Kumpi on parempi Iso ja märkä vai pieni ja kuiva?

IsoHerrasmies08

Ja juttuhan liittyy naisen rasiaan..
Harvoin saa sellaista täydellistä kokea. :)

Mut tämähän on myös naisten ongelma.
Siis saada mies joka on hyvännäköinen, omaa sopivan työvälineen ja järkeä päähän. Eli sellainen kuten minä olen. :)

18

1813

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tight <3

Tiukka on hyvä, tiukempi on parempi ja tiukin on paras :D Jos on kuivuutta, voi aina lisätä liukkaria. Sen sijaan löysästä ei niin helpolla tiukkaa saakaan :/

• noh jaah

Mulla kun on sen verran iso mela, että jokainen luola aukeaa parista kosketuksesta. Itse panen kuitenkin mieluiten 164 senttisiä naisia. Pieni nainen varsinkin jos käyttää korkokenkiä tai nahkasaappaita on takuuvarmasti villipeto makuuhuoneessa. Takaa ei ole kun yks antanut painaa ja siihenkin meni liukkaria.

• sdgngdnenen

Vaikee sanoo, kun ei oo viel sellasta yhdistelmää kuin pieni ja kuiva tullut vastaan, sen sijaan liiankin märkiä yllättävän paljon...

• IsoErska

Jees... juuri näin. Se on miehestä kiinni aika paljon toi märkyys.
      Jos nainen on kuiva niin vois luulla ettei sitä paljon hommat kiinnosta.

Itsellä ollut kans enemmän tosi märkiä kuin kuivia... :)

SAnotaan että märkä hyvä... ei iso saa olla... :) Se on paha ajaa henkilöautolla lentokonehalliin... ;)

• Heh...

Iso ja märkä saa olla jos se on myös tiukka ;-)

• kostuttaja

Taas teini näppylänaama kyselee asioista. Nooh setä kertoo sulle. Liika kosteus johtuu usein biologisista syistä. Useinmiten nainen kostuu kiihottuessaan. Naamasi on vain niin saakelin ruma, että pussistakin paistaa läpi.

• ;;;;;;;;;;;;;;;;;

Eipä taida kysyjä olla teini, vaan vanhempi herrasmies

• Kuivafani

Eihän tätä saa sanoa mutta minusta pieni ja kuiva tuntuu helmetisti paremmalta kuin iso ja märkä. Ennemmin liian kuiva kun liian märkä, jälkmmäinen ei tunnu yhtään miltään.

• tiukkuus>liukkaus

Et ole vaan saanut tarpeeksi tiukkaa vielä. Liian märkä tuntuu mahtavalta jos se on lisäksi erittäin tiukka. Harvalla naisella vaan sellaista on. Sellaisen löytämistä hankaloittaa sekin, että erittäin tiukkapilluiset ovat melkein aina varattuina, koska miehet eivät halua luopua sellaisista naisista.

• tiukkoja kaikki

Hehe, mä en oo kohdannu ku tiukkapilluisia naisia ja onneksi on kaikki olleet liukkaanakin. Kuka ny kuivaan pilluun vehjettään työntäisi, sitä vartenhan naisia pitää kiihottaa ja yleensä aletaan naimaan vasta naisen orgasmin jälkeen. Ja siis ihan normi vehje 14/4,5.

Taitaa olla ohutkaluisten jätkien myyttejä nämä löysäpilluiset naiset?

• 54375433737

Enemmänkin makuasioita. Mulla on paksumpi kalu kuin sulla ja erityisen tiukkaa en ole ikinä kohdannut. Jos ei meinaa luistaa kunnolla, voi aina lisätä liukkaria. En edes tiedä millainen on pillu, joka puristaa _liikaa_, mutta kiva olisi sellainenkin nähdä.

Saako pillua muuten kireämmäksi pimppilihastreenillä? Jos saa, voisin suositella kyseistä treeniä melkeinpä jokaiselle naiselle.

• Tosimies saatana

On sulla onneton seksielämä, jos pääset panemaan joka kerta vasta naisen orgasmin jälkeen. Ei muuten taatusti pysy kovin pitkään nainen kiinnostuneena tuollaisesta mielistelijästä.

• IsoErska

No joo olen osittain samaa mieltä.
      Tottakai sitä pannaan ennen naisen orkkuakin mutta sittenhän se kunnon märkyys vasta tulee kun nainen saa orkun. Ja mielellään jos niitä saa antaa muutaman peräkkäin... :)

• Liian märkä yök

No minusta se naisen liiallinen märkyys haittaa. Vai etkö oikeasti ole kohdannut niin märkää naista, että kulli lipsuu ulos joka työnnöllä eikä sen kosteuden vuoksi tunnu oikein minkäänlaista kitkaa?

