Jokainen tietää että Metso on metsiemme ylväs ilmestys joka ei pakene pakkasen tieltä ja on taistellut ylväästi talousmetsien tekemässä ahdingossa.
Laulujoutsen taas pakenee pelkurimaisesti muille maille kun kovat ajat saapuvat, ikäänkuin jotkut yrityksemme jotka ovat paenneet kiinan markkinoille.
Metso kansallislinnuksi!!
Metso kansallislinnuksi
10
880
Vastaukset
- totta
Ylväät jotsenet katosivat kuin hohtimet kaivoon. Viettävät suurimman ajan elämästään muualla kuin Suomessa. Metso on komea ilmestys, näin sellaisen viiden metrin päästä sunnuntaina, tosin auton ikkunasta.
- metsastaja
ollaan jos metso julistetaan kansallislinnuksi. Ensimmäinen harvenpi metsovuosi ja niin on kyseinen lintu julistettu kokonaan suojelluksi..
- raritet
Niitähän näkee vain joka kymmenes vuosi.
Harvinaisia siis. - metsastaja
raritet kirjoitti:
Niitähän näkee vain joka kymmenes vuosi.
Harvinaisia siis.olla siellä kehäkolmosen sisällä ettei nää niinkään usein. Minä ainakin näen niitä yleensä melkein joka metsästysreissulla..
- jusa
Olen samaa mieltä, kuten tuossa joutsenen metsästys -viestissäkin juteltiin.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000011&conference=4500000000000302&posting=22000000004712890 - ilmari
Puhut oikeita sanoja Patriot!! olen sinun kanssa aivan samaa mieltä!!
- Minä vain
On hyvin todennäköistä, että jos metsosta tulisi kansallislintumme, se myös rauhoitettaisiin täysin, niinkuin kävi joutsenellekkin.
- metsosta
kansallislintu ni hirvikärpäsestä kansallis ötökkä....sillä sitä suåmalaista sisua!!!
- oek
toi on oikeeta asiaa metso on komein lintu suomessa!sen liha on huippu hyvää!!!!!!!!!!
- MasaMize
Voi sen Metson laittaa kansallislinnuks, mutta ei tartees silti rauhottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819