Sisäantenni televisioon

anatalinen

Miten hyvin Varkaudessa toimii digiloginen tv sisäantennilla? Onko kokemuksia?

7

493

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaiken kokeillut

Ei toimi mitenkään... Hanki kunnollinen ulkoantenni, hyvä vahvistin sekä kaistapäästösuodin!

• warkaus tv

Katsotteko hyvä suomi24 lukijat Warkaus kanavaa?

• lhhyoyu

Ei täällä toimi soneran kaapeli tv/nettikään. Varsinkin netti on poikki useita kertoja päivässä.

• homma toimii
        lhhyoyu kirjoitti:

Ei täällä toimi soneran kaapeli tv/nettikään. Varsinkin netti on poikki useita kertoja päivässä.

Sekä netti että TV toimivat molemmat 24h, häiriöittä, kunhan ymmärtää pysyä erossa kaapeliverkosta!

Netti on 24 megainen ADSL, joka kytkeytyy noin 23 megaisena ja toimii kuukausia täysin häiriöittä ja katkoitta. Tämä tiedetään, koska on jatkuvasti etäyhteyksiä auki töihin liittyen ja jokaisesta katkosta jää merkintä. Katkoja on tosi harvoin. Telkkupuolella on katolla kunnollinen ulkoantenni ja vahvistin. Tästä on jaettu useille laitteille asianmukaisilla signaalijakajilla. Sekä signaali- että laatumittarit näyttävät täyttä kaikissa televisioissa ja digibokseissa, vaikka ollaankin verraten kaukana lähetysasemasta. Häiriöitä tai katkoja kuvassa ei esiinny.

Joten ei kannata menettää toivoaan - oikeilla valinnoilla homma kyllä toimii. Vielä kun saisi valokuitunetin.

• puhelin.keskus
        homma toimii kirjoitti:

Sekä netti että TV toimivat molemmat 24h, häiriöittä, kunhan ymmärtää pysyä erossa kaapeliverkosta!

Netti on 24 megainen ADSL, joka kytkeytyy noin 23 megaisena ja toimii kuukausia täysin häiriöittä ja katkoitta. Tämä tiedetään, koska on jatkuvasti etäyhteyksiä auki töihin liittyen ja jokaisesta katkosta jää merkintä. Katkoja on tosi harvoin. Telkkupuolella on katolla kunnollinen ulkoantenni ja vahvistin. Tästä on jaettu useille laitteille asianmukaisilla signaalijakajilla. Sekä signaali- että laatumittarit näyttävät täyttä kaikissa televisioissa ja digibokseissa, vaikka ollaankin verraten kaukana lähetysasemasta. Häiriöitä tai katkoja kuvassa ei esiinny.

Joten ei kannata menettää toivoaan - oikeilla valinnoilla homma kyllä toimii. Vielä kun saisi valokuitunetin.

Asunet siis aivan puhelinkeskuksessa kiinni, kenties jopa yläkerrassa?

• homma toimii
        puhelin.keskus kirjoitti:

Asunet siis aivan puhelinkeskuksessa kiinni, kenties jopa yläkerrassa?

Eipä ole keskusta meidän tontilla. Mutta vajaan kilometrin päässä se on.

• pitkäänkiduin

ohoh!24mb liittymä ja 23mb antaa?17 vuotta nykyisessä osoitteessa nopeimmilla adsl luokilla ja varsinkin 24mb ei tule kun 14mb max.kaapeli tv pätki vähän väliä samoin kuin adsl ja asentajat etsineet vikaa muttei mitään löydy?löyty muttei korjanneet niin kuin pyysin.irti sanoin molemmat.kaapelin vuosimaksulla ostin antenni tv tykö tarpeet jotka maksaa vuodessa itsensä takaisin.kuva parantu ja häiriöt hävis.adsl 40e kk maksu putosi 16.90e ja nopeus kasvo 150mb jota jatkuvana tulee min.30mb.että sillalailla.no more sonera!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5136
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3656
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      40
      3062
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      3005
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2956
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2363
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1848
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1790
    9. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      143
      1745
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1731
    Aihe