Osaisiko joku vastata että miksi showpainin keskustelut ovar täällä urheilupuolella?
Eikös tuo harrastajateatteriosio ole oikeampi?
Miksi urheilu-foorumilla?
4
130
Vastaukset
- jumalauta666
SHOWPAINI ON PASKAA JA PITÄÄ OLLA PÄÄSTÄÄN SEKASI JOS SANOO SITÄ URHEILUKS
- aiheet sekasin
No siis sinä et taida muuta tietää urheilusta kuin että talvella hiihdetään ja kesällä juostaan...
Show-paini voi olla teatteria mutta sanoisin että se on vähintään puoliksi kamppailulajeja koska jos katsot esim monday night rawta huomaat että "painijat" väsyvät oikeasti siellä kehässä, kun he juoksevat hyppivät ja heittelevät toisiaan siellä..
Ja useimmat liikkeet ovat sovellettuja ja suoraan opittu itämaisesta kamppailulajeista, joten jos sitä ei voi sanoa 100% urheiluksi niin se on vähintään 80% urheilua.
Ja jos heität jotain että olen joku 10v "jonne" joka ei tiedä että ei niitä aina satu, niin voit unohtaa sen heti koska olen täysi-ikäinen ja olen katsonut eri show-paineja vähintään kymmenen vuotta ja tiedän että jotkut iSkut menevät selvästi ohi mutta voison sanoa että väh.75% iskuista tuntuu ja pahalta(meni vähän aiheen ulkopuolelle)
Mutta useimmat showpainit ovat mun mielest vähintään 80% uerheiluu. - hobidee
aiheet sekasin kirjoitti:
No siis sinä et taida muuta tietää urheilusta kuin että talvella hiihdetään ja kesällä juostaan...
Show-paini voi olla teatteria mutta sanoisin että se on vähintään puoliksi kamppailulajeja koska jos katsot esim monday night rawta huomaat että "painijat" väsyvät oikeasti siellä kehässä, kun he juoksevat hyppivät ja heittelevät toisiaan siellä..
Ja useimmat liikkeet ovat sovellettuja ja suoraan opittu itämaisesta kamppailulajeista, joten jos sitä ei voi sanoa 100% urheiluksi niin se on vähintään 80% urheilua.
Ja jos heität jotain että olen joku 10v "jonne" joka ei tiedä että ei niitä aina satu, niin voit unohtaa sen heti koska olen täysi-ikäinen ja olen katsonut eri show-paineja vähintään kymmenen vuotta ja tiedän että jotkut iSkut menevät selvästi ohi mutta voison sanoa että väh.75% iskuista tuntuu ja pahalta(meni vähän aiheen ulkopuolelle)
Mutta useimmat showpainit ovat mun mielest vähintään 80% uerheiluu.Aivan. Ja varsinkin painiliikkeet, missä Brock Lesnar, Kurt Angle ja Chris Benoit (RIP) ovat todella hyviä, ovat täysin aitoja ja sattuvat varmaan enemmän kuin arkipäivän pikkutappelut. Myös tikkailta (noin 3-4 m) selälleen lentäminenkään ei varmaan mitenkään mukavalta tunnu.
- rtgdfgfdgfd
aiheet sekasin kirjoitti:
Mutta useimmat showpainit ovat mun mielest vähintään 80% uerheiluu.Miksi sattuminen tekisi tuosta yhtään todellisempaa. Sattuu se tatuoinnin ottaminenkin, mutta ei se ole urheilua. Teatteria tämä nimenomaan muistuttaa paljon enemmän kuin kamppailu-urheilua. Yksikään isku ei muuten mene tarkoituksella perille, eikä niihin laiteta voimaa. Tietenkin päälle hyppäämiset saattavat sattua jos ei onnistuta laittamaan painoa ohi alle jäävän. Silti ne on treenattu niin, että sattuu mahdollisimman vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006414
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303833törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283210Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701736- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46979Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11966Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11890- 42869