Mikä se on kun todennäköisesti venttiilikoneistosta kuuluva raksutus, joka on ilmaantunut 960 2,5 mallia 1996 koneeseen, onko vakavaa? Auto kulkee ja pelittää kyllä hyvin.
960 rupes raksuttamaan
5
247
Vastaukset
- Kuuluuko
Myös konepellin ollessa suljettuna?
muuten suuttimet pitävät raksutusta,normaalia.
kylmänä räsähtää pahasti tuo venttiilikoneisto,sekin normaalia,jos nopeasti vaimenee. - opelissakin
Öljyn vaihto? Suodatin?
-Öljyn paineen pitäisi poistaa venttiilivälys, kalisee pahasti, jos vaahtoavaa
öljyä.... - Juuri ennen
seuraavaa öljynvaihtoa osa öljystä pois ja löpöä tilalle. Käytät vähän aikaa ja taas osa öljystä pois löpöä lisää. Toimii ja puhdistaa moottorin nopeasti mutta älä turhaan rasita konetta silloin kun öljyn tilalla on ohut litku. Saab-miehet ainakin tietää ongelman ja sen ratkaisun.
- linttakeisari9000
Suuttimet
- Ei kun
Hydrauliset venttiilien nostimet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395544
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253506Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142750- 472458
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631841Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491780Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201596- 321587
- 211582
- 281530