En siis tee päätöstä teidän vastauksienne perusteella, mutta kysyn nyt vain teiltä "huvin vuoksi". Täytän siis toukokuussa 14 vuotta ja olen silloin ratsastanut kahdeksan vuotta. Osaan perus asiat ja poni menisi täysihoitotallille, jossa olisi koko ajan ammattilaisia aikuisia auttamassa. Tiedän, etää se maksaa, mutta meillä olisi siihen varaa. Ostaisin kiltin ponin, joka olisi kilpaponi ja kävisin sillä estekilpailuissa.
1. Olenko mielestänne valmis omaan poniin?
2. Kuinka vanhana saa kilpailla ponilla?
Oma poni?
Poni-00
2
159
Vastaukset
- Poni-00
Ja milloin ponivuodet ovat "ohi"?
- piterisjavenla
Minkä tasoinen olet? HeB ja HeA suorittaneet ovat yleensä tarpeeksi tatavia jos osaa hoitaa hevosta myös hyvin. Itse en tiedä ponivuosista estepuolella, mutta eiköhän Se ole sama kuin koulussakin. Eli kun on täyttänyt 16 vuotta. Suosittelisin ostamaan ponin, koska jos haluat kilpailla tulisi vain ongelmia ponista. Saman tein minä olen myös -00.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851808- 821640
- 491312
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471255Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481162- 1151116
- 39925
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59912Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23911Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket23893