Rumien ja tyhmien sikiämisen syy?

Suosasanainen

Tottahan se on, että rumat ja tyhmät tekevät lapsen ekan vastaantulijan eli kaltaisensa tolvanan kanssa. Onko tämä jotain evoluutiio-juttua, että tarttuvat heti tilaisuuteen? No miksi em tyypit tekevät lapsia liikaa eli yli 2 kpl?

21

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tälläästä...

      Tottahan se on, että kauniit ja viisaat tekevät lapsia ekan vastaantulijan eli kaltaisen fiksun kanssa. Onko tämä jotain evoluutio-juttuja, että tarttuvat heti tilaisuuteen? No miksi em tyypit tekevät lapsia liikaa eli yli 2kpl?

      • Oma kanta asiaan

        Kauniit ja viisaat hankkivat lapset n. 35 vuotiaana pitkään parisuhteeseen, ja silti tulee muutamia epäonnistumisia. Siispä tytöt - ei lapsia teille. Hankkikaa nukke ja leikkikää sillä.


      • Tälläästä...
        Oma kanta asiaan kirjoitti:

        Kauniit ja viisaat hankkivat lapset n. 35 vuotiaana pitkään parisuhteeseen, ja silti tulee muutamia epäonnistumisia. Siispä tytöt - ei lapsia teille. Hankkikaa nukke ja leikkikää sillä.

        Niin voisi sanoa noile kauniille ja viisaille, ettei kannata leikkiä niitä nukkeleikkejä kun vasta 35 vuotiaana.. Eikä sillä ole väliä onko kaunis vai nätti, kun he silti lapsia hankkivat. Eli hankkikaa te vain teidän nukkenne. Minä ajattelin kyllä pyöräyttää tässä vielä 3 lasta ennen 32v ikää.


    • ??=?===???=

      Tätähän sä voit kysyä omilta vanhemmiltasi.

      • Ero on muotia

        Mun omat vanhemmat tekivät lapset alle 25 vuotiaana, erosivat kun sisko oli 30v ja minä olin 28v. Sisko meni naimisiin 20 vuotiaana ja hankki lapset alle 25v iässä, ja erohan siitäkin tuli siskon tahdosta, ja sisko elelee nyt kahden teinin kanssa.


      • Tälläästä...
        Ero on muotia kirjoitti:

        Mun omat vanhemmat tekivät lapset alle 25 vuotiaana, erosivat kun sisko oli 30v ja minä olin 28v. Sisko meni naimisiin 20 vuotiaana ja hankki lapset alle 25v iässä, ja erohan siitäkin tuli siskon tahdosta, ja sisko elelee nyt kahden teinin kanssa.

        Mitäs me sille voidaan, jos sinun vanhemmat eivät osanneet hoitaa hommia ja vielä synnyttivät tuollaisen ääliön. Olisivatpa tehnyt abortin, kun sinut synnyttivät tähän maailmaan. Ehkä siskos mies oli niin kusipää!? Katsotaan vain 3v päästä niin säkin laitat pian eropapereita vireille tai muuten vain roikut paskassa suhteessa, kun et viitsi erotakkaan ja käyt vieraissa panemassa muita naisia puolisos selän takana. ;) taisi mennä jälleen nappiin ;p


      • "Your husband"
        Tälläästä... kirjoitti:

        Mitäs me sille voidaan, jos sinun vanhemmat eivät osanneet hoitaa hommia ja vielä synnyttivät tuollaisen ääliön. Olisivatpa tehnyt abortin, kun sinut synnyttivät tähän maailmaan. Ehkä siskos mies oli niin kusipää!? Katsotaan vain 3v päästä niin säkin laitat pian eropapereita vireille tai muuten vain roikut paskassa suhteessa, kun et viitsi erotakkaan ja käyt vieraissa panemassa muita naisia puolisos selän takana. ;) taisi mennä jälleen nappiin ;p

        Meni nappiin joo.


    • 12/32

      Se on erittäin primitiivistä evoluutiobiologiaa. Uskon kyllä, että rumilla perheet pysyy paremmin kasassa. Nykyisin vain on kauneusleikkauksia, rasvaimuja ym. ja se on huono juttu perheille.

      • Tälläästä...

