Harjun hautausmaalla varkaita aina vaan...

kunnontyöntekijä

Sinä joka varastit isäni haudalta lyhdyn (rosteria, maalaamaton, ei mitenkään perinteinen hautalyhty ristillä), toivottavasti palat helvetissä!

9

736

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karva noppa

Äläpä manaa kun et tiedä taustoja...Tarvitsin lyhtyä omaiseno haudalla koska joku ääliö oli varastanut omani.

• Mutta muistakaahan, että aina ei ole kysymys varastelusta. Onko hauta jossa lyhty on sijainnut lähellä käytäviä, että esimerkiksi mahdollisten lumien aikaan olisivat siirtyneet?

• kunnontyöntekijä

Ei ole liki käytäviä. Tuota varastelua on ilmennyt vuosittain isäni haudalla...ja tiedän muidenkin kohdanneen samaa samaisella hautuumaalla, eräs tuttavani jopa sai yhen pariskunnan kiinni rysänpäältä kun olivat "siirtämässä" havukransseja tuttavani vanhempien haudalta omien omaistensa haudoille...ei ole röyhkeydellä rajaa näemmä. Ehkäpä syrjäinen sijainti edesauttaa varastamaan kun on se kiinnijäämisen riski kovin pieni tai sitten on jonkun tapa osoittaa mieltään jos ei vaikka ole tykännyt vainajasta ja tekee nyt sitten kiusaa.., meitä on moneksi.

• Sanna 45

Käsittämätöntä moinen.Aina joskus olen poikennut kyseisellä hautausmaalla.Ja poikennut siinä yleisessä wc:ssä,on todella siisti paikka,josta kiitos meille sitä käyttäville.Suodaan rauha omaisillemme jotka siellä ovat.Käytös tavat kunniaan.

• muillaki

Sukulaisen haudalta katoaa aina kans lyhty jos on vähänkin hienompi ja toisen sukulaiseni haudalta varastettiin valkoiset koristekivet!!!! Voi harmitus kun ottaa päähän!!!!!!

• Varastelua ilmenee monilla hautausmailla, ei pelkästään pienillä ja syrjäisillä. En ole ikinä ymmärtänyt moista.

• kuvitus4

eipä tunnu uskottavalta kuka varastelisi hautausmaalla mielikuvituksen tuotetta

• Kuvitus4, hautausmaan työntekijänä pistää varsin helpolla merkille, kun tavaraa häviää ihmisten haudoilta. Ehkä ei tunnu uskottavalta, mutta sellaista tapahtuu valitettavasti koko ajan.

• positivesolution

näinhän se on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      23
      6790
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      28
      4268
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3136
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      172
      3005
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1978
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1754
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1634
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1622
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1548
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1490
    Aihe