan uskonnollisen kuvan"

Kerro vielä miksi tää entinen koulukiusaaja ja häirikkö ansaitsee kunnioitusta ja huomiota? Vai onko se nykyään muodissa vittuilla muille oppilaille?

• Handsome96poikaihminen
        Koulukiusaus kuriin kirjoitti:

"Muistan sen että kiusasin joitakin oppilaita aika rajusti. Olin tietenkin häirikkö tunneillani ja jouduin koulupsykiatrin puheille koska piirsiin erittäin sairaan uskonnollisen kuvan"

Kerro vielä miksi tää entinen koulukiusaaja ja häirikkö ansaitsee kunnioitusta ja huomiota? Vai onko se nykyään muodissa vittuilla muille oppilaille?

No nyt kyllä tota noin että mitä vittua ilman välimerkkejä??? Kerroin vain minkälainen olin ala-asteella. Olin lapsi, olin villi ja sairastin lievää ad-hd:ta. Jokos selkkis? Sitä paitsi en edes kady sitä koska olen nykyään näiden henkilöiden kanssa ihan ok väleissä joita kiusasin. Nämä asiat jääköön vittu ala-asteelle äläkä jaksa enää puuttua tähän aiheeseen. Ja vastaus todella typerään kysymykseesi. Koulukiusaus ei ole eikä ole ikinä ollutkaan muodissa. Kovat pojat jotka ovat sosiaalisessa asemassa korkealla kiusaavat alempi arvoisia koska se on vitun hauskaa. Siis lapsena. En mä nykyään ketään tosissani kiusaa... Paljoa, mutta joka tapauksessa. Lopeta nyt jo. Koulukiusaamista tapahtuu, ja siihen ei ole järkevää syytä, se ei ole hauskaa muiden kuin kiusaajan mielestä ja mitä vittua? Onko se muodissa??? En jumalauta kykene ymmärtämään tätä. Kiusataan jotakin koska se on muatia heheheh...kysymysvitunmerkki

• Handsome96poikaihminen
        Jokuminävaan kirjoitti:

Nonnii rakas tyttöseni. Rauhoitu ihmeessä vähäsen. Saatan olla unelma joillekkin mutta en leveille sillä. Leveilen vain sillä että olen täydellinen :):):)(älä ota tuota tosissasi) Ja en oikeesti itke itseäni uneen. Hah :D sehän olisi homoa. Enkä esitä kovaa. En ole kova vaaan olen vilkas ja tekevä ihminen. En tiedä sopiiko tuo kova poika muhun oikein. Tai no aamuisin olen kovaa poikaa, mutta se on sellane miesten tyyppivika. Olen vain eksynyt kulkija suuressa maailmassa vailla opettajaa. Ku en perkele enää porukoiden nurkissakaan asu. Että sellasta pientä hauskaa. Mutta juu tottahan toki mä huolen itsestäni pidän. Onhan mulla jumalauata puukko takin taskussa :) tai no pöytälaatikossa mutta on kuitenkin

• Jokuminävaan

Mulle oot unelma :)
      Hih :D USKO JO HYVÄ JÄTKÄ, ETTÄ ITKEMINEN JA YOGURTIN SYÖMINEN EI OLE HOMOA! :D :) mutta jos et usko, ni ei sit ;)
      Juuuuu...

:)

• Handsome96poikaihminen

No okei okei uskon uskon. Tosin kantaani en muuta. Olen itsekkin herkkä ihminen ja olen itkenyt joskus koska eräällä tärkeällä kaverillani oli asiat hyvin huonosti. Itkettiin siinä kahdestaan. Eikä alkoholilla ollut osuutta asiaan. Olen siis kaiketi homoseksuaali, tosin siitä puuttuu yksi aika tärkeä juttu. En nimittäin tunne yhtään vetoa miehiin mutta tuskin se sitten niin tärkeää homoudessa onkaan. Olen kyllä hyvin lojaali kavereilleni. En perkele petä enkä paskaa puhu. Ehkä se johtui myös siitä. Mutta yogurttia en syö. Ihan hyväähän se on mutta ei sovi mulle. Varsinkin kun omillani asun ni en perkele tuhlaa rahojani mihinkään vitun yogurttiin. Sus siunatkoon helvetin.

