Et siis vieläkään

Anonyymi-ap

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin kerrot. Eiköhän sen ilmeestä ja olemuksesta huomaa.
Btw:en kuule yhtään mitään siellä., että aivan turha siihen luottaa.. Tai oikeastaan aivan sama.

50

2224

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puhut sekavia. 🤭 hän ei varmasti etsi kirjoituksiasi täältö

• Anonyymi

Kyllä etsii ja on etsinyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sulla on vissiin täällä jotain tietoa itsestäsi sitten ja paljon. Ja oikein ylpeilet sillä vissiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sulla on vissiin täällä jotain tietoa itsestäsi sitten ja paljon. Ja oikein ylpeilet sillä vissiin.

Mene jatkamaan sitä kiljun kittaamista muovipänikästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei maistu kuule mulle alkoholi ei eikä oo ikinä maistunut eli juohan itae vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei maistu kuule mulle alkoholi ei eikä oo ikinä maistunut eli juohan itae vaan.

Ei kiitos. Mene sitten vaikka keittämään rauhoittava comomilla tee, kunhan menet pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kiitos. Mene sitten vaikka keittämään rauhoittava comomilla tee, kunhan menet pois.

No et sinä täällä määräile mene itse pois mikä sua vaivaa?!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No et sinä täällä määräile mene itse pois mikä sua vaivaa?!?

"sä et mua määrää" yhyy. Sulla ei tunnu olevan mitään järkevää tähän ketjuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"sä et mua määrää" yhyy. Sulla ei tunnu olevan mitään järkevää tähän ketjuun.

Mikähän tuota tosiaan vaivaa...rauhoitu ihminen. Ihan sivusta vaan. Sinua joka yhyy ja määräilet täällä kuka saa jotain kirjoittaa. Ei taida sulla olla nyt pää kasassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän tuota tosiaan vaivaa...rauhoitu ihminen. Ihan sivusta vaan. Sinua joka yhyy ja määräilet täällä kuka saa jotain kirjoittaa. Ei taida sulla olla nyt pää kasassa.

Ihan itse kirjoitit? No katsopas, kun hän alkoi haukkumaan ylpeilystä. Toki sinä nyt olet varmaan ihan sama tyyppi, joten. En jaksa sun?/teidän kanssa enempää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan itse kirjoitit? No katsopas, kun hän alkoi haukkumaan ylpeilystä. Toki sinä nyt olet varmaan ihan sama tyyppi, joten. En jaksa sun?/teidän kanssa enempää.

Kuka kirjoitti itse, jokainen täällä varmaan itse yleensä kirjoittaa. Mikähän sulla on kuka ikinä oletkaan. Vähän huolestunut sun tilasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja on löydettykin jo🤍🩵🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja on löydettykin jo🤍🩵🤗

Oliko toi sinisen sydämen merkitys mikä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aa... Joo.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin olen etsinyt ja löytänyt. Piakkoin kirkollismenoissa, rukoilen niin meidän kuin tulevien uhrilampaiden puolesta, sillä enhän silti paholainen ole 😏

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän te palstan ja palstaäijän selitelmuen kautta muiden elämäntilanteista ja asioista omassa sakkaisesss päässänne tietävät hyvin omahyväisesti kuvittelette

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luulisin palstaäijän osoittavan sillä suurta rakkauttaan virkavaltaa kohtaan. T naiselta voimia sinulle urakkaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on kusi noussut päähän ja pahasti.
        Itse kirjotat joka hiton ketjuun vaikka ei tarttes. Mikä pokka määrätä muita kuka saa ja mitä saa mihin kirjoittaa. Seuras ei kiinnosta ennen eikä jatkossa.

• Anonyymi
        UUSI

👍👍👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on kusi noussut päähän ja pahasti.
        Itse kirjotat joka hiton ketjuun vaikka ei tarttes. Mikä pokka määrätä muita kuka saa ja mitä saa mihin kirjoittaa. Seuras ei kiinnosta ennen eikä jatkossa.

Mitäpä veikkaat, kiinnostaako sun seura tai edes jutut 🤣🖕

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Silleen täysin sivusta. Ymmärrätkö miten kamala ihminen olet. Luo omat kirjoituksesti niin ymmärrät miksi kukaan ei kestä sua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hänen lempivärinsä 🩵🤍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hänen lempivärinsä 🩵🤍

Naisen vai miehen ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen vai miehen ?

