Kenelläkään kokemuksia FH Auto OY:stä?

4455667788

Olisin mahdollisesti viemässä autoani vuosihuoltoon kyseiseen liikkeeseen. Olisi kiva kuulla kokemuksia firmasta, kun googlella ei tuntunut löytyvän.

41

4953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mietin vaan

      miten voit olla mahdollisesti viemässä jos oot ostanut lahjakortin jo??

    • jepah

      Oletko varannut jo ajan? Itsellä myös lahjakortti, joten laitatko infoo jos viet auton sinne huoltoon miten homma sujui.

    • Volvomies1

      Ei kannata viedä tuohon lafkaan missään tapauksessa. Virolaistet paikan pitäjät ovat erittäin huono käytöksisiä ja ammattitaidottomia. Autosi saa ko. liikkeessä vain "valohoitoa" ja kunnon laskun perään.

    • Mikä huolto?

      ÄLKÄÄ VIEKÖ AUTOANNE SINNE!!

      Sain auton huollosta. Seuraavana päivänä huomasin, että konepelti oli jätetty auki. Siitä seuraavana päivänä kun ajoin moottoritiellä auto tärisi kummallisesti. Päästyäni perille huomasin, että eturenkaat oli jätetty kiristämättä ja yksi pultti oli jo pudonnut vasemmalta puolelta!!!

      On kyllä ammattitaito kaukana...

    • Hipsis

      Itse olen ollut erittäin tyytyväinen. Hinnat kohdallaan ja palvelu erittäin hyvää.

      Joskus 1-2 vuotta sitten auto ei mennyt läpi katsastuksesta, kun oli reikä pohjassa. Nämä korjasivat sen todella huolellisesti. Näin ainakin sanottiin jälkitarkastuksessa.

      • VIRHEEN TEIN

        En suosittele.

        Virolaisten pitämä.

        Vein autoni putken vaihtoon. Halusin seurata vaihtoa mutta halliin minua ei päästetty joten jäin hallin ulkopuolelle katselemaan niin muutaman minuutin päästä ovi pistettiin kiinni nenäni edestä.

        Huoltaja peruutti autoni pihassa olevaan puuaitaan parkkiruutuun peruuttaessaan.

        Putken vaihdossa meni vajaa tunti, mutta putki vuotaa katalysaattorin jälkeen.


      • Surkea

        Epäluotettava. Jos haluaa antaa autolleen valohoitoa oikea paikka sellaiseen. Lupaavat mutta eivät pidä lupauksiaan.


    • utelias1

      millainen kokemus sinulla jäi vuosihuollosta?

    • Halba hind

      nyt olis tarjous huollosta,miten on huollot tehty? fildut ja öljyt vaihdettu vai valohoitoa

    • hyvä vai huono?

      Tästä tuli jälleen tarjous. Onko tuo paikka tosiaan noin surkea, ei kuulosta hyvältä. En ole vielä maksanut diiliäni ja nyt epäilyttää, kannattaako maksaakaan.

      • ruisjuuso1

        älä missään tapauksessa vie autoa sinne ,laskuttavat paremmasta "öljystä ! kun aikaisempi. Huonoapalvelua,.selkeää huijausta koko työ.yritti minua laskuttaa paremmasta öljystä! sanoin ,että ota pois kun en halua sitä.ei ottanut sanoi ,että kuulemma kattaa kustannukset parempi öljy.Fc diilin tarjoukset öoljynvaihdosta on kusestusta.!!!


    • Mooke

      Moikka.

      Kävin firman autoa korjauttamassa ja mielestäni sain todella hyvää palvelua jo puhelimesta asti :-)

      • Huijattu?

        Vein autoni kyseiseen liikkeeseen diili-vuosihuoltoon, johon oli luvattu kuuluvan öljynvaihto. Yllätys oli suuri kun 40 minuutin "vuosihuollon" jälkeen täytyi vielä maksaa lähemmäs 50e öljyistä, sillä kuulemma autooni käy vain tietty öljy jota heillä ei ole. Maksoin mielestäni siis vaan kalliista öljynvaihdosta diilin kanssa yht. melkein 100 euroa. Merkkiliikkeessä vastaava huolto olisi ollut 180e..Joudun siis viemään autoni vuosihuoltoon uudestaan. 35 e vuosihuolto olikin liian hyvää ollakseen totta. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.