Tää o muuten aika mielenkiintoinen keskustelu ollu. Poikkeaa täysin alkuperäisestä aiheesta mutta nyttehän kaikki tön lukeneet tuntevat edes osan minua ja monimutkaista luennettani. Ehkä. Mutta olen paljon parempi luonnossa, tosin ehkä järkevämpi täällä netissä. Mistä lie sekin johtuu?

• Just a tool

No okei okei uskon uskon. Tosin kantaani en muuta. Olen itsekkin herkkä ihminen ja olen itkenyt joskus koska eräällä tärkeällä kaverillani oli asiat hyvin huonosti. Itkettiin siinä kahdestaan. Eikä alkoholilla ollut osuutta asiaan. Olen siis kaiketi homoseksuaali, tosin siitä puuttuu yksi aika tärkeä juttu. En nimittäin tunne yhtään vetoa miehiin mutta tuskin se sitten niin tärkeää homoudessa onkaan. Olen kyllä hyvin lojaali kavereilleni. En perkele petä enkä paskaa puhu. Ehkä se johtui myös siitä. Mutta yogurttia en syö. Ihan hyväähän se on mutta ei sovi mulle. Varsinkin kun omillani asun ni en perkele tuhlaa rahojani mihinkään vitun yogurttiin. Sus siunatkoon helvetin.

Tää o muuten aika mielenkiintoinen keskustelu ollu. Poikkeaa täysin alkuperäisestä aiheesta mutta nyttehän kaikki tön lukeneet tuntevat edes osan minua ja monimutkaista luennettani. Ehkä. Mutta olen paljon parempi luonnossa, tosin ehkä järkevämpi täällä netissä. Mistä lie sekin johtuu?

Kysyin yhden ainoan kerran tuosta kiusaamisesta ja tänä pimahti täysin. Pettymys jopa mulle koska vaikutit tosi mukavalta.

Okei se oli pientä sulle mutta et voi tietää miten syvästi se vaikutti niihin lapsiin. Ja puhut siitä ku se olis tosi kauan sitten, joskus 5-7 vuotiaana lapsena. Ja et edes kadu?

Ja sanoit että vieläkin "vähä" kiusaat. Ymmärtäisin jos katuisit tai jos joskus tarhassa tuli kiusattua mutta vitosluokkalainenki on melkee yläaste ikänen. Kiitti ja onnea vaan, olet varmaan sitten yksi näistä "kovista" tyypeistä. Olet paska jätkä

• Handsome96poikaihminen
        Just a tool kirjoitti:

Kysyin yhden ainoan kerran tuosta kiusaamisesta ja tänä pimahti täysin. Pettymys jopa mulle koska vaikutit tosi mukavalta.

Okei se oli pientä sulle mutta et voi tietää miten syvästi se vaikutti niihin lapsiin. Ja puhut siitä ku se olis tosi kauan sitten, joskus 5-7 vuotiaana lapsena. Ja et edes kadu?

Ja sanoit että vieläkin "vähä" kiusaat. Ymmärtäisin jos katuisit tai jos joskus tarhassa tuli kiusattua mutta vitosluokkalainenki on melkee yläaste ikänen. Kiitti ja onnea vaan, olet varmaan sitten yksi näistä "kovista" tyypeistä. Olet paska jätkä

Jep jep... Noo paska jätkähän mä kai sitten olen. Vieläkin juu koulussa kiusaan yhtä idioottia vähäsen justiinsa mutta ethän sä voi ymmärtää. Ja kyllä, en todellakaan kadu. Tunnen eläneeni aivan hyvän lapsuuden tiettyyn pisteeseen asti. Ja 5-luokkalaisenko pitäisi tajuta vielä jostain jotain? Niin ja vaikka sen ikäinen olisikin melkein yläaste ikäinen niin kyllä 7-luokkalaisetkin ovat vielä kakaroita. Vaikka olisi kuinka yläasteella.
        Enkä myöskään pimahtanut vaan en kykene ymmärtämään sitä että miten jokin koulukiusaaminen olisi muotia??? Et selvästikkään tunne ihmisluonnetta samalla tavalla ku meikäläinen. Näet asiat siinä valossa mikä sulle on opetettu etkä näin ollen edes pysty ymmärtämään toisia erilaisia ihmisiä. Varsinkaan meitä "kovia" äijiä.
        Minä muuten tiedän tasan tarkkaan miten oma kiusaamiseni vaikutti näihin tyyppeihin ja tiedän myös sen miten he sitä muistelevat. Ei ainakaan pahalla, ja koska siitä tosiaankin on kauan aikaa omasta näkökulmastani niin johan nämä tyypit ovat aikoja sitten unohtaneet nämä asiat, ei ehkä kirjaimellisesti mutta eipä ainkaan turhia muistele. Sun on vähä nyt paha sieltä kirjoitella yhtään mitään kun et tiedä tästä asiasta mitään. Et tunne mua ollenkaan etkä tunne näitä henkilöitä niin ja et tunne ihmisiä tekstisi perusteella.

