oletteko pakkomielteisiä...

te no-liffit ;)

1. pätemään kaikesta?

2. oikesti teitä häiritsee että Niinistö antoi Jumalan siunauksen jouluna?

3. useita täällä käyviä ateisteja voi kutsua ääriateisteiksi. Esim. Ikiateisti ja Atac.

4. miks v***ssa ateistit hengaavat täällä niin paljon, viittaa siihen että ootte usein aika noliffeja. Kelatkaa nyt vähän herranen aika sentään...

varmaan nytkin alatte pätemään tähän k**** pystyssä kun ette pidä minusta. Onko teillä vähän kavereita? juu en ihmettele jos ei ole.

14

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zyrt

Miten niin "antoi" jumalan siunauksen? Luuleeko tuo pankkiiri että hän on jonkun jumalan sanansaattaja?

• Ei, mutta olen pakkomielteinen ottamaan asioista selvää.
      Ei haittaa. Niinistö toivottakoot siunauksensa.
      Voihan täällä kulkevia ihmisiä kutsua miksi tahansa. Ei nimettömien nikkien haukkumisesta joudu oikeuteen kunnianloukkauksesta.
      Mitkä on sinun hyväksymiä harrastuksia, joista ei leimata nolifeiksi?
      Minulla on kavereita ja tapaan heitä aina silloin tällöin. Heillä on kuitenkin perhettä, että en minä heilläkään ala asumaan. Mun jortikka on levossa, joten joudun pätemään sillä asennolla sinulle. Siinä olet oikeassa, että en pidä sinusta.

• 15+4

Komppaan, ja varsinkin kahta ensimmäistä:

"Ei, mutta olen pakkomielteinen ottamaan asioista selvää.
        Ei haittaa. Niinistö toivottakoot siunauksensa."

Nimettömien nikkien haukkuminen kiihko-/ääri-/fanaattisiksi- joksikin on mielestäni siinä mielessä paheksuttavaa, että se kiihkottaa muita puhujan "ryhmän" (uskovaisten/kristittyjen) jäseniä suhtautumaan yhä vihamielisemmin ja ennakkoluuloisemmin tämän ryhmän (tässä ketjussa ateistit) jäseniin. Tämä taas vähentää yhteissopua ja mahdollisuuksia aitoon keskusteluun. Vielä naurettavampaa se on netissä, jossa nimittelijä ei tiedä käytännössä mitään nimittelyn kohteesta. Sama jos minä kutsuisin aloittajaa ***** viherpeukaloksi.

Neljännessä kohdassa komppaan myös, jokainen harrastaa mitä harrastaa. Ja aika monen harrastukset nykyään pyörivät jollain tapaa tietokoneen ympärillä, mikäli aloittaja ei ole huomannut.

Viimeiseen en voi kommentoida, olen nainen.

• 15+4 kirjoitti:

Komppaan, ja varsinkin kahta ensimmäistä:

"Ei, mutta olen pakkomielteinen ottamaan asioista selvää.
        Ei haittaa. Niinistö toivottakoot siunauksensa."

Nimettömien nikkien haukkuminen kiihko-/ääri-/fanaattisiksi- joksikin on mielestäni siinä mielessä paheksuttavaa, että se kiihkottaa muita puhujan "ryhmän" (uskovaisten/kristittyjen) jäseniä suhtautumaan yhä vihamielisemmin ja ennakkoluuloisemmin tämän ryhmän (tässä ketjussa ateistit) jäseniin. Tämä taas vähentää yhteissopua ja mahdollisuuksia aitoon keskusteluun. Vielä naurettavampaa se on netissä, jossa nimittelijä ei tiedä käytännössä mitään nimittelyn kohteesta. Sama jos minä kutsuisin aloittajaa ***** viherpeukaloksi.

Neljännessä kohdassa komppaan myös, jokainen harrastaa mitä harrastaa. Ja aika monen harrastukset nykyään pyörivät jollain tapaa tietokoneen ympärillä, mikäli aloittaja ei ole huomannut.

Viimeiseen en voi kommentoida, olen nainen.

"Vielä naurettavampaa se on netissä, jossa nimittelijä ei tiedä käytännössä mitään nimittelyn kohteesta. Sama jos minä kutsuisin aloittajaa ***** viherpeukaloksi."

