Tuntemattoman pillun hierominen kylpylässä (tai missä tahansa)

........

Joskus kylpylässä käydessäni porealtaassa istuu lähelläni viehättäviä naisia. Nousen altaasta aina muna kovana ja hengitys vaikeutuneena, koska haluaisin kosketella näiden tuntemattomien naisten pilluja niin paljon. Jokin siinä kiihottaa äärettömästi, että voisi hieroa julkisessa paikassa orgasmin naiselle, jolle ei puhu mitään ja jota ei näe ehkä enää ikinä.

Olen aika komea mies naisten mukaan, mutta koskaan ei voi tietää, että miten nainen suhtautuu lähestymisyritykseen. Tietysti voisi kokeilla ikään kuin vahingossa siirtää jalkaa veden alla niin, että se hipaisee naisen jalkaa ja katsoa, että miten nainen reagoi siihen. En ole pelkuruuttani uskaltanut tehdä vielä tuotakaan koskaan, mutta muutamilla viime kerroilla on tuntunut, että rohkeus on lisääntynyt. Ehkäpä kohta...

80

12166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No, ,

, , enpä lähtis sinuna tuota kokeilemaan, voipi näet tuo komea ulkonäkö kärsiä, kun saat luuvitosesta, tai ainakin avokämmenestä.

• Erkkii

Koko kylä häpee sua !

• polliisi

Vaikka tuollainen voisikin tuntua todella kiihoittavalta, on se lakitermein sanottuna rikos. Ehdotan että jätät asian fantasiatasolle. Sitäpaitsi naiselle se voi olla todella kamala kokemus. Jotkut saattavat nimittäin häpeän vuoksi olla paikoilleen jähmettyneenä, mutta kokevat tuollaisen äärimmäisen ikävänä.

• ap.

Ei ole tarkoitus käydä suoraan käsiksi. Tuollainen jalkojen toisiinsa osuminen on ihan tavallista tuossa melko pienessä ja usein täydessä kylpylässä, jossa vierailen. Ei siitä voi mitään traumoja saada, että veden alla vahingossa koskettaa toisen ihmisen ihoa jostain nilkasta. :D En tietenkään jatkaisi, jos nainen siirtäisi jalkansa kauemmas.

• ei ei

joo ei

• vaikka haluttais, m

Rohkeakaan aloitus ei ole mahdoton, mutta sen tekee AINA NAINEN. Vain jos nainen pyytää hieromaan vittuansa tai antaa siihen luvan, voit tehdä sen.

Vaikka vain kohtelias pyyntö seksuaalisesta kanssakäymisestä saa jo jotkut naiset pillastumaan, saati sitten käsiksikäyminen. Raja menee siinä, että täytyy miehenkin voida pyytää, mutta varautua myös siihen, että nainen kieltäytyy. Yleensä kieltäytyy. Kieltäytymistä tulee ehdottomasti noudattaa.

• Kutukutukutu

Kannattaa kuitenki laskea kutunsa jonnekkin muualle kuin yleiseen uima-altaaseen. Se helevetti ei lähe tukasta irti pirullakaan. Pistä kortonki päälle kun menet altaaseen vantasioimaan pillun koittelusta.

• Ana Lyytikko

Fetissi ja häiriintyneen ihmisen perversio, ne ovat kaksi ihan eri asiaa...

• nainen45

Naiset ovat todella harvoin yksin kylpylässä eivätkä jo senkään takia voi suostua tuollaiseen... Jos joskus olisin yksin, ryhtyisin kyllä leikkiin ;)

• 28 ja villi

Musta kuulostaa hyvältä, mä voisin lähteäkin mukaan .. ;)

• varattumies38

Mä voisin kyl hieroa pillua altaassa... nam

• kuak tietäää?

miten miehen pitäää ilmasta kiinnostus naiseen. että nainen tulee hotellihuoneeseen. sanomalla huoneen numero ja kehumalla naista auniiksi?