        Tietääkseni se on, että nämä kauniit menee tekemään ne implantit ja muita kauneusleikkauksia. Monesti on sitäkin tv:tä nähnyt...

        Meille muut, kun osataan hyväksyä itsemme sellaisena kun olemme, eikä välitetä pienistä asioista..


      • Perkelevieköö
        Tälläästä... kirjoitti:

        Tietääkseni se on, että nämä kauniit menee tekemään ne implantit ja muita kauneusleikkauksia. Monesti on sitäkin tv:tä nähnyt...

        Meille muut, kun osataan hyväksyä itsemme sellaisena kun olemme, eikä välitetä pienistä asioista..

        Eiköhän juurikin rumat tee niitä kasvoleikkauksia ja laita silikooneja? Ei niistä kauniita saa, mutta kelpaavat makuupatjaksi ja sitten se rassukka-isi saa lähteä.


      • ....
        Perkelevieköö kirjoitti:

        Eiköhän juurikin rumat tee niitä kasvoleikkauksia ja laita silikooneja? Ei niistä kauniita saa, mutta kelpaavat makuupatjaksi ja sitten se rassukka-isi saa lähteä.

        Ei niitä rumat tee, vaan valmiiksi kauniit, jotka on alkaneet rupsahtaa. Rumillehan se rupsahdus ei ole mitään. Heitä ei kukaan valinnut ulkonäön perusteella ja elämässä on muutakin kuin peili.


      • Tälläästä...
        .... kirjoitti:

        Ei niitä rumat tee, vaan valmiiksi kauniit, jotka on alkaneet rupsahtaa. Rumillehan se rupsahdus ei ole mitään. Heitä ei kukaan valinnut ulkonäön perusteella ja elämässä on muutakin kuin peili.

        Samaa mieltä! Kukaan ei valitse toista sen ulkonäön takia vaan sen, joka toinen on sellainen kun haluaa olla, eilä turvaudu kauneusleikkauksiin. Nämä valmiiksi kauniit ei kestä sitä, kun alkaa tulla ryppyjä tai rinnat alkaa roikkumaan ja hakevat kauneusleikkauksiin.. He kun haluavat pysyä vielä 70v rypyttömänä. En ainakaaan haluaisi sellaista kumppania, jonka pitää koko ajan mennä leikkaamaan kroppaansa, jos olisin mies, niin ajattelisin noin.


      • Hhjkjggggjkk
        Tälläästä... kirjoitti:

        Samaa mieltä! Kukaan ei valitse toista sen ulkonäön takia vaan sen, joka toinen on sellainen kun haluaa olla, eilä turvaudu kauneusleikkauksiin. Nämä valmiiksi kauniit ei kestä sitä, kun alkaa tulla ryppyjä tai rinnat alkaa roikkumaan ja hakevat kauneusleikkauksiin.. He kun haluavat pysyä vielä 70v rypyttömänä. En ainakaaan haluaisi sellaista kumppania, jonka pitää koko ajan mennä leikkaamaan kroppaansa, jos olisin mies, niin ajattelisin noin.

        No onko tuksu tai leuka-Henna kaunis valmiiksi?
        Ei ole! Rumat siis hankkii kauneusleikkaukset nuorena.

        Kyllä kukaan ei halua olla ruma. Onhan se kova taakka kantaa.
        Rumia on paljon, ihan liikaa.


      • Tälläästä...
        Hhjkjggggjkk kirjoitti:

        No onko tuksu tai leuka-Henna kaunis valmiiksi?
        Ei ole! Rumat siis hankkii kauneusleikkaukset nuorena.

        Kyllä kukaan ei halua olla ruma. Onhan se kova taakka kantaa.
        Rumia on paljon, ihan liikaa.

        He ovatkin jotain poikkeuksia, joilla on huono itsetunto ja on pitänyt käydä kauneusleikkauksissa. Meillä muilla normaaleilla ihmisillä joilla on hyvä itsetunto tyydytään omaan ulkonäköömme/kroppaamme ja teemme töitä sen eteen, että se näyttää siltä kun haluamme eli syömme terveellisesti ja urheilemme päivittäin. Minä en käytä juuri meikkiä, koska pidän itseäni kauniina ilmankin.

