Tiedän, että kaikki rng:t ovat rigged. Pelaan silti. Kun olin hävinnyt Pokerstarsin rng:lle 200 dollaria pystyyn mallia 75 % hävittyjä isoja potteja, vaikka olin johdossa 65 % niistä, niin heitin koko homman lekkeriksi, koska jäljellä oli enää rippeet rollista ja tiesin, että en voi enää voittaa omiani takaisin. Mitä sitten tapahtui?
vihulla 0,5 sisäänostoa ja raise all-in
minulla AA ja tietysti fold koska vitutti
tämän jälkeen alkoi osua joka vitun floppi ja siitä eteenpäin aivan uskomattomalla tavalla, mutta kippasin järjestään kaikki parit, ylipari ja rattaat, enkä korottanut koskaan. oli hupaa nähdä, miten kortti osui aikansa, mutta loppui sitten ja kun lopulta yritin pelata tosissani kolmeen pottiin, niin hävisin ne kaikki ohivedolle.
heh.
rigged?
no ei tietenkään....
vedätin rng:tä
naurattaa
1
148
Vastaukset
- naurattaa
elikkä kun rng huomasi, että en maksa enää mitään ja jätän korottamatta jopa käytännön nutseilla, niin se alko syytään vitun hyviä käsiä, jotta panisin rahaa keskelle, mutta kun en pannut, niin sit meni aikansa, kunnes taas alkoi normisti natsaan ja joka ikinen kerta kun panin merkit keskelle, niin hävisin...
heh heh heh
ei oo rigged
ei oo rigged
vit-tu miten lapsellinen rigget tuo pokersarsin softa on
idioottikin huomaa, että se on rigged
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101671- 1711618
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691528Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231318Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901194Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146963Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70961- 97892
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr187815Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud211791