• a-baari

Mies ahdistelun kohteena. Istuessani allasbaarissa hankiutui kaksi minua noin 15 - 20 vuotta nuorempaa rouvaa viereeni ja hetken keskustelun jälkeen alkoi toinen hivelemään olkavarttani selittäen toiselle "kato millaset lankut"!

Sitten alkoi tulemaan pusuja ja toinen hupakko kuljetti peukaloaan uikkarieni kuminauhan alla kohden kiveksiäni.
      Vaimoni istui altaan reunalla vajaan 10m:n päässä.

Syynä rouvien käytökseen oli muukin kuin karhean komea ulkonäköni.
      Jatko on arvattavissa. Vaimoni on joustava mutta joissakin asioissa täysin suvaitsematon.

• T0SI.Mies

itsehän olen kyseistä hommaa harrastellut jo kolmisen vuotta, ikää itselläni on 29 ja olen naisten mukaan todella komea. ei siinä mitään teet vain mihenä aloitteen ja aika nopiaan oletkin naisen bikineissä.. itselläni meinaa kyrpä miltein räjähtää kun saan sormeni vento vieraan naisem pilluun ai että. monet naiset antavat käsihoidon itselleni myös kyllä miltein joka viikonloppu käyn kylpylässä/uimahallissa kalastelemassa kosteita pilluja ;)

• nuori sormettaja.

Itsellänikin kyseisestä hommasta kokemusta paljon, Vinkkinä voisin sanoa helpoiten leikkiin lähtee mukaan nainen jolla on sormus mutta ilman siippaa kylpylässä.

En tiedä mistä tuo johtuu mutta sinkut ovat paljon pidättyväisempiä kuin naimisissa olevat toki poikkeuksiakin löytyy.

Tästä on turhaan kenenkään aviomiehen jonka rouva on lähdössä kylpylään huolestua sillä meitä alan harrastaja miehiä on suhteellisen vähän joten todennäköisyys että juuri sinun pikku rouvasi saisi vierasta sormea on melko pieni ja vaikka saisikin mitä sitten takaan että rouvasi tulee tyytyväisempänä kotiin kuin lähtiessä oli.

• Ja sitte
        nuori sormettaja. kirjoitti:

Itsellänikin kyseisestä hommasta kokemusta paljon, Vinkkinä voisin sanoa helpoiten leikkiin lähtee mukaan nainen jolla on sormus mutta ilman siippaa kylpylässä.

En tiedä mistä tuo johtuu mutta sinkut ovat paljon pidättyväisempiä kuin naimisissa olevat toki poikkeuksiakin löytyy.

Tästä on turhaan kenenkään aviomiehen jonka rouva on lähdössä kylpylään huolestua sillä meitä alan harrastaja miehiä on suhteellisen vähän joten todennäköisyys että juuri sinun pikku rouvasi saisi vierasta sormea on melko pieni ja vaikka saisikin mitä sitten takaan että rouvasi tulee tyytyväisempänä kotiin kuin lähtiessä oli.

Heräsit hikisenä, tyyny oksennuksessa, pieraisit ja päästit kissan ulos.

• 19+20

Kiihottava ajatus ;) tuuppas joskus kokeileen, varmasti en kieltäydy ;)

• Parikymppinentytsy

Toi on aika kiihottavaa... Suostuisin, mutta jatkot haluaisin sängyssä... ;)

• onnellinen nainen.

Itselleni on kerran noin käynyt ja oli todella kiihoittavaa kun vieraan miehen käsi vaelteli uimaasuni alla.

Olen 36vuotias tavallisen näköinen 2 ihanan lapsen äiti ja ihanan aviomiehen vaimo. Tästä on muutama kuukausi kun tavallisena arkipäivänä päätin käyttää harvinaista vapaapäivääni itseni hemmotteluun ja menin erääseen eteläsuomessa sijaitsevaan kylpylään, Kylpylä oli suht hiljainen kuten odottaa saattoikin syyskuisena arki aamupäivänä olevan.

Rekistöröin toki jo alkuvaiheessa yhden itseäni huomattavasti nuoremman miehenalun joka näytti kuin olisi katseellaan riisunnut minun umapukuni joka sai minut lähinnä hymyilemään sillä olen kaukana missityyppisistä kaunottarista.