    • Minulla on vain myönteisiä kokemuksia FH:sta. Palvelu on erittäin ystävällistä, tehokasta ja nopeaa. Myös hinnoittelu kohdillaan. Luotettavaa palvelua ja parempaa käytöstä kuin suomalaisilla koskaan. Eivätkä väheksy naisasiakkaita kuten suomalaisissa huoltoliikkeissä on tapana.

    • jepjep32

      Mielestäni palvelu oli hyvä, niillä on diilissä tyypillisesti vain tietty öljylaatu sisällytetty, joka on tavallaan ihan ymmärrettävää, öljyt ovat kalliita.

      Öljynvaihto maksaa tyypillisesti noin 20-30 euroa (työ) plus öljyt päälle. Diilissä tsekkasivat aika hyvin auton läpi ja ehdottivat moottorisuodattimen ja jarrupalojen vaihtoa,. näyttivät osat ja kyllähän ne aika likaiset olivat.

      Olen ihan tyytyväinen, vastaava merkkihuolto olisi maksanu 250 euro, nyt selvittiin noin 180 eurolla sis suodattimen ja jarrlupalat

      • 383838333

        Noihin öljyn hintoihin jos nyt takertuu niin se on totta et niitä on kaikenhintasta, joku laittaa motonetin omaa motox öljyä (20e/5ltr??) ja toinen taas Liqui Molyn kunnon kamaa (127e/5ltr)tuleehan näissä esimerkeissä jo satanen eroa hintaan.


      • ruisjuuso1
        383838333 kirjoitti:

        Noihin öljyn hintoihin jos nyt takertuu niin se on totta et niitä on kaikenhintasta, joku laittaa motonetin omaa motox öljyä (20e/5ltr??) ja toinen taas Liqui Molyn kunnon kamaa (127e/5ltr)tuleehan näissä esimerkeissä jo satanen eroa hintaan.

        kas kun asiastaa mainitaan vasta laskun yhteydessä,EI AIKAISEMMIN.Asiasta ei ole sovittu vaan kusetetaan sanomaala ,että parempaa kamaa kuin alkuperäinen...millästodistat väitteen.???


    • MBmies

      Diilihuoltoon vein, moottoriöljyn ja suodattimen vaihto, ynnä muut diiliin kuuluvat tarkistukset. Diilin kuuluu 5 litraa öljyä, autoni tarvitsee 7,5 litraa. Ehdotin että laitan loput itse, ei käynyt, eivät voi kuulemma antaa takuuta. Otin sitten heidän öljynsä, mutta kun kysyin asiakaspalvelunaiselta öljyn merkkiä, hän vain hoki 5W40 ja valmistajan ohjeen mukaan. Ei suostunut puhelimessa merkkiä ilmoittamaan, eikä edes sitä onko öljy täyssyntteettistä. No, vein auton kuitenkin huoltoon kun diili oli maksettu. Ilmoitin huoltoon viedessäni asikaspalvelunaiselle, että valmistajan ohjekirjan mukaan moottorin öljytilavuus on 7,5 litraa. Ei kelvannut, viron bööna sanoi että älä rupee heitä neuvoo, heidän tietojensa mukaan se on 7-7,5 litraa, he päättää. Sanoin että haluan 7,5 litraa tasan, ei kelvannut. Nainen sanoi, että emme tee ollenkaan, jos rupeen neuvomaan. No, lopulta huolto tehtiin, en päässyt katsomaan edes ulkoa kun toimitusjohtaja veti liukuoven alas....hölmöintä on että änkesivät moottoriini 7,8 litraa öljyä, eli 0,3 litraa yli ohjeen. Mittatikun ylärajasta mennään ohi pari kolme milliä, ei hyvä, kun joutui vielä maksamaan ylimääräisestä öljystä 11€/litra, eli tuon haitallisen ylimääräinen osuus reilut 3€. Kuittiin sain vasta pyytäessäni öljyn merkin, AcDelco. Öljynsuodattimesta oli mainittu koodi 1313, mutta ei merkkiä. Ei tuollaisella asiakaspalvelulla ole tulevaisuutta, kerta riitti ja sana kiertää...