Mun ei tarvitse miellyttää kaikkia. Mulle riittää se että mulla on oma ystäväpiiri ja kukaan ei pidä mua paskana jätkänä tämän piirini ulkopuolellakaan. Jotkut saattavat ehkä pellenä pitää mutta sen asian ymmärrän että miksi. Sen verran on tosiaan tultu pelleiltyä.

Ymmärräthän että nämä ovat vain ja ainoastaan kirjaimia. Et näe elekieliäni etkä kuule äänensävyäni. Voit tulkita tekstini siis aivan kuten itse haluat, ja mä myös sun

• Jokuminävaan

Hyvin kirjotit. Se on kyllä totta, nää on vaan kirjaimia.
      Paitsi mä oon tääl iha oikeesti noissa tunnelmissa, mitä nois mun viesteis oon kertonu :D ja sä et oo paska jätkä

• Handsome96poikaihminen

No sellasta kiusaamistahan se olikin. Ikinä ei kyllä tosin syrjitty ketään vaan jotkut olivat sitten näitä joiden kustannuksella pelleiltiin. Ihan perus ala-aste meininkiä eikä mitään sen kummempaa. Ja nyt kun olen ammattikoulussa niin vaikka häntä piinaankin niin en mä silti syrji sitä. En syrji ketään koska se on helevetin pahaa ja vittumaista kiusaamista. Sitä en halua kenenkään kokevan. Mutta jätetään tämä nyt tähän. Vähän turhan iso haloo tuli tästäkin. Pitää näköjään olla tarkkana mitä kirjoittaa ettei joku omasta mielestään järkevä provosoidu.

Ja musta(en tarkoita väriä) on hieno että sä oot aidosti messissä meikäläisen jorinoista. Voisithan säki nyt pistää jotakin muuta itsestäsi vaikka mieluummin kuin kehut mua turhan paljon :D Ei se mun täydellisyyden korostaminen tietenkään pahaksi ole että älä sitä ymmärrä väärin vaan voisin ehkä tutustua jotenkin sinuunki ku olet ollut alusta alkaen suuri fanini

• Jokuminävaan

Toi on just hyvä, et sä et haluu syrjii ketää yms. Tais toi valittaja käsittää ton sun kiusaamisen väärin :) se on pikemminki härnäämistä ja sellasta alkeellista kiusaamista, josta ei tuu kyl yleensä mitää traumoi..
      Hmm.. Mitä sä haluut kuulla musta? :D oon blondi ja mul on siniset silmät.. En tarkota nyt blondilla tyhmää, koska oon pärjänny aina hyvin koulussa.. Ja en oo värjänny hiuksii :) mitä muuta haluut kuulla? :D

• Handsome96poikaihminen

Elikkäs olet sinisilmäinen blondi :D täyttää tyhmyyden stereotypian, mutta jos et kerran sitä ole niin sun on oltava älykkäämpi kuin miltä näytät :D siis tuon perusteella. Mut enpä mä nyt tiiä mitä kaikkea haluaisin susta tietää. Ehkä pikkareiden värin ja kuppikokosi. Menee jo pervoilun puolelle eli en suvaitse edes kysyä. Hmm... Joos vaikka kerrot missä päin maailmaa vaikutat. Noin suunnilleen. Ei tarvitse cityä kertoa pakosti, en tule puukko kurkulla ysi millinen ohimolla sitä tietoa susta kiristämään eli ihan vapautuneella fiiliksellä kerrot juttuja. Kerro toki myös äitisi nimi, serkkusi toinen nimi ja lempi jupiterin kuusi. Näillä tiedoilla pötkitään jo pitkälle... Kuuseen :)