Olin jo kerran ollut kyseisen nuorenmiehen ja kahden eläkeläis rouvan kanssa samassa porealtaassa ja silloin ei tapahtunut mitään mutta ajattelin viellä kerran mennä porealtaalle se kun on yksi kylpylöiden lempipaikkani siellä istuskelin yksin omissa ajatuksissani kunnes säpsähdin jonkun tuloon.

Tämä nuorimies tuli altaalle vastapäätä minua jalkamme koskettivat kun hän istahti eikä siinä ollut mielestäni mitään epänormaalia hetkenkuluttua hänen jalkansa kosketti taas omiani ja tälläkertaa hän ei siirtänytkään jalkojaan pois vaan alko hieromaan pohkeitani jaloillaan.

Tuntui uskomattoman kiihottavalta ja samalla omituiselta mutta sujin silmäni ja avasin jalkojani jonka tämä mies koki mitä ilmeisemmin hyväksynnäksi koska siirsi jalkansa sisäreidelleni tässä vaiheessa altaalle tuli vanhempi pariskunta jolle annoin tilaa siirtymällä ja näin päädyin tämän jalkahieronnan antaneen miehen viereen.

Mies laski melko pian kätensä reidelleni ja alkoi hieroa reiden sisäpintaa lähestymällä kokoajan jalkoväliäni olin tossa vaiheessa jo hulluuden partaalla ja mieleni teki huutaa laita se käsi jalkoväliini :) no uutaa ei tarvinut sillä hetkenpäästä mies jo sormetti minua uimapuvun päältä ja sisältä itsekkin tunnustelin miehen elintä shortsien päältä ja luoja miten kova voi nuren miehen kalu ollakkaan.

Näin minulle kävi ja todella toivon ettei tuo kokemus jäisi viimeiseksi tuossa on jotain äärettömän kiihoittavaa ja ' likaista ' uskon että tuo on monen naisen fantasia numero 1 vieras tunematon mies - turvallinen paikka - homman yllätävyys.

En toki ala enkä pystyisikään * lapset mies ja työ rajoittaa * hyppimään joka viikko kylpylöissä odottaen seuraavaa sormettajaa mutta toivon että näitä porealls sormettajia olisi enemmänkin itse ainakin nautin 100% tapahtuneesa

• MikeX

Juuri näin ;) Ota yhteyttä :)

• Utkaus
        onnellinen nainen. kirjoitti:

Itselleni on kerran noin käynyt ja oli todella kiihoittavaa kun vieraan miehen käsi vaelteli uimaasuni alla.

Olen 36vuotias tavallisen näköinen 2 ihanan lapsen äiti ja ihanan aviomiehen vaimo. Tästä on muutama kuukausi kun tavallisena arkipäivänä päätin käyttää harvinaista vapaapäivääni itseni hemmotteluun ja menin erääseen eteläsuomessa sijaitsevaan kylpylään, Kylpylä oli suht hiljainen kuten odottaa saattoikin syyskuisena arki aamupäivänä olevan.

Rekistöröin toki jo alkuvaiheessa yhden itseäni huomattavasti nuoremman miehenalun joka näytti kuin olisi katseellaan riisunnut minun umapukuni joka sai minut lähinnä hymyilemään sillä olen kaukana missityyppisistä kaunottarista.

Olin jo kerran ollut kyseisen nuorenmiehen ja kahden eläkeläis rouvan kanssa samassa porealtaassa ja silloin ei tapahtunut mitään mutta ajattelin viellä kerran mennä porealtaalle se kun on yksi kylpylöiden lempipaikkani siellä istuskelin yksin omissa ajatuksissani kunnes säpsähdin jonkun tuloon.

Tämä nuorimies tuli altaalle vastapäätä minua jalkamme koskettivat kun hän istahti eikä siinä ollut mielestäni mitään epänormaalia hetkenkuluttua hänen jalkansa kosketti taas omiani ja tälläkertaa hän ei siirtänytkään jalkojaan pois vaan alko hieromaan pohkeitani jaloillaan.