Miehen🩵🤍

• Anonyymi

Kerron kyllä😊🤗 Tänään vaan on ollut raskas päivä.

• Anonyymi

Ai sulla kin. Noi illat tuppaa olla vähän ahdistavia nykyään.

• Anonyymi

Ei kyllä jonkun palstahullun jutut kiinnostele. Voi teitä reppanoita.

• Anonyymi

Uli Uli. Mä en sentään luule, että kaikkia kiinnostaa, niin kuin eräs reppana tuossa.

• Anonyymi

No, mitä nyt?
      Haluatko haukkua vai rakastaa?

• Anonyymi

Eiköhän se hänelle selviä, ketä aloitus koskee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se hänelle selviä, ketä aloitus koskee.

In your dreams big guy.

• Anonyymi

Täällä alkoi jonkun ihmisen yhyy yhyy ja uli uli raivo vallata kylläpä kolahti joku. Luin koko ketjun enkä ymmärrä mistä tuo ap raivostui noin. Pitäiskö soittaa johonkin linjalle ja raivota sinne.

• Anonyymi
        UUSI

On tämä farssisi kyllä aloittajasetä surkeaa seurattavaa johdattelet minkä kerkiät, että saisit edes yhden piinatun sielun raivoamaan ja nolaamaan itsensä

• Anonyymi

Haluan vain tietää mikä suhde on ollut ja on vanhemman T n ja nuoremman P miehen välillä en muuta!Tämä tieto ratkaisee koko jutun.

• Anonyymi

No kysy heiltä mitä Täällä raivoat ihan syyttömille vieraille ihmisille. Asiat selviää kysymällä ja puhumalla ei täällä.

• Anonyymi

Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No kysy heiltä mitä Täällä raivoat ihan syyttömille vieraille ihmisille. Asiat selviää kysymällä ja puhumalla ei täällä.

Raivoamalla???

• Anonyymi
        UUSI

Niin,onko ne sukulaisia keskenään,exiä,nyksiä,kavereita?Tärkeää tietää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin,onko ne sukulaisia keskenään,exiä,nyksiä,kavereita?Tärkeää tietää.

Missäpäin maailmaa tyypit voisi helposti olla serkkuja keskenään? Siksi skeidapuhe voi tulla aivan liian lähelle? Kabao

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Missäpäin maailmaa tyypit voisi helposti olla serkkuja keskenään? Siksi skeidapuhe voi tulla aivan liian lähelle? Kabao

Ei sentään sisaruksia tietääkseen kun kaikki kumminkin tietää niin hyvin muiden asiat. Ny ommeinaa rujoa settiä mutta sehän on Välittämistä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sentään sisaruksia tietääkseen kun kaikki kumminkin tietää niin hyvin muiden asiat. Ny ommeinaa rujoa settiä mutta sehän on Välittämistä

Jukujuku nyt lähti koko suku

• Anonyymi
        UUSI

Mikset kysynyt siltä ihmiseltä asiasta,
        jonka sekoitit tohon aikoinaan?
        Olisit saanut ihan rehellisen vastauksen.

• Anonyymi
      UUSI

Hänhän jää probleemaksesi.

• Anonyymi
        UUSI

Hän on lomalla edelleen eli tiedät.

• Anonyymi
        UUSI

Jopa hän tunnistaa sisaret täällä mutta et sinä.
        Anna mun kaikki kestä OMG.

• Anonyymi
      UUSI

Saunan taakse niskalaukaus

• Anonyymi
        UUSI

mitenkä että

• Anonyymi
      UUSI

Mä rakastan sun kirjoituksia🩵🤍🤗😘💫🔥

• Anonyymi
        UUSI

Mitä kirjoituksia? Onko naiselle?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kirjoituksia? Onko naiselle?

Kaikkia täällä. Mä löydän ne kyllä. Miehelle meni🩵🤍

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      50
      2224
    2. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      922
    3. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      904
    4. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      23
      874
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      863
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      51
      821
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      117
      816
    8. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    9. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      9
      743
    10. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      733
    Aihe