• Jokuminävaan

Elikkäs olet sinisilmäinen blondi :D täyttää tyhmyyden stereotypian, mutta jos et kerran sitä ole niin sun on oltava älykkäämpi kuin miltä näytät :D siis tuon perusteella. Mut enpä mä nyt tiiä mitä kaikkea haluaisin susta tietää. Ehkä pikkareiden värin ja kuppikokosi. Menee jo pervoilun puolelle eli en suvaitse edes kysyä. Hmm... Joos vaikka kerrot missä päin maailmaa vaikutat. Noin suunnilleen. Ei tarvitse cityä kertoa pakosti, en tule puukko kurkulla ysi millinen ohimolla sitä tietoa susta kiristämään eli ihan vapautuneella fiiliksellä kerrot juttuja. Kerro toki myös äitisi nimi, serkkusi toinen nimi ja lempi jupiterin kuusi. Näillä tiedoilla pötkitään jo pitkälle... Kuuseen :)

Heh, joo.. :D mä en kyllä todellakaan ole sellanen tyhmä pissis :) ärsyttää, kun jotkut on pilannu blondien maineen. Vielä ku oon luonnollinen blondi, en oo värjännykkää hiuksii. Öömm, miksen vastais tohonki.. Täl hetkel pikkarit on siniset ja niis on myös valkost :D ja kuppikoko on joku 75B.. Mä asun Vantaalla.
        Ja en ehkä noita nimiä kerro.. En edes muista mun serkun toista nimeä.

• Handsome96poikaihminen
        Jokuminävaan kirjoitti:

Heh, joo.. :D mä en kyllä todellakaan ole sellanen tyhmä pissis :) ärsyttää, kun jotkut on pilannu blondien maineen. Vielä ku oon luonnollinen blondi, en oo värjännykkää hiuksii. Öömm, miksen vastais tohonki.. Täl hetkel pikkarit on siniset ja niis on myös valkost :D ja kuppikoko on joku 75B.. Mä asun Vantaalla.
        Ja en ehkä noita nimiä kerro.. En edes muista mun serkun toista nimeä.

Jes.. Siniset pikkarit :) :D... Jaa jaa eli asut noin 100 kilometrin päässä meikåläisestä. Ja juu'u, joku on todellakin pilannut blondien maineen. Ja mä tunnen yhden sellasen kuvan kainiin blondin joka on aaaivaaan saaatanan Tyhmä. (huomatkaa iso t-kirjain). Ja must on helevetin hyvä juttu että oöet luonnollinen blondi etkä tunge ehdoin tahdoin väriaineta päähäsi. Ole aina luonnollinen, sellasia mä arvostan.
        Ei sun tarvikkaa nimiä kertoa. Ei nyt niin hurjasti kiinnosta. Vähän kuitenkii... Vähän.

• Jokuminävaan

Jes.. Siniset pikkarit :) :D... Jaa jaa eli asut noin 100 kilometrin päässä meikåläisestä. Ja juu'u, joku on todellakin pilannut blondien maineen. Ja mä tunnen yhden sellasen kuvan kainiin blondin joka on aaaivaaan saaatanan Tyhmä. (huomatkaa iso t-kirjain). Ja must on helevetin hyvä juttu että oöet luonnollinen blondi etkä tunge ehdoin tahdoin väriaineta päähäsi. Ole aina luonnollinen, sellasia mä arvostan.
        Ei sun tarvikkaa nimiä kertoa. Ei nyt niin hurjasti kiinnosta. Vähän kuitenkii... Vähän.

Juuu :D aijaa. Joo, sellasii oon mäkin nähny. Tai no en älykkyysosamäärästä tiiä, mutta ei ne hirveen älykkäitä voi olla, jos laittaa sormen suuhun ja tökkää toisen naamaan, huutaa vielä monen metrin päässä niin, että kaikki kuulee.. Että huhhuh. Joo, eiks ookki helevetin hyvä? >;) ja ku mua on sanottu luonnollisen kauniiks.
        En värjää koskaan ja varsinkaan platinablondiksi :) ja varsinkaan nyt en värjää, ku Ongelmatapaus96 tai no.. Handsome96poikaihminen arvostaa luonnollisuutta.. Voih

• Handsome96poikaihminen
        Jokuminävaan kirjoitti:

