Kyllä se näin on että Ei ruikuttamalla mitään tässä maailmassa saa. Pitää olla mies ja tehdä kovasti töitä. Niinimaa on harjoitellu 2div joukkueen kanssa ja sinne se sopiikin. Ei Kalpan kokoonpanokaansitä kaipaa?
Ruikuttaja Niinimaa ei pärjää edes Mestiksessä!
8
808
Vastaukset
- TPS #99#
Näin on!
- e.k
Joo! Onhan kyse miesten pelistä.
- Niiinpä
tiedä, mitä Summasen ja Niinimaan välillä on tapahtunu, ni kannattas olla hiljaa vaan. Niinimaalla on jo pitkä ura takana ja kokemusta useasta NHL -seurasta(3?). Välillä on tullut tosi paljon peliaikaa ja välillä ei oo ees päässy kokoonpanoon...ja aivan varmasti on tullut ihan kaikenlaista palautetta!!
Ei tässä tosissaan tiedetä, mitä on tapahtunu, mutta siitä oon ihan varma, ett Niinimaa ei minkään mitättömän asian/sanomisen takia ole Suomen maajoukkueesta lähteny!- itki
Paha Raimo-setä otti Annen perhokalastus välineet pois.
- vai niin....
Täällä pohjoisessa ei ole tapana kuvia kumarrella eikä kenenkään persettä nuoleskella.
Mies se on joka sanojaan ei syö!- liittynyt
Käpykaartiin!!
- Näin on että Summanen
Olet oikeassa. Summanen ei anna eri vapauksia vaikka olisi itse kuningas kyseessä. Kaikki lähtee samalta viivalta. Ketään ei saa paikkaansa automaattisesti. Niinimaa yritti saada pelipaikan tekemättä mitään.
- Iki Ifk!
Jos meidänkin joukkueessa olisi tommosia itkupillejä ni häviäisimme kaikki ottelut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831658- 401279
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87986Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja202946Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.68878- 61863
- 53862
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20840- 34794
- 37789