Tuntui uskomattoman kiihottavalta ja samalla omituiselta mutta sujin silmäni ja avasin jalkojani jonka tämä mies koki mitä ilmeisemmin hyväksynnäksi koska siirsi jalkansa sisäreidelleni tässä vaiheessa altaalle tuli vanhempi pariskunta jolle annoin tilaa siirtymällä ja näin päädyin tämän jalkahieronnan antaneen miehen viereen.

Mies laski melko pian kätensä reidelleni ja alkoi hieroa reiden sisäpintaa lähestymällä kokoajan jalkoväliäni olin tossa vaiheessa jo hulluuden partaalla ja mieleni teki huutaa laita se käsi jalkoväliini :) no uutaa ei tarvinut sillä hetkenpäästä mies jo sormetti minua uimapuvun päältä ja sisältä itsekkin tunnustelin miehen elintä shortsien päältä ja luoja miten kova voi nuren miehen kalu ollakkaan.

Näin minulle kävi ja todella toivon ettei tuo kokemus jäisi viimeiseksi tuossa on jotain äärettömän kiihoittavaa ja ' likaista ' uskon että tuo on monen naisen fantasia numero 1 vieras tunematon mies - turvallinen paikka - homman yllätävyys.

En toki ala enkä pystyisikään * lapset mies ja työ rajoittaa * hyppimään joka viikko kylpylöissä odottaen seuraavaa sormettajaa mutta toivon että näitä porealls sormettajia olisi enemmänkin itse ainakin nautin 100% tapahtuneesa

Laskiko poke nuijapäät altaaseen?

• Mies.

Olen muutaman kerran kosketellut tuntematonta naista porealtaassa. Homma toimii varsin luonnollisesti, tahaton hipaisu jalkaan altaaseen tullessa, katsekontaktia vähän ja tilannetajua sen verran, että ymmärtää naisen kehonkielen ja katseiden merkityksen.

Jos pientä signaalia tulee vastakaikuna, niin sitten vain pieni askel kerralla eteenpäin ja homma on siinä.

Kannattaa itse viestiä, että tämä on pieni ohikiitävä hetki elämässä ja on vain tässä ja nyt.

• Nainen :-)

Kehonkieli unohdetaan jokaisella elämän alueella.
        Olen itse varmaan sitä ihmistyyppiä, että kehonkielestäni minua voi lukea kuin avointa kirjaa

• Mies.
        Nainen :-) kirjoitti:

Kehonkieli unohdetaan jokaisella elämän alueella.
        Olen itse varmaan sitä ihmistyyppiä, että kehonkielestäni minua voi lukea kuin avointa kirjaa

Oletko koskaan ollut tilanteessa, joka on johtanut johonkin tavanomaisesta poikkeavaan hetkeen?

• nainen :-)
        Mies. kirjoitti:

Oletko koskaan ollut tilanteessa, joka on johtanut johonkin tavanomaisesta poikkeavaan hetkeen?

Miksi kysyit?

• Mies.
        nainen :-) kirjoitti:

Miksi kysyit?

Ihan muuten vain ajattelin kysäistä, että onko sinulla kokemuksia aiheesta tai samantyyppisistä tilanteista, josta kekustelussa keskustellaan :)

Mies. kirjoitti:

Ihan muuten vain ajattelin kysäistä, että onko sinulla kokemuksia aiheesta tai samantyyppisistä tilanteista, josta kekustelussa keskustellaan :)

ei livenä :-)

• Mies.

ei livenä :-)

Kokeileppa joskus jossakin hieman kehonkieltä ja mukavaa arkipäivää piristävää poikkeavuutta. Ei siinä aina tarvi tapahtua edes mitään sen fyysisempää :)

• Nainen ;-)
        Mies. kirjoitti:

Kokeileppa joskus jossakin hieman kehonkieltä ja mukavaa arkipäivää piristävää poikkeavuutta. Ei siinä aina tarvi tapahtua edes mitään sen fyysisempää :)