Juuu :D aijaa. Joo, sellasii oon mäkin nähny. Tai no en älykkyysosamäärästä tiiä, mutta ei ne hirveen älykkäitä voi olla, jos laittaa sormen suuhun ja tökkää toisen naamaan, huutaa vielä monen metrin päässä niin, että kaikki kuulee.. Että huhhuh. Joo, eiks ookki helevetin hyvä? >;) ja ku mua on sanottu luonnollisen kauniiks.
        En värjää koskaan ja varsinkaan platinablondiksi :) ja varsinkaan nyt en värjää, ku Ongelmatapaus96 tai no.. Handsome96poikaihminen arvostaa luonnollisuutta.. Voih

Juu ei saatana jaksa näitä tyhmiä blondeja. Ei nii mittää järkee päässä. Joo ja vastaan nyt näköjään pari kertaa vuorokaudessa mutta johtuupi siitä että on muuta tekemistä, että älä ihmettele. Ja juu jees luonnollinen pitää olla. Itsekkin pidän itseni sellaisena enkä todennäköisesti ota ikinä edes lävistyksiä. Tatuointi tosin kiinnostais ottaa olkapäähän mutta mietitään sitä vielä ja niin päin pois. Meinasin muuten tossa alottaa huvikseni harjoittelemaan pianon soittoa. Lieneeköhän hyvä ajatus kun alko tosiaan pikkasen sellane kiinnostamaan mutta olen vähän kahden vaiheilla. Ja mitäköhän rakkaat naapurini tykkäävät kun soittelen nuotin vierestä kari tapiota ja huudan perkeleä ku ei onnistu ei... No jaa, yritän kuitenkin

• Jokuminävaa

Juu ei saatana jaksa näitä tyhmiä blondeja. Ei nii mittää järkee päässä. Joo ja vastaan nyt näköjään pari kertaa vuorokaudessa mutta johtuupi siitä että on muuta tekemistä, että älä ihmettele. Ja juu jees luonnollinen pitää olla. Itsekkin pidän itseni sellaisena enkä todennäköisesti ota ikinä edes lävistyksiä. Tatuointi tosin kiinnostais ottaa olkapäähän mutta mietitään sitä vielä ja niin päin pois. Meinasin muuten tossa alottaa huvikseni harjoittelemaan pianon soittoa. Lieneeköhän hyvä ajatus kun alko tosiaan pikkasen sellane kiinnostamaan mutta olen vähän kahden vaiheilla. Ja mitäköhän rakkaat naapurini tykkäävät kun soittelen nuotin vierestä kari tapiota ja huudan perkeleä ku ei onnistu ei... No jaa, yritän kuitenkin

Nii.. Vaikka onhan niitä brunettejaki jotka on sellasii pissiksii yms. On niitäki iha liikaa.. Miksei ihmiset vois vaan tajuta jo. Ärsyttää sellanen tyhmyys, ku ei huolehdita elämästä ja käytetää aikaa vaa lissuiluun ja meikkaamiseen.. Siihen kaikkeen paskaan.
        Sit aina luonnolliset tytöt jää varjoon.. :'( pitäs varmaa itekki muuttuu sellaseks, et sais hyvännäkösilt pojilt huomioo.. You know what I mean.
        Ja juu :) en mäkää ota lävistyksii varmaa, mut napakoru ois kyl kiva :D Ja soita vaan pianoo ;)

• Jokuminävaab

Joo, mäkin tiedän sellasen. Sä vaikutat kuule tosi paljon yheltä tyypiltä meidän koulusta :D seki pukeutuu sillee kivast ja on iha helvetin hyvännäkönen, ei kauheen pitkä... Mut se on 15.v, eli et voi olla se :D
        Ja joo, kyl niit känniläisii tulee baaris joskus urputtaa jtn, mut ei kiitti :D tai ku onhan mua sanottu tosi kauniiks ja seksikkääks.. Et jee jee :D
        Ja soita vaa pianoo ;) voisit säveltää omii biisei :D
        Ja voithan sä sen kirjankin kirjottaa.. :) kirjota sun elämänkertomus, sun ajatuksista ja siitä mitä mieltä oot tästä maailmasta ja mitä muuttaisit yms.
        Ja siis lapsuudesta, nuoruudesta... Yms :)
        Jostain :) ja sit jos oot joskus julkassu sen kirjan, nii kerro nimi, koska mä luen sen sit ;D

