Elastinen kehitysvammainen ?

voiceofamerica

The Voice of Finland ohjelmassa tämän tyypin eleet ja ilmeet ovat suoraan kuin kehitysvammaisesta. Hienoa että myös kehitysvammaiset saavat äänen kuuluville.

19

676

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen4

En nyt ole huomannut moista mitenkään, Elastinen on aivan mahtava tyyppi. Sinulla tosin on aivojen kehittymisen aikataulu vielä hiukan kesken, mutta kyllä se pikku hiljaa tapahtuu. Odottele vaan.

• 8757

pitäs sitä tukka tai parta miehel kasvaa. eikö mikää ylijoustava lihaksiton pelle

• noloudenhuippu...

Uskomatonta että The Voice Kids ja The Voice of Finland tuomarit ovat lähes samat henkilöt. Tuotannolta rimanalitus, tai ei menty edes ali vaan potkastiin kylmästi rimaan. Suomi on täynnä parempia ja parempia tuomariartisteja.

• huhhuijaa

Oon todella järkyttynyt, että edes kirjoitetaan tällaisia viestejä!!

• ela-fani

Samaa mieltä! Elastinen ei oo mitenkään kehitysvammainen. ELA on paras!

• shultsina

Jos joku nykymaailmassa on aito ja empaattinen kuten hän, niin sit on jotakin vialla vai?

• poppingeye

Kehitysvammaisia ovat lähinnä ohjelmaa seuraavat katsojat, kun tällaista shaissia seuraavat.

• Multimuusikko

Myös sellaiset jotka omaa rytmitajun ja ymmärtää musiikin päälle arvostaa tällaista ohjelmaa, musiikki sitäpaitsi on myös itselle kaikki kaikessa.

• Veivikaula rulaa

Mutta miksi pitää nyökkiä kaulaa musan tahtiin kuin nokkiva kana?

• Huipputuomari

Naiset tykkää.

• järkikin jo sanoo

Jos toinen on "Iso H" toisen on pakko olla erittäin elastinen.

• vomerikaoff

Ainakin musavideoissaan tyyppi elehtii kuin vammainen. Tai spastinen.

• On se kehari

Varmaanki kärsii samsta kehitysvammasta kuin Cheek? Oireet ainakin samanlaisia, ja molemmat myös näyttävät todella kehareilta.

• Ei enää livenä

Livenä täyttä shittii.

• jestassentään

Täsmälleen!!! Kammottavaa katsottavaa se nyökyttely ja sama älyvapaa ilme aina naamalla hevosen hymyineen.

• En tykkää

Vain elämää sarjassakin näki näitä Elastisen, silmät ammollaan tapituksia ja hevosenhymyjä. Mammanpoika tästä tyypistä tosiaan mieleen tulee.

• Ei hän ole.

Minusta hän on iloinen ja osaa eläytyä musiikkiin. Sinun pitäisi ottaa mallia hänestä, eikä olla tuollainen nirppanokka.

• Anonyymi

Olen nähnyt hänet kävelevän jonkun journalistin kanssa ja hän ontui, luulen että hänelle on tehty pituusleikkaus eli hän on n s ”lyhytkasvuinen” eli suomeksi kääpiö joiksi heitä ennen kutsuttiin. Ensimmäinen ajatukseni oli että kuka/mikä henkilö tämä on? Sitten ilmeni että hän onkin laulaja. En ole nähnyt enkä kuullut esiintyvän.

• pankkiautomaatti

Kaipa tuo irvistely on hänen tavaramerkki, sama juttu mm. Lauri Tähkällä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäläislehti: Yli 260 000 miestä on lähtenyt venäjältä

liikekannallepanon jälkeen. FSB raportoi, että 261 000 miestä lähti maasta keskiviikon ja lauantain välisenä aikana. Mahtaa olla vaikea löytää niitä
      Maailman menoa
      334
      3903
    2. Ex-huippumalli, juontaja Anne Kukkohovi paljastaa: "Olen tosi röyhkeä ja päivän päätteeksi..."

Anne Kukkohovi on juontanut Koko Suomi -leipoo -ohjelmaa ammattimaisesti jo vuosia. Kansainvälisen uran tehnyt ex-huippumalli tunnustaa itsekin hämmäs
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      2334
    3. Ymmärtääkö kaikki , että ydinsota on seuraava vaihe.

Näin.. Ei ole mitään " Ukrainan sotaa " , jonka voisi rajata vain tuonne maantieteelliselle alueelle. Tähän sotaan ei tulla myöskään saamaan mitään
      Maailman menoa
      266
      2258
    4. Miksi "SUOMEN NUORISO" ajetaan suljetulle ?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ae1cec69-b2b9-4f9d-ae8e-da3b9178e6f4 En ymmärrä, mihin katosi minun nuoruuteni rento Suomi ? 80- ja 90- luvulla S
      Maailman menoa
      107
      1773
    5. Joel Harkimo ei ole tanssinut edes kapakassa "Mitä tuo urpo tuossa heiluu"

Poliitikko ja yrittäjä Joel "Jolle" Harkimo tippui Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Harkimo pudotti tiukassa treenissä kiloja, mutta hänen "säkkimäise
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1250
    6. Miksi tapasinkaan sinua

Olen tavattoman harmissani, kun koskaan törmäsin sinuun. Olisi paljon parempi, ettemme olisi koskaan nähneetkään toisiamme.
      Ikävä
      38
      940
    7. Kyllä minä ihan rakastan sinua

Vaikka todella hassuahan se on lähes vierasta rakastaa. En voi tälle mitään.
      Ikävä
      57
      879
    8. Oot leuhka

ja ihan s***anan itteäs täynnä. En kyllä millään ymmärrä miksi. Oli ihan jees olo siihen asti taas että sun omahyväisen naaman näin. Kukaan toinen he
      Tunteet
      90
      876
    Aihe