Osaako kukaan sanoa lisätänkö ulosmitattavaan nettopalkkaan puhelinetu (20€) ja firman osake-ohjelma (20€) ? Tuo osakejuttu on siten että se näkyy palkkakuitissa 20 ja sitten se seuraavalla rivillä vähennetään -20
Ulosmittaus palkasta, mitä vähennettää netosta ?
5
508
Vastaukset
- 50 000 €
En tiedä, mutta 40 € ei oleellisesti vaikuta uo:n määrään.
- uossa
1/3 osa nettopalkasta menee. Jos palkkakuitissa netto palkka esim. 2000 menee uo:hon 666,66, jos ei mitään elätettäviä yms.
Kyllähän ne vähennykset näkyy sitten nettopalkassakin. - jepujeepu
Jos käteenjäävä nettopalkkasi on esim 2000 euroa, lisäät siihen puhelinedun 20 e, eli yht. 2020 ja tuosta summasta sitten se 1/3 on maksettava summa. Sama juttu myös esim lounasseteleiden osalta, eli jos niitä vaikka 120 e, niin summa on 2000 plus 120 plus matkapuhetu 20 eli nettopalkka yht. 2140 ja siitä sitten 1/3 ulosottoon. Tuosta osakehomnasta en osaa sanoa - luulen että sitä ei tarvitse laskea mukaan nettopalkkaan..
- kihbg
nettopalkka - suojaosuus = summasta 1/3 tai 2/3 helppoa.
- Ei pelkkä netto
Ulosotossa on otettava huomioon kustannusten korvaukset.
pvr., at., km korvaus, työkalukorvaus, jne. ei ole ulosotettavaa osuutta, ne ovat kustannusten korvauksia joista ei pidätetä ulosottoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321