Ei kehon kieltä voi väkisin tehdä. Se kieli tulee luonnostaan ja tilanteen mukaan ;-)

• MikeX
        Nainen ;-) kirjoitti:

Ei kehon kieltä voi väkisin tehdä. Se kieli tulee luonnostaan ja tilanteen mukaan ;-)

;-) Tulen katsomaan sun kehon kieltä ;)

• NAinen :-)
        Mies. kirjoitti:

H.uomenta. Lukaisin viestisi uudelleen, onko se haave, toive, fantsu vai todella tapahtunutta

• Mies.
        NAinen :-) kirjoitti:

H.uomenta. Lukaisin viestisi uudelleen, onko se haave, toive, fantsu vai todella tapahtunutta

Se on todella tapahtunutta ja ihan spontaanisti :)

Mies. kirjoitti:

Se on todella tapahtunutta ja ihan spontaanisti :)

järisyttävää :-)

• MikeX

Ei se tavatonta ole, olen muutaman kerran tehnyt, myös pari kertaa parin kanssa...;)

• Mies.

Kyllähän se on kutkuttavan järisyttävää ja mukavaa vaihtelua, odottamatonta :)

• NAinen :-)
        Mies. kirjoitti:

Kyllähän se on kutkuttavan järisyttävää ja mukavaa vaihtelua, odottamatonta :)

Todellakin
        minkä ikäinen muuten olet

• Mies.
        NAinen :-) kirjoitti:

Todellakin
        minkä ikäinen muuten olet

41 wee :)

• nainen :-)
        Mies. kirjoitti:

41 wee :)

minä 28

En ole

• dfrtgh

Tuuttavani (nainen) oli ollut elokuvissa katsomassa seksifilmiä, jonka yleisönä oli melkein pelkkiä miehiä. Viereinen mies oli pikku hiljaa ujuttanut kätensä naisen vittuun ja hieronut hänet orgasmiin asti. Naine ei ollut pannut mitenkään vastaan. Homma tapahtui ihan anonyymisi. Elokuvan jälkeen kumpikin poistui, kuin eivät olisi tavanneetkaan toisiaan.

Miehen oli syytä arvella, että nainen on halukkaampi tällaiseen, koska nainen jo tulollaan seksifilmiä katsomaan osoitti, että on valmiimpi kuin poreammeen naiset. Toisaalta ostoelokuvat ja netti ovat jo vieneet tällaisilta esityksiltä markkinat.

• MikeX

Milloin vaan :) sano missä ja milloin ;)

• Kyssäri

Kenelle nää sadut täällä on tarkoitettu ja miksi miehet satuineen tekeytyy naisiksi, sukupuolinen identiteettikriisi ?

• Minusta tuo tuntuu äärimmäisen kiihottavalta ajatukselta!

• nainen 32 espoo

Todella kiihoittavaa toivottavasti joku mies seuraavalla kylpylä käynilläni toteuttaa tuon minulle porealtaalla.

• Mies 22
        nainen 32 espoo kirjoitti:

Todella kiihoittavaa toivottavasti joku mies seuraavalla kylpylä käynilläni toteuttaa tuon minulle porealtaalla.

Minulle tuli kaksi vanhempaa naista viereen, kun väki väheni niin oli kahden naisen munissani kiinni.Ujona istuin vain ja tuli kun lujaa puristelivat.

• BigJohn72

Just joo, koitahan mennä sormettamaan vieraita naisia, ehkä 1/100 pitää muut lyövät sulta leekot kurkkuun... :)

• mika kerava

Yksikään ei ole lyönnyt enkä ole kuullut että ketään muutakaan olisi lyöty tai no jos etenee sinun ilmaisemalla tavalla ja menee heti työntämään sormet sinne niin heh varmasti tulee nyrkkiä.

Täällä onkin jo kerottu miten homma toimii ja olen samaa mieltä muiden harrastajien kanssa maltti on tässä homassa valttia kiirellä pilaa koko jutun.

ps. Eilen san viimeksi hyväillää nurehkon tuntemattoman naisen häpykumpua uimaasun päältä erään uimhallin porealtaalla.