Sehän siinä onkin asian ytimenä. Sinä tiedät, että ei voi tietää mitenkään toisesta keskustelijasta henkilökohtaisia asioita. Jos tuon asian ymmärtää, niin silloin ei ole myöskään mitään syytä provosoitua asiasta, mikä ei mitenkään kohdistu sinuun. Tiedän, että itse olen pahin provosoitumaan, mutta tavoitehan olisi tuo kuitenkin. Mietitään ja vasta sitten toimitaan.

• lentävä lehmä

Kyllä ne pakkomielteiset löytyvät sieltä jumal'uskoisten puolelta. Lue SamiA:n ja Jaakobin aivopieruja ellet muuten usko.

• Ateisti

1. En, pelottaako kun jumalasi olemassaolo kyseenalaistetaan? :|

2. Ei, Suomessa nyt aika paljon kristittyjä on niin ihan samahan tuo.

3. Mitä ihmettä se sinua haittaa? Osallistu keskusteluun kanssamme (sitten kun olet ohittanut uhmaikäsi). :)

4. Jaa, tällä palstalla tosiaan käyvätkin KAIKKI Suomen ateistit. Mitä no-lifeä on jos tykkää puhua aiheesta joka itseään kiinnostaa? Saman tien voit mennä tanssipalstalle pätemään miten nolifejä siellä käyvät on ja uskontopalstalle pätemään miten noloja ne on.

Ihan oikeasti, jos ei ole mitään sanottavaa niin älkää kirjoittako.

• Onx hei

''no-liffit''
      Onx hei noloo, ku ei osaa edes finglishii?

• ...

Voiko näistä tekemistäsi jokailtaisista kännialoituksista sitten tehdä sellaisen johtopäätöksen että sinulla on elämä ja paljon kavereita?

• ouygboyvoy

Ehkä vain haluat roikkua palstalla suoltaaksesi kirosanoja painottaaksesi muuten tyhjiä kommenttejasi.

PS. Sen kirosanafiltterin saa pois yhdellä hiirenklikkauksella, niin ei tarvitse tähdittää alatyylin ilmaisuja.

• rcekim

"1. pätemään kaikesta?"

Pitäähän vääryydet korjata.

"2. oikesti teitä häiritsee että Niinistö antoi Jumalan siunauksen jouluna?"

Ei.

"3. useita täällä käyviä ateisteja voi kutsua ääriateisteiksi. Esim. Ikiateisti ja Atac"

Ääriateisti? :D

Äärimuslimi räjäyttää ihmisiä ja rakennuksia.
      Äärikristitty on väkivaltainen ja syrjivä monia vähemmistöjä kohtaan.
      Ääriateisti kirjoittaa ivallisia kommentteja internettiin.

Lol.

"4. miks v***ssa ateistit hengaavat täällä niin paljon,"

No ehkäpä siksi, että tämä on ateismipalsta.

Koetas nyt vähän käyttää niitä paria aivosoluasi.

• Kyrpä ja vittu mainittu!

• Itse määrittelisin itseni mielummin rationalistiksi. Oletan, että kaikki on selitettävissä ihan luonnonlakien perusteella. On mukava kirjoittaa ajankulukseen tekstejä ja mielummin tänne kuin pöytälaatikkoon. Tämä on siis vain ja ainoastaan harrastus ja kirjoitanpa tänne, kun en ole facebookissa tai twitterissä. Kukin tyylillään.

• "te no-liffit ;)"

Trolli se vasta säälittävä tapaus onkin ja taatusti pahempi no-liffi kuin kukaan muu palstalle kirjoitava. Sehän oikeastaan kuuluu trollin asemaan, että he eivät saa tosielämässä huomiota, joten sitä täytyy yrittää saada vaikka väkisin kirjoittamalla aloituksen kaltaisia provoja.

• ---

Epäilisin kirjoittajaa melko nuoreksi. Teini-ikäinen poika todennäköisimmin. Eihän nuori ikä yksin tietenkään ole syy siihen että kirjoittelee tuollaista puuta heinää, mutta kyllä ikä yleensä tuo mukanaan kypsymistä myös nettikirjoitteluun. Ymmärtäkäämme siis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3217
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2937
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2445
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2283
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2189
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1603
    9. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      34
      1518
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    Aihe