Jos nainen on niin märkä ettei panemisesta tahdo tulla mitään, olisi kohteliasta naiselta kuivata alapäätä vaikka pyyhkeellä mutta käytännössä yksinään nainen ei tee niin koskaan.

• bigcock
        Liian märkä yök kirjoitti:

No minusta se naisen liiallinen märkyys haittaa. Vai etkö oikeasti ole kohdannut niin märkää naista, että kulli lipsuu ulos joka työnnöllä eikä sen kosteuden vuoksi tunnu oikein minkäänlaista kitkaa?

Jos nainen on niin märkä ettei panemisesta tahdo tulla mitään, olisi kohteliasta naiselta kuivata alapäätä vaikka pyyhkeellä mutta käytännössä yksinään nainen ei tee niin koskaan.

No eihän Se pikkukulli siellä sisällä pysy. Mulla ei mitään ongelmaa, hiukan härskit äänet vaan kun kirnuaa kunnolla.

• Liian märkä yök
        bigcock kirjoitti:

No eihän Se pikkukulli siellä sisällä pysy. Mulla ei mitään ongelmaa, hiukan härskit äänet vaan kun kirnuaa kunnolla.

Ehkäpä et ole saanut kiihotettua yhtäkään naista kunnolla, jos lipsumisilmiö ei ole tuttu. Tai ehkä et ole päässyt kokeilemaan kuivaan?

Ihan kuule keskimääräistä isompi ase se minullakin on, ja kohtalaisen paksukin vielä. Mutta faktaa on, että rajuissa, nopeissa ja pitkissä työnnöissä kyrpä lipsahtelee ulos jatkuvasti, jos nainen on erittäin märkä. Ja kyllähän naisen mieliksi mielellään saattaakin naisen niin märäksi, mutta jos ihan puhtaasti omaa nautintoa ajattelee, kuiva tai vain vähän kostunut nainen tuntuu parhaimmalta: kireältä ja puristavalta.

• mävaan
        Liian märkä yök kirjoitti:

Ehkäpä et ole saanut kiihotettua yhtäkään naista kunnolla, jos lipsumisilmiö ei ole tuttu. Tai ehkä et ole päässyt kokeilemaan kuivaan?

Ihan kuule keskimääräistä isompi ase se minullakin on, ja kohtalaisen paksukin vielä. Mutta faktaa on, että rajuissa, nopeissa ja pitkissä työnnöissä kyrpä lipsahtelee ulos jatkuvasti, jos nainen on erittäin märkä. Ja kyllähän naisen mieliksi mielellään saattaakin naisen niin märäksi, mutta jos ihan puhtaasti omaa nautintoa ajattelee, kuiva tai vain vähän kostunut nainen tuntuu parhaimmalta: kireältä ja puristavalta.

On se liian tiukkakin koettu. Oli aika ikävä tunne ku mustelmilla kalu sen jälkeen.
        Liian märkäkin nähty, vähä ikävä, mutta en ole ketään nautinnotta jättäny.
        Ja nyt taidan mennä kutittelee jonkun hereille, on muuten hyvä tälläkertaa, just sopiva.
        Harmi vaan ku ei ole oma.....

• gssssdgsgg
        mävaan kirjoitti:

On se liian tiukkakin koettu. Oli aika ikävä tunne ku mustelmilla kalu sen jälkeen.
        Liian märkäkin nähty, vähä ikävä, mutta en ole ketään nautinnotta jättäny.
        Ja nyt taidan mennä kutittelee jonkun hereille, on muuten hyvä tälläkertaa, just sopiva.
        Harmi vaan ku ei ole oma.....

Mustelmilla? En usko noin tiukkoihin pilluihin :D Jos on muka liian tiukka, voi tuikata liukastetun nyrkin sisään ensin, ni eiköhän sillä pahin puristus saada pois. Liian löysästä taas on vähän vaikeampi saada enää tiukkaa. Pitää melkein laittaa sitten se oma nyrkki sinne naisen vaginaan ja nussia siihen, että saa puristustakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      14
      2029
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1415
    3. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      106
      1389
    4. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1235
    5. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1151
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      997
    7. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      996
    8. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      981
    9. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      960
    10. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      927
    Aihe