Sori brewing panimon osakkeet

Nurkkapöytään olutta

Oon ehtinyt vasta hetken seurailla tätä Sori brewing panimoa facebookissa, mutta vaikuttaa kutkuttaisi ajatus ostaa noita osakkeita kun tulee tarjolle (tossa oli joku esite http://www.soribrewing.com/investors ). Stabiili toimiala ja hyvä kasvu varmasti odotettavissa, niin kiinnostava sijoituskohdekin. Ja kansainvälinen, en ihan perus suomipanimoon ehkä lähtis kun markkinat tämmöset. Ja itse leikitellyt täysi-ikäisestä lähtien panimon perustamisella, mutta ei näin vanhana enää kehtaa alkaa tehdä kuin kotiolutta. Bryggerin osakeantiin ei ehtinyt mukaan, sekin oli aika kiinnostava. Onko muita vastaavia ollu nyt?

Oluita en ole maistanut mutta olutopas-foorumilla lukenut että tosi hyviä tekevät. Onko muilla kokemuksia ko panimosta tai tuotteista? Helsingissä ja Tampereella vissiin ollut jo ravinteleissa niiden oluitakin. Facebookissa ainakin sanoi että tulee lisää alkuvuodesta, että pitäisi päästä kanssa juomaan.

0

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
        Ikävä
        53
        2504
      2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
        Ikävä
        36
        2431
      3. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
        Ikävä
        28
        2218
      4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
        Maailman menoa
        92
        1846
      5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
        Ikävä
        310
        1650
      6. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
        Ikävä
        27
        1611
      7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
        Ikävä
        150
        1476
      8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
        Ikävä
        72
        1319
      9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
        Ikävä
        23
        1068
      10. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
        Imatra
        11
        1043
      Aihe