• Mies.

Kaikki ei vain hallitse edes opettelemalla, miten tuntematonta naista voi lähestyä ihan luontevasti ja kohteliaasti. Jos tilanne ei etene, niin yhtä kohteliaasti ja luontevasti voi vetäytyä, eikä kenellekään jää paha mieli tilanteesta :)

Mies. kirjoitti:

Kaikki ei vain hallitse edes opettelemalla, miten tuntematonta naista voi lähestyä ihan luontevasti ja kohteliaasti. Jos tilanne ei etene, niin yhtä kohteliaasti ja luontevasti voi vetäytyä, eikä kenellekään jää paha mieli tilanteesta :)

Totta!!
        Valtaosa ei :(

• BigAss69
        mika kerava kirjoitti:

Yksikään ei ole lyönnyt enkä ole kuullut että ketään muutakaan olisi lyöty tai no jos etenee sinun ilmaisemalla tavalla ja menee heti työntämään sormet sinne niin heh varmasti tulee nyrkkiä.

Täällä onkin jo kerottu miten homma toimii ja olen samaa mieltä muiden harrastajien kanssa maltti on tässä homassa valttia kiirellä pilaa koko jutun.

ps. Eilen san viimeksi hyväillää nurehkon tuntemattoman naisen häpykumpua uimaasun päältä erään uimhallin porealtaalla.

In your dreams boy... :)

• IsoTummeMies

Pitääpäs kokeilla ensi kerralla...
      Paha vaan lähteä poreammeesta pois jos kauhee seisokki päällä.. :)

• imatra3

Imatran kylpylässä tota on tullut kokeiltua venäläisen naisen kanssa, venakot on vaan estottomampia, ehdotteli panemistakin mutta jänistin..

• puhuvat

suomeksi???

• joopajoo2

Jos altaassa istuu muitakin niin nämä jutut on täyttä kuvitelmaa.Kyllä siellä kaikki näkee,kenen kädet missäkin seilaa.Ja muutenkin, eihän vedessä tehty hieronta tunnu oikein miltään,samoin kuin ei naiminekaan.

• Kalle 29v. loimaa

Eilen tuli ensimäistäkertaa tätä harrastettua ja ei mennyt ihan putkeen :)

Ensimmäinen nainen oli päälle 50:menen ihan tavallisen oloinen suominainen hän oli heti ensimäisestä kosketuksesta nostamassa sodan jos siis olisin jatkanut en jatkanut.

Toinen nainen oli nuorehko tummatukka oikein nätti vaikka hiukan oli ylimäärästä päässyt kertymään vartaloon hän ei reakoinut mitenkään 3 ensimäiseen ns. vahinko kosketukseen joten laskin käden hänen reidelleen ja pikkuhiljaa annoin käden vaeltaa kohti jalkoväliä lopputuloksella että tämä naikkonen nousi ja lähti juuri kun käteni oli hänen häpykummunpäällä

No pienistä ei kannata lannistua joten tänään uusi yritys ja palstan vinkeistä viisastuneena koitan etsiä naisia joilla on sormus josko he sitten olisivat suostuvaisempia.

• Ansku.

Tää voiski olla kiva juttu. Mitäs jos kerosit mulle, minne ja koska meet ja mä (voin) tulla sillo paikalle. Sä et tunnista mua, mut sehän ois sulle vaan pientä jännitystä. Kuulet sit myöhemmin, miten oli.

[email protected]

• Kylpylässäkävijä

Ihan mielenkiintoinen harrastus. Ymmärrän kyllä mikä jännitys ja kiihotus tilanteessa on.

Pohdin vain, että ettekö pelkää pervon kikkelikallen mainetta? 90 naista 100:sta pakenee paikalta ja varmasti myös puhuvat asiasta eteenpäin.

