Ei tarvita väkivaltaa eikä minkäänlaisia voimakeinoja vaan siihen riittää kun mahdollisimman moni menee äänestämään seuraavissa vaaleissa ja vaivautuu ruksaamaan numeron johonkin äänestyslippuun.
Nyt annetaan hyvitystä ruotsinkielisille RKP:tä äänestäville jäämällä kotisohvalle kun taas ruotsinkieliset menevät äänestämään melkein sataprosenttisesti.
Tässä on se suurin syy miksi RKP:llä ja ruotsinkielisillä on ylisuuri valta väestönmääräänsä nähden. Ruotsinkielisten määrä ei riitä yhdenkään ministerinsalkun haltijaksi jos me suomenkieliset äänestämme ja äänestämme jotain muuta kuin RKP:n kädestä syövää nykyistä kansanedustajaa.
Pieni vihje suomenkielisille millä RKP saadaan marginaaliin!
3
69
Vastaukset
- Niin?
Tietysti on hieman eroa sillä, onko RKP:llä 7 vai 10 kansanedustajaa. Mutta ei se ratkaisevaa ole. Ei 10 kansanedustajallakaan voi normaalissa demokratiassa hallita maata kuten etuilupuolue tekee.
Eli RKP:n valta on jossain muualla kuin parlamentaarisessa voimassa. Kuten olemme monesti asiasta keskustelleet tälläkin palstalla. - RKP
RKP == Ruotsin Kätyri Perseestä
- Voitto kotiin !
Juuri näin. Tämä on yksi parhaista vihjeistä pitkään aikaan. Muistakaa agiteerata kaikki tuttavannne, sukulaisenne ja naapurinne äänestämään kunnon suomenkielistä ehdokasta sekä keväällä 2014 että keväällä 2015.
Se on paras tie ja tae suomenkielisten ansiokkaaseen vaalivoittoon Suomessa.
Turha antaa svekoille ilmaista tasotusta vaaleissa jättämällä äänestämättä. Nyt on oma etu kysessä ja voitto pitää saada kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1028104- 1075677
- 2815047
- 494973
- 763757
- 562980
- 642687
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432421