Ikaalisten parhaat miehet ovat varattuja, vain jämät ovat vapailla markkinoilla.
Miten me kaikki paikkakunnan tytöt selviämme tästä ongelmasta?
Miten tyypillistä on sormettaa itseään Ikaalisissa?
19
1212
Vastaukset
- Marjaana1
2-3 krt viikossa sormetan minä.
- beautiful dreamer
Viksut miehet ovat muuttaneet isompiin kaupunkeihin. Sormetus on aivan normaalia arkipäivää Ikaalisten sinkkutytöille. Oma tahti vaihtelee, joskus parikin kertaa päivässä...toisinaan vain kerran viikossa.
- Lumikki1
Kahdesta seitsemään kertaan viikossa riittää vallan mainiosti.
- Mä Tarzan sinä Jane
Miehen avioliitto tai avo- ei ole mikään este panijan iskemiselle. Ehkä pienen pieni hidaste, ei muuta.
Muija olisi muuten perjantaista sunnuntaihin mukuloitten kanssa sukuloimassa Kajaanissa. Millaiset yhteystiedot sinulla olisivatkaan? - spermalaukaus sisään
Kysyntä ja tarjonta pitäisi saada kohtaamaan.
Ikaalisissa on ajauduttu tilanteeseen jossa naiset sormettaa
ja miehet r.nkkaa. - Krisse 93
Vibra sormi klitoriksen kiihoitin. Näillä mennään Kilvakkalassa 5-7 kertaa viikossa, useimminkin tekis mieli muttei aina vain ehdi ;)
- harvoin hyvää
Oonko kylymä kun tyytytän pari-kolme kertaa kuus??? :P
- Merkku
Kerta per päivä piisaa ;)
- pirityttö-89
Minunpa ei tarvitse sormettaa...hih..hih...olen niin veloissa että seksinantamisella selviän taas seuraavaan päivään....eihän tämä mitään herkkua ole enkä suosittele kenellekään mutta tässä tilanteessa ei juuri vaihtoehtoja ole....
- samasa2
Nykyjään jokusen kerran kuussa , tulevina vuosina tarvii varmaan vähä useemmin.
- Nysälläkin pärjää
Minä kyllä ehdin kikkelöitteen jos sormet ei riitä. Ajatelkaa ruma
vanha äijä ja pieni kikkeli siinä on sitä mitä ei kaikilla ole. - Kuunsäde
Nuorempana ei tarvinnut juurikaan sormettaa. Nykyään tämä alkaa olla jo arkipäivää.
- Sormi-ninni
Uni ei vain tuu. Koko illan olen sormettanut ja taas sormettanut. Ennen sain hyvin nukutuksi sormettamisen jälkeen. Mikä minussa on vialla?
- Yksinäinen81
Jepulista.
Vaihtoehtoja on. Itse 33 vuotias mukava uros joka etsii sitä oikeaa kuhan kohdalle sattuu.
Niin ja eihän se sormetus ja itsetyydytys siihen lopu vaikka miehen löytää. Mutta jos ei löydy sitä oikeeta niin kyyl kelpaisi sillon tällön vaakamambo peiton alla. Jos sattuu olemaan sellaisia naisia paikalla jotka haluis välillä saada miestä kun omat sormet kyllästyttää. Ja kieli mieheksi myös väitetty.
- sormiin kyllästynyt
Mitä neuvoja kun ukko ei suostu/halua/pysty panna? Kesällä viimeksi. Salarakastajaa hieman mietin?
- säästä barbaraa
Ota Jomppa salarakastajaksi, loppuu sitte barbarankin runnominen .
- grillin syy
Syntyvyys alenee jatkuvasti käpykylässämme.Syynä tähän on naisten alituinen sormetus ja miesten masturbointi.Hyvä että edes grilli on suljettu.
- vajakeilta elämä ohi
Sellaista se on vajakeilla kunneivat pysty luomaan suhdetta aikuiseen
naiseen vaan muistelevat täällä teiniaikaisina kuulemiaan juttuja
pikkutyttöjen hyväksikäytösä. - Anonyymi
vajakeilta elämä ohi kirjoitti:
Sellaista se on vajakeilla kunneivat pysty luomaan suhdetta aikuiseen
naiseen vaan muistelevat täällä teiniaikaisina kuulemiaan juttuja
pikkutyttöjen hyväksikäytösä.Naisten kannattaa etsiä suuntautumisessa kääntyneitä miehiä. Jampe oli ennen homppeli, nyt oikeus muutti sen normaaliksi. Vapaata riistaa naikkosille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1673559Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi332724Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.12696Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem572662Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k162488Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️232348Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien871996Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill91948Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1641891Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31693