        Kaikkien naisten ei tarvi näyttää miltään barbeilta! Ei ihmiset sille mitään voi, jos eivät ole kauniita, mutta nättejä voivat kuitenkin olla. Hyvä ystäväni on kaunis, vaikka hänellä onkin liikalihavuutta ja en koskaan ole pitänyt häntä tyhmänä, lihavana tai rumana naisena. Toiset ovat aina olleet vähän pullukoita pienestä asti ja sekin johtuu useimmiten geeneistä ja mitä ruokaa vanhemmat syöttää lapselleen.

        On se kumma jos kaikkien naisten pitää olla samanlaisia ulkonäöltään ja jos vähänkin on ruma, niin hänellä varmasti heti on huono itsetunto! Onneksi minä en ole pissis, kun mitä nämä itserakastajat ovat, että itseään pitää koko ajan katsoa peilistä ja ottaa sen kautta kuvia ja laittaa huulet mutrulle, kun se näyttää seksikkäältä! Ei todellakaan näytä!

        Minulle riittää, kun hiukset on puhtaat, hyvät vaatteet päällä ja pieni ripaus ripsiväriä tai meikkiä, jos tarvitsee ollenkaan kun naama on hyvässä kunnossa muutenkin, kun elän terveellisesti ja liikun päivittäin.


      • ruma niinkuin sinäki
        Hhjkjggggjkk kirjoitti:

        No onko tuksu tai leuka-Henna kaunis valmiiksi?
        Ei ole! Rumat siis hankkii kauneusleikkaukset nuorena.

        Kyllä kukaan ei halua olla ruma. Onhan se kova taakka kantaa.
        Rumia on paljon, ihan liikaa.

        Rumuus ei ole mikään synti.
        Ja juuri rumien niitä lapsia pitääkin hankkia, ettei päiväkodeissa ja kouluissa jouduta kärsimään pissiksistä, jotka hokee minä, minä, minä..


      • Älä ruma selitä
        ruma niinkuin sinäki kirjoitti:

        Rumuus ei ole mikään synti.
        Ja juuri rumien niitä lapsia pitääkin hankkia, ettei päiväkodeissa ja kouluissa jouduta kärsimään pissiksistä, jotka hokee minä, minä, minä..

        Eikö täällä kaikki hoe "minä minä minä" -paitsi 12/32?


      • ......
        Älä ruma selitä kirjoitti:

        Eikö täällä kaikki hoe "minä minä minä" -paitsi 12/32?

        Tarkoitit varmaan toisin päin ;)


        Miksi sekaannut kaikkeen?


    • ehehehehheehheheheeh

      No ku mää oon tällainen ruma ja tyhmä niin eihän musta mihinkää muuhun ollu ku ottamaan ekan vastaantulevan tolvanan joka suostu pelastamaan mut työkkäristä kotisohvalle makaamaan ja lapsilisiä maksamaan. Rumia apinoista niistä kersoistaki tulee ku äiskä ja iskä on rumia persjalkasia apinanaamoja ja muuten täysiä tolvanoita. Oot ihan oikias, että kiitti ku muistutit.

      PS. Niit kersoi o kolme.

      Nyt sua varmaa veetuttaa nii et verisuoni puhkee sun päästä ja tää maailma kiittää siit.

      • Kyllä 12/32 tulee

        lobotoimaan ja steriloimaan teidät koko sakki !


      • Tälläästä...
        Kyllä 12/32 tulee kirjoitti:

        lobotoimaan ja steriloimaan teidät koko sakki !

        Aloitetaan susta samantien! Sä oletkin sen tarpeessa! ;)


      • ehehehehheehheheheeh
        Kyllä 12/32 tulee kirjoitti:

        lobotoimaan ja steriloimaan teidät koko sakki !

        Meillä on jo se lobotomia et ei tarvii, lapsillaki, mut juu kiitti tarjouksesta! Mut ei meissä mitää pöpöjä oo, iha puhtaita ollaa, et ei tarvi tulla steriloimaa kuitenkaa.

        12/32 voi liittyy meijä seuraa ja koska seura tekee kaltaiseksee, ni sit tulee seki lobotoituu ja siitäki tulee ruma ja tyhmä persjalkane tolvana jos ei vielä olis :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      76
      3496
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      565
      3287
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      3004
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2092
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      1911
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1888
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1865
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      143
      1506
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1301
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1282
    Aihe