Osaisiko joku vastata että miksi showpainin keskustelut ovar täällä urheilupuolella?
Eikös tuo harrastajateatteriosio ole oikeampi?
Miksi urheilu-foorumilla?
4
126
Vastaukset
- jumalauta666
SHOWPAINI ON PASKAA JA PITÄÄ OLLA PÄÄSTÄÄN SEKASI JOS SANOO SITÄ URHEILUKS
- aiheet sekasin
No siis sinä et taida muuta tietää urheilusta kuin että talvella hiihdetään ja kesällä juostaan...
Show-paini voi olla teatteria mutta sanoisin että se on vähintään puoliksi kamppailulajeja koska jos katsot esim monday night rawta huomaat että "painijat" väsyvät oikeasti siellä kehässä, kun he juoksevat hyppivät ja heittelevät toisiaan siellä..
Ja useimmat liikkeet ovat sovellettuja ja suoraan opittu itämaisesta kamppailulajeista, joten jos sitä ei voi sanoa 100% urheiluksi niin se on vähintään 80% urheilua.
Ja jos heität jotain että olen joku 10v "jonne" joka ei tiedä että ei niitä aina satu, niin voit unohtaa sen heti koska olen täysi-ikäinen ja olen katsonut eri show-paineja vähintään kymmenen vuotta ja tiedän että jotkut iSkut menevät selvästi ohi mutta voison sanoa että väh.75% iskuista tuntuu ja pahalta(meni vähän aiheen ulkopuolelle)
Mutta useimmat showpainit ovat mun mielest vähintään 80% uerheiluu. - hobidee
aiheet sekasin kirjoitti:
No siis sinä et taida muuta tietää urheilusta kuin että talvella hiihdetään ja kesällä juostaan...
Show-paini voi olla teatteria mutta sanoisin että se on vähintään puoliksi kamppailulajeja koska jos katsot esim monday night rawta huomaat että "painijat" väsyvät oikeasti siellä kehässä, kun he juoksevat hyppivät ja heittelevät toisiaan siellä..
Ja useimmat liikkeet ovat sovellettuja ja suoraan opittu itämaisesta kamppailulajeista, joten jos sitä ei voi sanoa 100% urheiluksi niin se on vähintään 80% urheilua.
Ja jos heität jotain että olen joku 10v "jonne" joka ei tiedä että ei niitä aina satu, niin voit unohtaa sen heti koska olen täysi-ikäinen ja olen katsonut eri show-paineja vähintään kymmenen vuotta ja tiedän että jotkut iSkut menevät selvästi ohi mutta voison sanoa että väh.75% iskuista tuntuu ja pahalta(meni vähän aiheen ulkopuolelle)
Mutta useimmat showpainit ovat mun mielest vähintään 80% uerheiluu.Aivan. Ja varsinkin painiliikkeet, missä Brock Lesnar, Kurt Angle ja Chris Benoit (RIP) ovat todella hyviä, ovat täysin aitoja ja sattuvat varmaan enemmän kuin arkipäivän pikkutappelut. Myös tikkailta (noin 3-4 m) selälleen lentäminenkään ei varmaan mitenkään mukavalta tunnu.
- rtgdfgfdgfd
aiheet sekasin kirjoitti:
Mutta useimmat showpainit ovat mun mielest vähintään 80% uerheiluu.Miksi sattuminen tekisi tuosta yhtään todellisempaa. Sattuu se tatuoinnin ottaminenkin, mutta ei se ole urheilua. Teatteria tämä nimenomaan muistuttaa paljon enemmän kuin kamppailu-urheilua. Yksikään isku ei muuten mene tarkoituksella perille, eikä niihin laiteta voimaa. Tietenkin päälle hyppäämiset saattavat sattua jos ei onnistuta laittamaan painoa ohi alle jäävän. Silti ne on treenattu niin, että sattuu mahdollisimman vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364414- 451639
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151609Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2491592Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2361499Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891110Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481093Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331087Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671041- 631030