      • Tyytyväinen asiakas

        Ovat kyllä hyviä tyyppejä, ei moitteita. Ahkerat ja nopeat, hoitavat hommansa hyvin.
        Naisasiakaspalveilija on kyllä tietoinen mistä puhuu ja hoitaa hommat ammattitaidolla. Hyvin selittävät kaiken, vaikka kysymys saattaakin olla ns. tyhmä, ne ei koskaan väheksy kysyjää. Aivan erinomaista palvelua kun mihin totuttu. En aiko vaihtaa ja kylläkin sana kiertäää..... Olen käynyt siinä jo pitkään ja ainoastaan hyvää palvelua tarjottu.
        Jos huonoja kokemuksia, niin onko vikaa asenteessa tai sis voiko kysee olla väärinkäsityksestä tai ennakkoluuloista yms.... Ja kyllä sanaa kiertää.....


    • Minä

      Ihmetyttää kyllä kun ei saa katsoa mitä ne autoon tekevät.Renkaan tasapainotus ainakin meni perseelleen kun kevytmetallivanteen näkyvälle reunalle hakkasivat painot..en oo moista ennen nähnyt!

    • Mersu clk

      Käytin autoani heillä ennen katsastusta. Sanoivat että ylätukivarret ovat kuluneet jotka eivät mene läpi katsastuksesta. En antanut lupaa kyseiselle vaihtotyölle ja katsastuksessa ei myöskään todettu ks. osissa mitään väljyyttä, vaikka sitä vielä itse erikseen kysyin. Huijareita, piste.

      • ravintolapäällikkö

        Hyvät ihmiset, miksi kiukuttaa???? Eihän missään kunnioitettavassa paikassa päästään korjaamolle asentajan viereen katsomaan, asiakkaille on omat tilat. Sehän on ensisijaisesti asiakasturvallisuus kysymys. Jos haluat tietää miten mikäkin juttu tehdään niin katso youtubesta- siellä esimerkkejä riittävästi. Yhtälailla ettekä ravintolassa pääse katsomaan miten ruoka valmistuu! Antakaa työntekijöillä tehä rauhassa työnsä ja kunnioittakaa yrityksen sääntöjä, varsinkin kun kyseessä teidän oma turvallisuus. Ja ovi vetetään kiinni varmaan sentakia että ulkona on kylmä ja työtilat halutaan pitää lämpösenä. Oletteko koskaan ajatellut sitä?
        Olette kovia moittimaan, miksi ette lähettää sen sijaan rakentava (Huom! Rakentavaa) palautetta miten asia olisi parempi mielestänne tai mitä kehittää. Jokaiselle asialle on syy, pääsääntöisedti asiakaan turvallisuus. Miltä teistä tuntuisi kun teidän työtä tultaisi julkisesti arvostamaan? Teettekö aina 100% kaikki täydellisesti niin ettei esimies eikä kuka muu pääse koskaan sanomaan mitään? Lisäksi kysymys- haluatteko tehdä työtä sille että joku kyttää vieressä vai haluatte tehdä rauhassa.

        Teille kiukkuset kaverit.... en jaksaa uskoa että teitä mihinkään pakotetti. Mielelläni haluisin nähdä miten hoidatte omat hommansa!? Olette kyllä epäreiuja sen yritysken työntekijöitä kohtaan. Kannattaisiko vähän miettiä ennen kun täne jotain sammakoita päästä??? Ette näköjään tajua miten vaikeaa työtä kaverit tekevät, asiakaspalvelu ei ole helppo juuri sellaisten kiukkupussien takia. Pistäkää itsenne muiden kenkiin ensi kerrälla ennen kui rupeatte huutaa tai teette päätöksen että teitä olisi mukaan väärin kohdeltu!


