Janakkalan levari

dgkkyh

Onko Janakkalan levarilla toimintaa näin talvisin?

21

2433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirtistelijä

Hiljaista on ,mutta aulangon puistometsän tornikahvilan pysäköintialueella iltaisin on ollut muutamia autoja parkissa ja niissä täys toiminta sisällä ,tämä tietysti ihanne paikka sellaisille jotka autossa haluavat puuhastella kylman maaston sijaan.

• jall1

Sunnuntaina Janakkalassa oli joku päivystämässä parkkipaikalla. Sen verran epäsiistiltä näytti, ettei tarvinnut lähempää tuttavuutta tehdä.

• Kirtistelijä

Eilen sain tuolla puisometsä p-alueella mahtavan suuhoidon mukavan näköiseltä poitsulta.

• lotta poika

oliskohan siel mahdollista saada myös peppua ja antaa peppuun?

• tirkistelijä....
    • Kiimainen mies

Minäkin sain p-alueella asuntoautossa hyvää suuhoitoa ja muutakin toimintaa lämpösessä vaunussa. Oli useampi hyväkroppainen hyvinvarustettu mies kimpassa kyllä näin talvellakin tekee namia miesten kesken kunnolla nautiskella.

• Nikotar

Vieläkö siellä käy sellainen vanhempi mies joka aina kesäaikaan pitää sellaista lierihattua ,hänen kanssaan tuli siellä metsässä nuorempana paljon touhuttua .Kaverilla aivan mahtavankokoinen k ulli ja meinas aina leukaperät revetä kun rupesin sitä suuhun ottamaan.

• Kiimajäbä

Tulkaa turenkii imee 19cm kalua

• Kutunainen salkija

Pani mua siellä perjantaina ,itse nojasin puuta vasten ja kaveri työnteli oikein mukavasti pohjaan saakka sitä mahtavaa vehjettään.

• Orkkunalle
        Kutunainen salkija kirjoitti:

Pani mua siellä perjantaina ,itse nojasin puuta vasten ja kaveri työnteli oikein mukavasti pohjaan saakka sitä mahtavaa vehjettään.

Sain kans siltä ihanat panot

• Orkkunalle

Haluaisin uudestaan lierihattumiestä käyköhän se vielä siellä?

• Anonyymi
        Kutunainen salkija kirjoitti:

Mua se pani sen autossa ,oli talvi ja kylmä ilma niin mentiin se autoon

• Innoissaan

Hei, olenkin etsinyt piiiitkään hämeenlinnasta anonyymia runkkailu/imuttelu seuraa eikä ole koskaan käynyt tuuri levarille.. Minä päivänä ja monen aikoihin kannattaa aulangolle mennä? :P ilmoitelkaa jos olette itse joku päivä siellä, mieluusti voisin yksi puolisesti imeä myös :P kiitos ;P

• Kirtistelijä

Tänään klo 16:30 jälkeen

• Odottelemme sinua jo
    • Lotta poika

olisko aulankolla joku joka nais mun peppua?

• Kirtistelijä

Pukeudutko asuihin?

• Onks Hämeenlinnassa halukkaita heteronaisia?

• joo kyllä käytän pikkuhousuja, tissiliivejä ja sukksnauha
        liivejä tai sitte vaan sukkahousuja. ovat nyttekin päällä.

• lotta poika

kirjaudu voidaan kirjotella yksityis viestejä. olen lottalutka.

• EsaHml

Kyllä mullekin kelpais vakkari kaveri runkkailuun ja muuhun...
      42v ukm, ei mikään kukkakeppi...
      [email protected]

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      17
      11303
    2. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      82
      10445
    3. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      51
      4523
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      4227
    5. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      16
      4162
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      36
      3970
    7. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      57
      3869
    8. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      41
      3693
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      58
      3420
    10. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      3105
    Aihe