Joka paikassa lestoja, Jehovia ynnä muita sekopäitä. Lehdistöä sitoo vahva sensuuri. Kunnanjohtajat ovat sairaita sodomistisia mul*kuja. Helluntaipapit uhkailevat, pelottelevat, hyväksikäyttävät vanhuksia ja vievät näiden rahat. Ihmiset ovat joka paikassa hitaita sivistymättömiä imbesillejä (myös "kulttuuri ihmiset"). On tämä kyllä yks sa*tanan pershikiä ettei varmasti oo toista. Paljon ennemmin asusin vaikka lapin käsivarressa, jossakin mökissä, ilman televisiota, puhelimia... Pelkkä radio josta kuuluu tasan yks kanava: Radio Rock. Mökin pihassa olis vanha 350 Mersu 108-korilla Pe*kele...
Pohjois-Pohjanmaa on per*eestä
10
404
Vastaukset
- juuuuuuuuuu2
Mikset muuta pois? Yksinkertanen ratkasu. Keksikkö mitään hyvää?
- carlos69
chupar la polla
- uhyftd
koko suomi on.....
- yläwitonen
ooha se varmoo, en ilikijä sanua pahasti k-johton ja suomi johon toimista muuta kun että niin syvä'ltä että hyvvee tekköö, hys´hyys neo salattuja sisäisii asijoit joist eii halkastua sisään menevää saa mennä loihtimaan, onneksi sanavalikoomani on rajotettu-ja ymmärrys, etten loukkaanu vastapuolen sanomisesta, kun he usuttaa sijootus mielessä panna kakkoseen ja kiinaan, oeshaa se kokemus shinänsä vaan ei rahat riitä kansaainväliseen peluuseen ja se kakkosen kokemus ois sekin nyt laen mukkaan sisäistettävä ja otettava, kun minuu nii innohostahh se politikon tukanleikkaaja, kun HÄN punahuulisarvikuono essiintyy Tv ja sillä oikianpolisella suupielell jännästi venyttää aivan kuin avatuis sanojen esiin panolle, seoonkii niin sexyä että saan kiksejä joka kerta ja peräöljyt vaihtoon ja pyykkiä lissee, vaee mitäpä ei tekis SiniValkoisenIsänMaan hyväks, niih mitäpä ei tekish.
- Juu6
Mitä vittuunsää selität? Puhu suomee..
- syntinen
Kyllä ainakin Sievissä lestadiolaisuus on ongelma. Asuntotoimistossa ja sosiaalitoimistossa on lesta asenne. Lapsiin sekaantujia ja mustalaisia suojellaan. Merja Haavisto on täysin väärässä tehtävässä. E i ole minkäänlaista käsitystä todellisuudesta. Kyllä Joentakaisen Simoa on ikävä. Sievissä ns. normaalia ihmistä pidetään friikkinä, joka tuntee käsitteen, koti, uskonto ja isänmaa..Ja Sievi on pedofiili tilaston kärkipitäjä kiitos peltiyrityksen perheelle.
- jjjjjjjjjjjjj
Pistäppä faktaa pöytään ja jos ei ole niin taisit tehdä pikkuvirheen syyllistäessäsi erästä sieviläistä firmaa.
- nahka
kyyyylä lestat joka P-P kunnassa asiat on puhkoneet verille
- muuten vaan
Kirjailija.
- Hetero...
Joo Kärkkäinen Vieskassa ja muut syntiset Sievissä lasten nussimista, homoutta jopa työskentelyä keskussairaalassa lasten seassa. Jota Hannu Salonen edustaa puhtain purjein..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529