• Jokuminävaan
        Jokuminävaab kirjoitti:

Joo, mäkin tiedän sellasen. Sä vaikutat kuule tosi paljon yheltä tyypiltä meidän koulusta :D seki pukeutuu sillee kivast ja on iha helvetin hyvännäkönen, ei kauheen pitkä... Mut se on 15.v, eli et voi olla se :D
        Ja joo, kyl niit känniläisii tulee baaris joskus urputtaa jtn, mut ei kiitti :D tai ku onhan mua sanottu tosi kauniiks ja seksikkääks.. Et jee jee :D
        Ja soita vaa pianoo ;) voisit säveltää omii biisei :D
        Ja voithan sä sen kirjankin kirjottaa.. :) kirjota sun elämänkertomus, sun ajatuksista ja siitä mitä mieltä oot tästä maailmasta ja mitä muuttaisit yms.
        Ja siis lapsuudesta, nuoruudesta... Yms :)
        Jostain :) ja sit jos oot joskus julkassu sen kirjan, nii kerro nimi, koska mä luen sen sit ;D

Hehe. Siis en oo ollu baaris vielä, mut sit joskus. Sitte toi

• Handsome96poikaihminen
        Jokuminävaan kirjoitti:

Hehe. Siis en oo ollu baaris vielä, mut sit joskus. Sitte toi

Juu en uskokkaan että olisin se kun ei edes asuta samalla paikkakunnalla. Ja meet vaa baarii pokkana. Kyyllä ne portsarit joskus päästää ohi, varsinkii jos vilautat vähä tissiä ja heilutat persettä niiden edessä ooikein kuumana ;D Toimii aina, ainakin mun kohdalla? Mut siis niin ja juu sek uu josta pääsemmekin aihe piiriin eli musiikki ja media. En. Se oli siinä. Pianoa opettelen toki soittamaa. Saan syntikatkin sunnuntaina ja siitä se lähtee. Kirjailijaksi tuskin rupean koska ei niiden teokset ikinä enää tule olemaan mitään menestyviä. Paska maailma, joten tuskin tulet koskaan kirjaani lukemaan. En tosin lupaa mitään. Mutta mutta kuppa ritari. Kaikki menee joskus kunhan ei aina ja näin pois päin.

• Jokuminävaan

Juu en uskokkaan että olisin se kun ei edes asuta samalla paikkakunnalla. Ja meet vaa baarii pokkana. Kyyllä ne portsarit joskus päästää ohi, varsinkii jos vilautat vähä tissiä ja heilutat persettä niiden edessä ooikein kuumana ;D Toimii aina, ainakin mun kohdalla? Mut siis niin ja juu sek uu josta pääsemmekin aihe piiriin eli musiikki ja media. En. Se oli siinä. Pianoa opettelen toki soittamaa. Saan syntikatkin sunnuntaina ja siitä se lähtee. Kirjailijaksi tuskin rupean koska ei niiden teokset ikinä enää tule olemaan mitään menestyviä. Paska maailma, joten tuskin tulet koskaan kirjaani lukemaan. En tosin lupaa mitään. Mutta mutta kuppa ritari. Kaikki menee joskus kunhan ei aina ja näin pois päin.

Joo. Meinaakko, että päästäs sisääs sillä menetelmällä? ;D hehe, joo, sä siellä ihan muuten vaa vilautteletki tissiä ja keikuttelet persettä.. :D hauskaa

Kiva :) ookei..

• Jokuminävaan
        Jokuminävaan kirjoitti:

Joo. Meinaakko, että päästäs sisääs sillä menetelmällä? ;D hehe, joo, sä siellä ihan muuten vaa vilautteletki tissiä ja keikuttelet persettä.. :D hauskaa

Kiva :) ookei..

What.. Kirjotin vahingos sisääs, vaik piti kirjottaa sisään.. :D
        Ehkei iha kumminkaa sun sisälle ;D
        Hitto mä oon taas kiimane..

• Handsome96poikaihminen
        Jokuminävaan kirjoitti:

What.. Kirjotin vahingos sisääs, vaik piti kirjottaa sisään.. :D
        Ehkei iha kumminkaa sun sisälle ;D
        Hitto mä oon taas kiimane..

