On sitten sovittu, että Mikkelin kanssa on aloitettava liitosneuvottelut. Tämä on tiettävästi sillä listalla, josta hallituksessa on sovittu. Onko joku yllättynyt? Hirvensalmen menoa...
Hirvensalmi pakkoliitosneuvotteluun
9
293
Vastaukset
- NotGonnaHappen
Kidneys me
- veikkaaja
Viimeinen vuosi, vai vielä kaksi? Sitten Mikkelin velat on meidän!
- berlusconi
Nyt kannattaisi johtavien viranhaltijoiden tehdä opintomatka Italiaan. Hirvensalmen taloudellinen tilanne on hyvä. Siten italialaismalliseen kuppaamiseen on hyvät mahdollisuudet. Virkamiesten eläkeikä on kohta käsillä. Koska alkaa todellinen kähmintä ja kahminta?
- Koillisen kotka
Kaikki kunnat käy neuvottelut. Lähtökohdat eivät neuvotteluun mennessä ole ainoastaan se, että liitytään. Hirvensalmi neuvotelee siis siltä näkemykseltä, että emme liity, mutta vahvistamme sotealueen yhteistyötä. Näin olen lehdistä lukenut.
- Läheltä seurannut
Hyvä juttu. Yhdistyminen Mikkeliin olisi pitänyt tapahtua jo yli 10 kymmenen vuotta sitten. Nyt olisi oiva tilaisuus myös panna jakoon johtavat virkamiehet Ruhanen, Viljanen ja Lahdelma. Ovat jo tarpeeksi vuosien varrella sählänneet. On hauska seurata, mistä merkantti Ruhanen tulee löytämään jatkossa töitä. Ei kelpaa Mikkeliin edes siivoojaksi.
- virkaaPiisaa
Ettekö ole kuulleet viiden vuoden suoja-ajasta, jonka virkamiehet saavat nykyisen palkkansa -oli töitä tai ei :)
Eli nämä herrat ovat viroissaan, kunnes haluavat eläkkeelle, tai heille tarjotaan jotain riittävän houkuttavaa.
- Koillisen kotka
Ei niiden tarvi virassaan olla, tehtävänimike muuttuu jos Mikkeliin joudutaan. Mikkeli on velkainen ja kateellinen kunta, hoitanu asiansa perseilleen ja koettaa nostetta kalliilla kaupungin ulkonäkö kohotuksilla, samalla kun sote maksut nousee ja vähäosaisten palvelut supistuu.
- gogoMikkeliin
>Ei niiden tarvi virassaan olla, tehtävänimike muuttuu jos Mikkeliin joudutaan.
Virkamiesten palkka tuskin muuttuu, vaikka nimike muuttuisikin.
Mikkeli taas kaipaa lisää jo otetun velan maksajia. Hirvensalmelaiset pääsee takautuvasti maksamaan siitä, mistä ei ole olleet päättämässä.- snapstaär
Liittykköö ni suahaa rahat ja palvelut pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1633056Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3722087- 411861
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431836Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328985Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles113968Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802