• lämmmmiinnt'ä

poreamme vähän pahapaikka,,kerran Joensuu vesikon höyrysaunassa silloin kun se oli sekasauna.
      Joku viistoistavuotta nuorempi tyttö oli vieressä alasti juteltiin hiihdosta ssauna oli täysi,,,vähitellen vaan kosketeltiin ja kylki kylkeä vasten..
      Sitten oike käteni jäi tytön polvelle.siitä se alkoi tyttö nosti jalkaterät ylälauteelle ja
      käteni jäi sinne karvoihin..siitä pientä kovaa nappia hiljaa hyväilin...tyttö sai,,,,
      mieletön kiima tälläistä sattuu kerran elämässa tää juttu on tosi,,jos sattuu tyttö lukee niin täää sattu v.n.90 tytttö opiskeli yliopistossa ja oli urheilupäivä ei tavattu sen jälkeen ja en olis tuntenutkaan,,

• minna 22v

kertokaa lisää kokemuksistanne

• Keksitty juttu

Muuten hyvä satu, mutta yliopistoissa ei ole mitään urheilupäiviä.

• Sisu sauna ja pervo

Tästä taisi tulla uusi kansallinen ilmiö. Minäkin aion kokeilla. Jos 100 ensimmäistä naista antaa pakit, nin sitten lopetan kokeilut.

• Kaksi tiiliskiveä

Meitä on useampi kehonrakennusta harrastava mies, joiden vaimot ovat joutuneet samassa kylpylässä juuri tuollaisten ahdistelijoiden (ainakin kaksi, toinen n. 25v, toinen 50v.) yritysten kohteeksi.

Tiedämme toisen henkilöllisyyden ja toisen emme. Koska tekojen jälkeen ovat nämä raukat "juosseet" ulos, ei heitä ole saatu kiinni ja henkilökunta ei ole naisiamme uskoneet.

Nyt olemme valppaampia ja naiset ovat ottaneet kännykän allasosastolle mukaan. Hälytyksen tullessa pääsemme punttisalilta nopeasti pihalle.

Te pervot ette ahdistele enää ketään. Olette ihmissaastaa, alhaisempia kuin Hitleri.

• Toteaja.

Te narsistiset ja itsekeskeiset palan rakentajat ja naisten alistajat ette millään ymmärrä sitä, että vaimoillenne on riemuvoitto saada tällaistakin kohteliasta lähestymistä, huomiota ja kosketusta vieraalta mieheltä.

• Kaksi tiiliskiveä
        Toteaja. kirjoitti:

Te narsistiset ja itsekeskeiset palan rakentajat ja naisten alistajat ette millään ymmärrä sitä, että vaimoillenne on riemuvoitto saada tällaistakin kohteliasta lähestymistä, huomiota ja kosketusta vieraalta mieheltä.

Sori nyt, harrastamme kuntosalilla juoksumattoa ja taistelulajeja joiden periaatteisiin kuuluu toisten kunnioittaminen ja hyvän karman kerääminen pahoja ihmisiä kurmuuttamalla.

Meidän naiset ovat kyllä "herroja" talossa tai sitten tasavertaisia kumppaneita.

Sellainen lähestyminen on seksuaalista häirintää jota tekevät raiskarit.

Olet Toteaja varmaankin joku liberaali homo, mene vain tarjoamaan drinksuja presidenttiehdokkaan peppufrendille joka mätkii viattomia naisia.

• Hyvä idea

Kännykkä bikinin taskuun ja porealtaaseen:)

• ¤¤¤¤

Mitä sää ny noin? Ei kai vain päätä vaivaa ajatus, että se oma pikku vaimo ihan vakaalla innolla on leikissä mukana, jos saa vähän muutkain kuin hormoonien ylettömästä syönnistä väsynyttä pikku piliäsi.

• Kaksi tiiliskiveä

Sä et taida parisuhdetta edes saada, sitä paitsi vaimoni on iso ja sillä on isompi klitoris kun sun munas. Hähhää.

Mee puristele finnejäs.

• ¤¤¤¤

Ei se iso klitta mitään, jos sun katkarapu ei edes seiso. Niin se ainakin valittaa.

