eli saako kyseisiä vanteita enää uutena mistään? jos saa niin viitsittekö linkata?
Vastaukset 3
- ... ...
Siirry nykyaikaan ja laita isommat vanteet, noihan on ihan naurettavan pienet !!!!
- Datsuni
Ebay tai joku vastaava, halpoja ovat yleensä ja tarjontaa riittää joten voit tehdä löytöjä. Kunnosta jotkut vanhat?
- Karjalalippis
Tai menee johonkin maaseudun amisten valtaamaan kylään esson baariin kyselemään. Hyvällä tuurilla löydät pellon vierestä lahon datsunin josta saat napattua ruosteiset mankelit kainaloosi ennen kuin perse suolataan haulikolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921566
- 831062
- 67967
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374966Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177924- 94841
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165594- 37588