Oon ehtinyt vasta hetken seurailla tätä Sori brewing panimoa facebookissa, mutta vaikuttaa kutkuttaisi ajatus ostaa noita osakkeita kun tulee tarjolle (tossa oli joku esite http://www.soribrewing.com/investors ). Stabiili toimiala ja hyvä kasvu varmasti odotettavissa, niin kiinnostava sijoituskohdekin. Ja kansainvälinen, en ihan perus suomipanimoon ehkä lähtis kun markkinat tämmöset. Ja itse leikitellyt täysi-ikäisestä lähtien panimon perustamisella, mutta ei näin vanhana enää kehtaa alkaa tehdä kuin kotiolutta. Bryggerin osakeantiin ei ehtinyt mukaan, sekin oli aika kiinnostava. Onko muita vastaavia ollu nyt?
Oluita en ole maistanut mutta olutopas-foorumilla lukenut että tosi hyviä tekevät. Onko muilla kokemuksia ko panimosta tai tuotteista? Helsingissä ja Tampereella vissiin ollut jo ravinteleissa niiden oluitakin. Facebookissa ainakin sanoi että tulee lisää alkuvuodesta, että pitäisi päästä kanssa juomaan.
Sori brewing panimon osakkeet
Nurkkapöytään olutta
2
504
Vastaukset 2
- deutchez beerz
Minä sanoisin että täällä keskustelevia kiinnostaa lähinnä oluen sijoittaminen kurkkuun.
-Ei, en ole maistanut enkä klikkaa mainoslinkkejä. Ayingeria minulle kiitos. - 159-99
Onpas panimo pienellä mainosbudjetilla liikkeellä kun pitää suomi24:ssa harrastaa sissimarkkinointia. Mut mikäs siinä jos tämän kautta homma toimii. Niin selvä firman oma mainospuhe ettei tosikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062042
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491207Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1741092- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 100782
- 70781
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.340678- 26671