Jupiter Ascending
http://www.youtube.com/watch?v=9tWrq0YusyM
Tulossa mahtava scifileffa Jupiter Ascending
4
194
Vastaukset
- aika pellee
Korvat kuin hobitilla!
- Markon Ote
Ei tule menestymään, Channing Tatum yhdessä pääosista jo varmistaa sitä että ei tule olemaan jättihitti. Mila Kunis on se jonka ansiosta menestyy ns tavallisesti. Tatumi käy vain rooleihin jossa pitää olla vajakki,palikka,tyhmä jne
- Saas nähä
Tulee vasta kesällä.
Pökkelönäyttelijöillä tulee hyvä scifileffa melkein siinä kuin muillakin, ja on enemmän kiinni muista tekijöistä kuten käsikirjoituksesta, kuvauksesta jne. Pahinta on aina ylinäyttely, mikä ongelma on pökkelöillä pienempi (no Mel Gibson on poikkeus, joka on molemmissa kategorioissa, botoxnaamalla ylinäyttelyä - ollut silti ihan hyvissä leffoissa).
Pankaa Putler pääosaan scifileffaan, niin eiköhän se toimisi silti, jos muuten on toimiakseen. - Kasvinaamarit
Juu tätä oli todella huono ja sekava leffa. Channing Tatum tosiaan on yksi suurimmista syistä et elokuva floppas rankasti. Ja muutenkin leffassa ei ole päätä eikä häntää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2293215Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa162279Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4411476Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1221386Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2161351Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5351276- 1091238
- 1121212
- 46964
- 66954