Legendaarista. Nainen tulee minun sisääni. Ehkä ois parempi toisin päin ;D Ja juu mun tisseillä pääsee sisään ihan minne vaan, if you know what I mean ;) Mutta ei siitä sen enempää. Hehhe... Kiimanen muija siellä perkele näpyttelee. Noo, ei se tietenkää väärin oo ja hienoa että se ei ole edes salaisuus mutta jees.

• Jokuminävaan

Legendaarista. Nainen tulee minun sisääni. Ehkä ois parempi toisin päin ;D Ja juu mun tisseillä pääsee sisään ihan minne vaan, if you know what I mean ;) Mutta ei siitä sen enempää. Hehhe... Kiimanen muija siellä perkele näpyttelee. Noo, ei se tietenkää väärin oo ja hienoa että se ei ole edes salaisuus mutta jees.

:D yes, I know what you mean ;D
        Juujuu :P

• Lfkkdldff

Jokuminävaan oot just paska tyyppi XD
      KUULOSTAT NIIN HIRVEELTÄ VITUN NAINEN
      Siis Jokuminävaan
      Ja sä oot ihq daaaa ;D

• Bikabööbokabii

Mikä karvainen hurmuri se siel? ;)

• toteaja2000

Siis ettekö te oo vielä vittu tajunnu että nämä Handsome96poikaihminen ja jokuminävaan ovat yksi ja sama henkilö. Elämäänsä kyllästynyt ihmisriekale...

• Handsome96poikaihminen
        toteaja2000 kirjoitti:

Siis ettekö te oo vielä vittu tajunnu että nämä Handsome96poikaihminen ja jokuminävaan ovat yksi ja sama henkilö. Elämäänsä kyllästynyt ihmisriekale...

Hmm... Aika mielenkiintoinen teoria, mutta en en ymmärrä miten näin päättelet. Kerro toki ihmeessa perustelut tänne.

Kiitos

• laskunnousu

Hmm... Aika mielenkiintoinen teoria, mutta en en ymmärrä miten näin päättelet. Kerro toki ihmeessa perustelut tänne.

Kiitos

Puhuit jostain lapsena tekemästäsi sairaasta uskonnollisesta piirroksesta. Kerro lisää!

• Jokuminävaan

Kiitos

Hah, me ei olla sama tyyppi :D
        Tää on hyvä tyyppi tää jätkä.. ;)

• jokuminävaan

Kiitos

oisko sulla kikkii?

• Handsome96poikaihminen
        jokuminävaan kirjoitti:

oisko sulla kikkii?

Ois

• jokuminävaan

Ois

Mikä se on?

• Handsome96poikaihminen
        jokuminävaan kirjoitti:

Mikä se on?

En kerro! ;)

• Jokuminävaan

En kerro! ;)

No ei sun tarvii...:)

• Jokuminävaan(oikea yhä)
        Jokuminävaan kirjoitti:

No ei sun tarvii...:)

Nii ja jos haluut, voit laittaa mulle kikkii: Joku.minä.vaan

Ois kivempi jutella sun kaa kahestaa...

• Jokuminävaan (oikee)
        Jokuminävaan(oikea yhä) kirjoitti:

Nii ja jos haluut, voit laittaa mulle kikkii: Joku.minä.vaan

Ois kivempi jutella sun kaa kahestaa...

Toi ei oo minä ^
        :o
        Siis oikeesti, vaikka oikeesti oot ihana jätkä ja kaikkee, ni mä en oo kirjottanu tota!
        :D toi yrittää vaa päästä mun asemaan :D

• Jokuminävaan(oikea)