      • Kas pettus?
        ravintolapäällikkö kirjoitti:

        Hyvät ihmiset, miksi kiukuttaa???? Eihän missään kunnioitettavassa paikassa päästään korjaamolle asentajan viereen katsomaan, asiakkaille on omat tilat. Sehän on ensisijaisesti asiakasturvallisuus kysymys. Jos haluat tietää miten mikäkin juttu tehdään niin katso youtubesta- siellä esimerkkejä riittävästi. Yhtälailla ettekä ravintolassa pääse katsomaan miten ruoka valmistuu! Antakaa työntekijöillä tehä rauhassa työnsä ja kunnioittakaa yrityksen sääntöjä, varsinkin kun kyseessä teidän oma turvallisuus. Ja ovi vetetään kiinni varmaan sentakia että ulkona on kylmä ja työtilat halutaan pitää lämpösenä. Oletteko koskaan ajatellut sitä?
        Olette kovia moittimaan, miksi ette lähettää sen sijaan rakentava (Huom! Rakentavaa) palautetta miten asia olisi parempi mielestänne tai mitä kehittää. Jokaiselle asialle on syy, pääsääntöisedti asiakaan turvallisuus. Miltä teistä tuntuisi kun teidän työtä tultaisi julkisesti arvostamaan? Teettekö aina 100% kaikki täydellisesti niin ettei esimies eikä kuka muu pääse koskaan sanomaan mitään? Lisäksi kysymys- haluatteko tehdä työtä sille että joku kyttää vieressä vai haluatte tehdä rauhassa.

        Teille kiukkuset kaverit.... en jaksaa uskoa että teitä mihinkään pakotetti. Mielelläni haluisin nähdä miten hoidatte omat hommansa!? Olette kyllä epäreiuja sen yritysken työntekijöitä kohtaan. Kannattaisiko vähän miettiä ennen kun täne jotain sammakoita päästä??? Ette näköjään tajua miten vaikeaa työtä kaverit tekevät, asiakaspalvelu ei ole helppo juuri sellaisten kiukkupussien takia. Pistäkää itsenne muiden kenkiin ensi kerrälla ennen kui rupeatte huutaa tai teette päätöksen että teitä olisi mukaan väärin kohdeltu!

        Viron poijiilla hoonoo soomi ;-D


      • ruisjuuso1
        Kas pettus? kirjoitti:

        Viron poijiilla hoonoo soomi ;-D

        On se kumma kun rahalla maksat niin pitääkö tyytyä huonoon palveluun mukisematta ja sanoa Kiitos.saman työn saa samalla rahalla merkkihuollossa sa lasku pittää mitä sovitaan


      • ruispala
        ravintolapäällikkö kirjoitti:

        Hyvät ihmiset, miksi kiukuttaa???? Eihän missään kunnioitettavassa paikassa päästään korjaamolle asentajan viereen katsomaan, asiakkaille on omat tilat. Sehän on ensisijaisesti asiakasturvallisuus kysymys. Jos haluat tietää miten mikäkin juttu tehdään niin katso youtubesta- siellä esimerkkejä riittävästi. Yhtälailla ettekä ravintolassa pääse katsomaan miten ruoka valmistuu! Antakaa työntekijöillä tehä rauhassa työnsä ja kunnioittakaa yrityksen sääntöjä, varsinkin kun kyseessä teidän oma turvallisuus. Ja ovi vetetään kiinni varmaan sentakia että ulkona on kylmä ja työtilat halutaan pitää lämpösenä. Oletteko koskaan ajatellut sitä?
        Olette kovia moittimaan, miksi ette lähettää sen sijaan rakentava (Huom! Rakentavaa) palautetta miten asia olisi parempi mielestänne tai mitä kehittää. Jokaiselle asialle on syy, pääsääntöisedti asiakaan turvallisuus. Miltä teistä tuntuisi kun teidän työtä tultaisi julkisesti arvostamaan? Teettekö aina 100% kaikki täydellisesti niin ettei esimies eikä kuka muu pääse koskaan sanomaan mitään? Lisäksi kysymys- haluatteko tehdä työtä sille että joku kyttää vieressä vai haluatte tehdä rauhassa.

