Hei, päädyn kohta työhön, missä tarvitaan ajamista. Olen ottanut nyt 6 päivätuntia, mutta olen sitten töissä 8-16. Tarvitsisin siis ilta- ja viikonloppuharjoitusta. Onko yhtään tällaista ajokoulua Helsingissä.
Helsinkiläinen autokoulu mistä löytyisi ilta/viikonloppuajoja
4
156
Vastaukset
- Eeva-82
Autokoulu Start oli minulla ainakin toooooosi joustava. Ajot sai silloin ku itse halusi. Ja sokerina pohjalla, ajokoe ensimmäisellä läpi.
- Hämeentie
Mene Autokoulu Hakaniemeen, siellä ukot painaa24/7
- EskoAhoONmato
Lupauksia joustavista ajotunneista antaa monikin koulu, mutta käytäntö on sitten ihan muuta. Esimerkkinä juurikin tuo edm. postaus, jossa yrittäjä/työntekijä mainostaa Autokoulu Hakaniemeä.
Suosittelen koulua, jolla on monta toimipistettä. Sinua ei palvele koulu, jossa joka ajotunnilla on eri ope ja auto. En rupea mainostamaan mitään koulua, kuuklaamalla saat selville koulun, joka on sinulle sopiva. - Varmista
Kellonajat riippuu opettajan haluamista työajoista. joku haluaa tehdä töitä vain 7-16 joku joustaa koska tekee tuntitöitä ja haluaa enemmän tunteja. Kysy koulusta löytyykö sieltä opettaja joka ajattaa iltaisin. Yleensä sihteeri tietää ja voi suositella sinulle sopivina aikoina työskentelevää opettajaa. Mutta älä sitoudu kouluun ennen kuin selvität saatko sopivana aikana tuntisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092453
- 412382
- 1232276
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898- 411864