Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin kerrot. Eiköhän sen ilmeestä ja olemuksesta huomaa.
Btw:en kuule yhtään mitään siellä., että aivan turha siihen luottaa.. Tai oikeastaan aivan sama.
Et siis vieläkään
50
2224
Vastaukset
- Anonyymi
Puhut sekavia. 🤭 hän ei varmasti etsi kirjoituksiasi täältö
- Anonyymi
Kyllä etsii ja on etsinyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sulla on vissiin täällä jotain tietoa itsestäsi sitten ja paljon. Ja oikein ylpeilet sillä vissiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sulla on vissiin täällä jotain tietoa itsestäsi sitten ja paljon. Ja oikein ylpeilet sillä vissiin.
Mene jatkamaan sitä kiljun kittaamista muovipänikästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei maistu kuule mulle alkoholi ei eikä oo ikinä maistunut eli juohan itae vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei maistu kuule mulle alkoholi ei eikä oo ikinä maistunut eli juohan itae vaan.
Ei kiitos. Mene sitten vaikka keittämään rauhoittava comomilla tee, kunhan menet pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiitos. Mene sitten vaikka keittämään rauhoittava comomilla tee, kunhan menet pois.
No et sinä täällä määräile mene itse pois mikä sua vaivaa?!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No et sinä täällä määräile mene itse pois mikä sua vaivaa?!?
"sä et mua määrää" yhyy. Sulla ei tunnu olevan mitään järkevää tähän ketjuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"sä et mua määrää" yhyy. Sulla ei tunnu olevan mitään järkevää tähän ketjuun.
Mikähän tuota tosiaan vaivaa...rauhoitu ihminen. Ihan sivusta vaan. Sinua joka yhyy ja määräilet täällä kuka saa jotain kirjoittaa. Ei taida sulla olla nyt pää kasassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän tuota tosiaan vaivaa...rauhoitu ihminen. Ihan sivusta vaan. Sinua joka yhyy ja määräilet täällä kuka saa jotain kirjoittaa. Ei taida sulla olla nyt pää kasassa.
Ihan itse kirjoitit? No katsopas, kun hän alkoi haukkumaan ylpeilystä. Toki sinä nyt olet varmaan ihan sama tyyppi, joten. En jaksa sun?/teidän kanssa enempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan itse kirjoitit? No katsopas, kun hän alkoi haukkumaan ylpeilystä. Toki sinä nyt olet varmaan ihan sama tyyppi, joten. En jaksa sun?/teidän kanssa enempää.
Kuka kirjoitti itse, jokainen täällä varmaan itse yleensä kirjoittaa. Mikähän sulla on kuka ikinä oletkaan. Vähän huolestunut sun tilasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja on löydettykin jo🤍🩵🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja on löydettykin jo🤍🩵🤗
Oliko toi sinisen sydämen merkitys mikä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aa... Joo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen etsinyt ja löytänyt. Piakkoin kirkollismenoissa, rukoilen niin meidän kuin tulevien uhrilampaiden puolesta, sillä enhän silti paholainen ole 😏
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän te palstan ja palstaäijän selitelmuen kautta muiden elämäntilanteista ja asioista omassa sakkaisesss päässänne tietävät hyvin omahyväisesti kuvittelette
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luulisin palstaäijän osoittavan sillä suurta rakkauttaan virkavaltaa kohtaan. T naiselta voimia sinulle urakkaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on kusi noussut päähän ja pahasti.
Itse kirjotat joka hiton ketjuun vaikka ei tarttes. Mikä pokka määrätä muita kuka saa ja mitä saa mihin kirjoittaa. Seuras ei kiinnosta ennen eikä jatkossa. - AnonyymiUUSI
👍👍👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on kusi noussut päähän ja pahasti.
Itse kirjotat joka hiton ketjuun vaikka ei tarttes. Mikä pokka määrätä muita kuka saa ja mitä saa mihin kirjoittaa. Seuras ei kiinnosta ennen eikä jatkossa.Mitäpä veikkaat, kiinnostaako sun seura tai edes jutut 🤣🖕
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Silleen täysin sivusta. Ymmärrätkö miten kamala ihminen olet. Luo omat kirjoituksesti niin ymmärrät miksi kukaan ei kestä sua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on hänen lempivärinsä 🩵🤍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on hänen lempivärinsä 🩵🤍
Naisen vai miehen ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naisen vai miehen ?