        Teille kiukkuset kaverit.... en jaksaa uskoa että teitä mihinkään pakotetti. Mielelläni haluisin nähdä miten hoidatte omat hommansa!? Olette kyllä epäreiuja sen yritysken työntekijöitä kohtaan. Kannattaisiko vähän miettiä ennen kun täne jotain sammakoita päästä??? Ette näköjään tajua miten vaikeaa työtä kaverit tekevät, asiakaspalvelu ei ole helppo juuri sellaisten kiukkupussien takia. Pistäkää itsenne muiden kenkiin ensi kerrälla ennen kui rupeatte huutaa tai teette päätöksen että teitä olisi mukaan väärin kohdeltu!

        kunpa tietäisit,rikosilmoituksen teko vieläkin harkinnassa!!!!paloivat kuin polakka,laskuttaen uudesta osasta,laittoivat vanhan viallisen osan!!!kusessa olivat ja maksoivat kyllä nöyrästi osan ja työn,ku uhkasin rikosilmoituksella!


    • Timondeo

      Kävin kyseisessä liikkeessä viimeviikolla renkaat vaihdattamassa ja asiallista palvelua.Tänään öljynvaihtoon..

    • Eitoistakertaa

      Yritin varata aikaa lahjakortilla ostettuun huoltoon.

      Eivät suostu laittamaan muuta öljyä kuin 'valmistajan ohjeiden mukaista' autoon. Omassa tapauksessani tarkoittaisi 5W-40 öljyn vaihtoa 5W-30 öljyyn. Haluavat lisää rahaa tuosta hyvästä 70 euroa. Valmistajan speksit täyttävä öljy maksaa kaupassa 29,90 euroa, joten yrittävät vain pumpata hintaa ylös eikä ikinä ole ollut tarkoituskaan tehdä luvatulla hinnalla. Hintaa ei myöskään kerrottu ilman eri kyselyä.

      Eivät myöskään suostuneet laittamaan 5W-40:stä vaikka kerroin etten tarvitse muuta. Ei tarvitse mennä tuohon liikkeeseen toista kertaa.

      • Viron tyyliin, just!

        Kiitos tiedosta, viron meininkiä :-(


      • opel1
        Viron tyyliin, just! kirjoitti:

        Kiitos tiedosta, viron meininkiä :-(

        Oli Diili ja auton tarkastus se meni nopeasti. Diagnoosi oli et pitää vaihtaa T -luut jotka mieheni itse onneksi vaihtoi. Öljynvaihto Opeliin piti vaihtaa Opelin omaa öljyä, mistäs tiedän vaihdettiinko siihen Opelin omaa öljyä vai mitä? Kuitin sain myöhemmin koska oli jotain häikkää tulostuksessa tai ohjelmassa, sanoin miksi kuitissa ei näy, mitä on tehty pyysin et laittaa kuittiin mitä on tehty Kuittiin laitettiin vain öljynvaihto merkintä ja lisähinta Diilin 35,- päälle 38,- Öljynvaihdosta ja mitä pitää tehdä ennen seuraavaa katsastusta, vaihtaa T-luut ja vaihtaa jarruneste ja muut nesteet. En oikein luota jatkossa moiseen palveluun. Tustin käytän heidän palvelujaan jatkossa.


      • ruispala

        jos kuittiin laittaa esim:varaosan mitä ei olekaan laitettu,se on petos!niinkuin minun tapauksessani!!! ja toisex en paljon luottais noitten öljyihin,nehän voi laittaa mitä vaan!!!?


      • Pensuli

        Pilasivat meidän auton moottorin halpis öljyllään, eivät suostu edes kertomaan öljymerkin nimeä. Ennen ei syönyt öljyä, nyt syö. Vaihdatin siellä uudet xenonit, kestivät 2 vuotta, lkuperäiset 8 vuotta. Takarru levyt ja palat kestivät 17.000 km? Onneksi lähtivät Järvenpäähän kusettamaan muita, tais Petikossa asiakkaat loppua enkä yhtään ihmettele.


