Olen katsellut TV 7 ja Alfaa säännöllisesti. Lähettävät mielestäni ihan hyvää ohjelmaa. On joitakin formaatteja mitä en perusta katsella, mutta kaiken kaikkiaan mielenkiintoista ja sisällöltään antoisaa.
Kun vielä saisivat Alfan venäjän ruotsin, arabian kieliset ohjelmat tekstitettynä Suomeksi niin olis kyllä hienoo. Alfalta tulee joitakin englanninkielisiäkin ohjelmia joissa ei muistaakseni ole käännöstekstiä.
Mistä johtunee? On paljon ihmisiä jotka eivät tietenkään jummarra muuta kuin tätä äidinkieltä. MM. lauantai iltaisin sieltä tulee peräjälkeen edellämainittuja tekstittömiä ohjelmia, se on tylsää kun ei jummarra yhtään mitään. Taitais pitää ottaa yhteyttä suoraan Alfaan??
Alfa TV
Kielitaidoton
1
964
Vastaukset
- rukoillaan sitä
www.alfatv.fi
kyllä sinne ajan kanssa varmaan tulee suomenkielisiäkin tekstejä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733564Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91961Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241309- 1341176
- 1001063
- 1071020
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68991- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6955- 35866