Miehen🩵🤍
- Anonyymi
Kerron kyllä😊🤗 Tänään vaan on ollut raskas päivä.
- Anonyymi
Ai sulla kin. Noi illat tuppaa olla vähän ahdistavia nykyään.
- Anonyymi
Ei kyllä jonkun palstahullun jutut kiinnostele. Voi teitä reppanoita.
- Anonyymi
Uli Uli. Mä en sentään luule, että kaikkia kiinnostaa, niin kuin eräs reppana tuossa.
- Anonyymi
No, mitä nyt?
Haluatko haukkua vai rakastaa?- Anonyymi
Eiköhän se hänelle selviä, ketä aloitus koskee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se hänelle selviä, ketä aloitus koskee.
In your dreams big guy.
- Anonyymi
Täällä alkoi jonkun ihmisen yhyy yhyy ja uli uli raivo vallata kylläpä kolahti joku. Luin koko ketjun enkä ymmärrä mistä tuo ap raivostui noin. Pitäiskö soittaa johonkin linjalle ja raivota sinne.
- AnonyymiUUSI
On tämä farssisi kyllä aloittajasetä surkeaa seurattavaa johdattelet minkä kerkiät, että saisit edes yhden piinatun sielun raivoamaan ja nolaamaan itsensä
- Anonyymi
Haluan vain tietää mikä suhde on ollut ja on vanhemman T n ja nuoremman P miehen välillä en muuta!Tämä tieto ratkaisee koko jutun.
- Anonyymi
No kysy heiltä mitä Täällä raivoat ihan syyttömille vieraille ihmisille. Asiat selviää kysymällä ja puhumalla ei täällä.
- Anonyymi
Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kysy heiltä mitä Täällä raivoat ihan syyttömille vieraille ihmisille. Asiat selviää kysymällä ja puhumalla ei täällä.
Raivoamalla???
- AnonyymiUUSI
Niin,onko ne sukulaisia keskenään,exiä,nyksiä,kavereita?Tärkeää tietää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin,onko ne sukulaisia keskenään,exiä,nyksiä,kavereita?Tärkeää tietää.
Missäpäin maailmaa tyypit voisi helposti olla serkkuja keskenään? Siksi skeidapuhe voi tulla aivan liian lähelle? Kabao
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin maailmaa tyypit voisi helposti olla serkkuja keskenään? Siksi skeidapuhe voi tulla aivan liian lähelle? Kabao
Ei sentään sisaruksia tietääkseen kun kaikki kumminkin tietää niin hyvin muiden asiat. Ny ommeinaa rujoa settiä mutta sehän on Välittämistä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei sentään sisaruksia tietääkseen kun kaikki kumminkin tietää niin hyvin muiden asiat. Ny ommeinaa rujoa settiä mutta sehän on Välittämistä
Jukujuku nyt lähti koko suku
- AnonyymiUUSI
Mikset kysynyt siltä ihmiseltä asiasta,
jonka sekoitit tohon aikoinaan?
Olisit saanut ihan rehellisen vastauksen.
- AnonyymiUUSI
Hänhän jää probleemaksesi.
- AnonyymiUUSI
Hän on lomalla edelleen eli tiedät.
- AnonyymiUUSI
Jopa hän tunnistaa sisaret täällä mutta et sinä.
Anna mun kaikki kestä OMG.
- AnonyymiUUSI
Saunan taakse niskalaukaus
- AnonyymiUUSI
mitenkä että
- AnonyymiUUSI
Mä rakastan sun kirjoituksia🩵🤍🤗😘💫🔥
- AnonyymiUUSI
Mitä kirjoituksia? Onko naiselle?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kirjoituksia? Onko naiselle?
Kaikkia täällä. Mä löydän ne kyllä. Miehelle meni🩵🤍
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502224Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11904Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖23874- 68863
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt51821Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me117816Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9743vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22733