Joku kirjotti ton mun puolesta, mutta eipä tarvi enää kysyy sitä sulta.. :D

• Handsome96poikaihminen

Juu siis nyt tää keskustelu meni taas absurdiksi nimimerkkien varasteluksi ja silkaksi perseilyksi. Mut onneks mun vilkasta mielikuvitusta ei niin vain kuulkaas poijjaat pöllitäkkää, niin ja naisille sama juttu. En ole kirjoittanut siis noita äskeisiä jotka liittyivät siihen kik-jupakkaan, tai jos siellä välissä on muutakin mikä ei kuullosta oikealta, jos joku onneton ei ymmärtänyt. Joten vetäydyn taas tästä saatananmoisesta pelleilystä ulos ja annan ihmisten kasvaa raa'asta kypsiksi. Tosin selväähän se on että osa näistä trolleista kasvaa suoraan mädiksi ja haiseviksi paskiaisiksi mutta sitä se tekee kun on liikaa aikaa ja liian vähän mitään muuta että tullaan tämänkaltaisiin paikkoihin leikkimään isoa poikaa. Voivoi ja voi... Tämän siitä saa kun ei rekisteröi nimimerkkejään.. voihan paska... noo paskanko väliä, antaa lasten leikkiä. Tää ois itseasiassa aika hauskaakin luettavaa jos nämå mulkut olisivat älykkäitä ja kirjoittaisivat niin että se oikeasti hämää ja kunnolla...

Mutta ei muuta. Vetäydyn ansaitulle tauolle joten jos joku taas mun nimimerkin varastaa ja yrittää kirjoittaa tyyliin että: "En pidäkkään taukoa", tai "Yks juttu vielä", saati muuta vastaavaa niin voitte olla varmoja että se on paskan puhuja

Ahkera ahertaa, laiska varastaa. Ihmiset eivät enää kunnioita toisiaan. Paskaksi arvot ja periaatteet ja tapetaan aikamme tappamalla toisiamme sillä valmis maailma ja valmiit säännöt. Sinä päätät miten elät. Rikas vai köyhä?

-Handsome96poikaihminen also know as Ongelmatapaus96

..................................................

• Jokuminävaan

Mä vähän ihmettelinki.. Eii kuulostanu nimittäin iha sulta.
      Selvästi joku yks ja sama tyyppi ja esitti olevansa kaks eri tyyppii.. Zzz..
      Ja tosiaan mäkään en oo kirjottanu noita tosta kik- jutusta eteenpäin, paitsi tän :D
      Miks ihmisillä ei oo aivoja!? Ei voi olla mitää aivokasvaimia, ku ei oo mitään, missä se vois olla! :D ärsyttää tollaset ihmiset, joilla ei oo muutakaan tekemistä, ku kiusata toisia. No helppoohan se on, mut iha vitun ärsyttävää! >:(
      Mäki haluun päästä eroon kokonaan tästä palstasta, mut oon koukus. On mulla parempaaki tekemistä, mutta nii..
      Mut joo, heippa kaikille, mäki lopetan nyt kirjottelun ja sama juttu, että jos tulee jotai just niinku:
      "Oon palannu sittekki" tms, ni en ole minä :D
      Ja Ongelmatapaus96 > Handsome96poikaihminen, kummaksi nyt sanoiskaan, nii ihalen suuresti sua ja sun viisautta.. :)
      Heidooo

• Jokuminävaan

Ps. Tulee ikävä :D

• Jokuminävaan
        Jokuminävaan kirjoitti:

Ps. Tulee ikävä :D

Hei! Olen palannut juttelemaan. Olethan täällä? On kerrottavaa.., eli ole käynyt keskustelun läpi ja ajattelin että voisit tulla kanssani uimaan...? Käyhän se keskustelun vanhempieni kanssa varmaan tunnin. Uimisesta! Just, vanhemmat on niin outoja. Laita s-postisi niin jutellaanko?

Ps. Olen oikea.:)

• Handsome96poikaihminen
        Jokuminävaan kirjoitti:

Hei! Olen palannut juttelemaan. Olethan täällä? On kerrottavaa.., eli ole käynyt keskustelun läpi ja ajattelin että voisit tulla kanssani uimaan...? Käyhän se keskustelun vanhempieni kanssa varmaan tunnin. Uimisesta! Just, vanhemmat on niin outoja. Laita s-postisi niin jutellaanko?

Ps. Olen oikea.:)

Sä palasit :) No jaa, voi kuule tyttö hyvä. Kait me voitas sit joku påivö treffata ja mennäkkii sit vaik uimaa. Ja niin ees päin... päin puuta siis. Ja en tiedä viitinkö viel jauhaa shittiä sun porukoiden kanssa mut voisha sitä harkita ja näin. Ota nyt sitte tän kerran yhteyttä [email protected] ....... Mut siis älä sit kerro tot osotetta kellee ku siin lukee mun nimi :D

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      91
      4515
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      62
      3452
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      116
      2679
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2575
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      128
      2484
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      42
      2085
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2027
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1783
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1667
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1638
    Aihe