    • autoilija5454

      KANNATTAA VAROA:
      Vein autoni vuosihuoltoon, jonka jälkeen auto olisi kuulemma kansiremontin tarpeessa, ja eivät vaihtaneet öljyjä sen takia. No tähän en uskonut ja piti viedä uudestaan öljynvaihtoon. Kahden tonnin kansiremontti jäi tekemättä ja mitään en ole huomannut nyt parinkaan vuoden jälkeen, eikä myöskään katsastajat päästömittauksineenkaan.

      Tämä virolaisten pitämä firma yrittää HUIJATA tietämättömiä autoilijoita kalliilla remonteilla.

      • ruispala

        juuri näin!en suosittele kyseistä "korjaamoa"kenellekään!!


    • mikko39432

      Huijariyritys. Kuluttaja-asiamiehen mustalle listalle joutaisi.

    • Ari987654321

      Olen käyttänyt FH autoa jo vuosia, tosin pelkiin perushuoltoihin mutta nyt vaihdan muualle, Öljynvaihto, pari polttimoa, suodattimet ja tulpanvaihto tarkastus 457,95 Euroa, huhhuh

    • samastatynnyristä

      Jopa Audin omassa merkkikorjaamossa pääsee halliin katsomaan mitä asentaja autolle tekee, taitaa olla kyse siitä etteivät halua näyttää mitä autolle oikeasti tehdään ja mitä "omaa kalliimpaa öljyä" koneeseen laitetaan.

      • Anonyymi

        Se oli laki siihen aikaan, kun tätä kirjoitit.
        Nyt löytyy pikkukaupungista eräs erikoiskorjaamo autoille, joka väittää, että korjaamon vakuutusyhtiö tai laki ei salli enää asiakkaita korjaamoon, koska siihen ei ole korjaamolla vakuutusta, ilmeisesti vain omalle henkilökunnalle. Useimmat korjaamot, pienet, toimivat kuin ennenkin.
        Eikö olekin hyvä, kun lain taakse voi piiloutua, jotta asiakas ei huomaa kusetusta? Asiakkaana voi olla aika päteviäkin eläköityineitä korjaamon ammattilaisia tai muita autoalan teknillisiä tuntijoita.

        Sitten tiedän samanlaisen kiellon olevan erään suuren rakennusfirman varastolla. Konttorin väki ei saa mennä sinne varaston puolelle, vai oliko niin, että tarvitaan ainakin kypärä ja turvasaappaat.


    • Nähty_on

      Uudet renkaat kävin tuolta hakemassa, hinta yms. oli sovittu puhelimitse ja se piti. Ei moittimista omalta osaltani. Mutta katselin työn valmistumista odotellessani, kun yksi asentajista yritti saada yhtä romua käynnistettyä hallin ulkopuolella: pakkasnesteet valuivat lähes suihkuna suoraan sadevesikaivoon, samoin moottoriöljyä tuli norona ulos. Ja kaikki tavara meni siis hallin ulkopuolella sadevesikaivoon. Muutenkaan näkemäni räpellys ei tuonut mieleeni "vau, ammattilainen asialla" -tuntemuksia (auto työnnettiin hallista ulos ja haalarihemmo ei aivan selvästi tiennyt yhtään mistä olisi pitänyt ylipäätään edes aloittaa), joten itse en tämän yhden kerran jälkeen tuohon mestaan mene autoineni.

    • JJohanson

      Renkaanvaihdot ja säilytys sujunut hyvin. Emännälle fiksasivat pienen sähkövian 10e. Ainakin pikkujutuissa hyvä palvelu.

    • erittäintyytyväinen

      Todella ammattitaitoinen ja osaava paikka! Mitään pahaa sanottavaa en keksi, asiakkaat eivät pääse halliin mikä on vain turvallisuuskysymys. Suosittelen! :)

    • Anonyymi

      Olin viemässä autoa sinne mutta asiakaspalvelu oli jopa puhelimessa niin syvältä että minun kokemus jäi vaan puhelinsoittoon.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

      Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2518
    2. Pilasit mun

      Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1791
    3. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

      Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      124
      1488
    4. Viiimeinen viesti

      Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      39
      1487
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

      Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      173
      1320
    6. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

      Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      160
      1290
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

      Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      148
      1265
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

      18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1198
    9. Syntymäpäivä

      Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1138
    10. Olet tärkeä

      mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      63
      1078
    Aihe