onko win-8,1 mitään kirjotus-ohjelmaa valmiina?
office
6
158
Vastaukset
Wordpad taitaa olla mutta se ei vedä vertoja esim ilmaiselle Libreofficelle tai maksulliselle MS Officelle.
Toki markettikoneiden mukana voi tulla Officesta starter tai kokeiluversio.- Yngwe Proot
Wordpadissa on kaikki mitä tavis tarvitsee. On mulla Officepakettikin olemassa mutta ei ole asennettu kuin yhteen koneeseen, kun kirjoittelut hoituu Wordpadilla kun en tarvitse kuin otsikointia, luettelointia ja erikokoisia fontteja. Miks asentaisin Officepaketin tuollaiseen tarpeeseen. Ja oletan alkuperäisen kyselijän tarpeen olevan lähinnä vastaavaa kun katsoo kysymyksen kirjoitusasua :D
Yngwe Proot kirjoitti:
Wordpadissa on kaikki mitä tavis tarvitsee. On mulla Officepakettikin olemassa mutta ei ole asennettu kuin yhteen koneeseen, kun kirjoittelut hoituu Wordpadilla kun en tarvitse kuin otsikointia, luettelointia ja erikokoisia fontteja. Miks asentaisin Officepaketin tuollaiseen tarpeeseen. Ja oletan alkuperäisen kyselijän tarpeen olevan lähinnä vastaavaa kun katsoo kysymyksen kirjoitusasua :D
Mutta Wordpad on aika riisuttu versio Wordista. Siitä puuttuu moni tarpeellinen ominaisuus.
- öalksdjföasjkdföasjk
väärä palsta, täällä kskustellaan windows kasista, ei sen ohjelmista
- WormBox
Ei ole!
8 sisältää suokeutuvia mainos-ohjelmia..
Oikeesti eihän siinä edes toimi vanhat officet..
Libreoffice ainoo mitä edes voi ajatella, uusin MS Office on tajuttoman kamala. - Yngwe Proot
WormBox kirjoitti:
Ei ole!
8 sisältää suokeutuvia mainos-ohjelmia..
Oikeesti eihän siinä edes toimi vanhat officet..
Libreoffice ainoo mitä edes voi ajatella, uusin MS Office on tajuttoman kamala.Office 365 on ruma mutta bisnesideana loistava. Jos tarvitset sitä vain silloin tällöin niin maksat kk-maksun ja sillä selvä. Ja aina on uusin Office käytössä. Saattaisin maksaa siitä sen kympin kuussa Outlookin ja Publisherin takia, mutta nuokin hoituu ilmaisilla ihan ookoosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959