• Siimahäntäsooda

Sovin yhden pitkäaikaisen nettituttavuuden kanssa poreallastreffit. Ei olla koskaan tavattu IRL. Jännää, eipä tiedä miten pitkälle mennään.

• Guru

Mulla sattu just noin reidet naisen kanssa vastakkai. Seuraavaksi sattui käsi käteen. Seuraavaksi naisen käsi sattui minun kovaa penistäni vasten, ja alkoi hyväilemään. Minä sitten hyväilin häntä. Julkinen poreamme oli kyseessä. Tapasimme naisen kanssa myöhemminkin.

• typival net

taas miehet kalastelee miehiä eisiintymällä naisina...

• jatkakaa haaveilua

Ainakin toi kylpylä missä viimeksi kävin niin siellä on valvontakamera kuvaamassa poreallasta joten onnea matkaan :D

• kaikisikäynt

nyt lsita ammekunnista joissa kamerat niinkö?

• jäi kaivelemaan ;)

Kävin taannoin kylpylässä ja höyrysaunassa oli juuri kun sinne menin todella vähän höyryä, näin että siellä istui yksi nainen köyden vieressä ja menin istumaan hänen lähelleen. hän nojasi ensin eteenpäin peittäen osan mutta kun istuin viereen niin hän nojautui seinää vasten kuin puoli makuulleen paljastaen kaiken.
      Olen ~30v ja hyvä kroppainen tuo nainen noin ~50 ja huomasin kuinka hän katseli.. Olihan se jotenkin kiihottavaa ;) ...Itse uskalsin vain vilkuilla

• ei kannata kokeilla

Kokemusta on.. Kosketin varovasti reittä ja lähin pikkuhiljaa viemää kättä ylöspäin kohti pillua.. Noin parikymppinen nainen oli heti pelissä mukana ja alkoi ujuttaa kättä mun housuihini ja alkoi hieromaan mun kovaa kalua sekä kiveksiä.. Kaikki meni hyvin kunnes yhtä-äkkiä nainen otti tiukan otteen kiveksistä ja puristi TODELLA kovaa ja kuiskas korvaa että et taida tulla enää kourimaan vieraita naisia.. Oikeessa oli, opin pitämään näpit erossa kerralla.

• Fiksua touhua

Oikein. Olisi vielä tehnyt rikosilmoituksen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Siinä olisi tuomion myötä mennyt työpaikat, vainot, lapset jne. Seuraavat 10v poliisin rekistereissä seksuaalirikollinen, joka näkyy jos työnantaja tekee taustaselvityksen. Kyllä on fiksua kouria vieraita naisia ilman lupaa.

• Kiihkeä Eki

Porealtaat eivät ole kutupaikkoja,olen kyllä kaukaa kiertänyt ne.Harrastan seksiä muualla.Hyi he.....i

• Me tehdään tota miehen kanssa lähes aina kun ollaan kylpylässä. Leikitään siis ihan tuntemattomia toisillemme ja poreammeessa aloitetaan aina ensin flirttailulla. Ja siitä se sitten lähteekin. Antaa kyllä niin hyvät orkut että ei oo tosikaan. Ja mukavaa piristystä parisuhteeseen. Ikää meillä siis 23v. ja yhdessä 5 vuotta.

• Pallit täynnä

Mistä löytyy yhteissaunoja??Voisko joku kertoa,missä pääsee naisten kaa samaan saunaan tai suihkuun??

• tädin neuvo

Hanki itsellesi tyttöystävä. Silloin sinulla on pienet madollisuudet päästä samaan saunaan.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      448
      3099
    2. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      137
      2275
    3. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      135
      2132
    4. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      29
      1624
    5. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      7
      1465
    6. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      208
      1344
    7. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      1305
    8. Kuka opettaja, mikä koulu

Minkä koulun opettaja saanut potkut
      Nivala
      8
      1096
    9. Millaiset hiukset kaivatullasi on?

Hiusten pituus, väri, suorat vai kiharat?
      Ikävä
      57
      1076
    10. Ootko miettiny koskaan

Et oot jonkun mielestä ihanista ihanin ❤️
      Ikävä
      37
      805
    Aihe