Minulla tämä alkoi jo joku vuosi tai pari sitten kun päädyin lukemaan uutisia kaikista pahoista allergiareaktioista, rupesi pelottamaan että minäkin olen allerginen enkä tiedä miksi kun ennen pystyin mitä tahansa syömään ilman minkäänlaisia oireita. Mutta nyt tämä on mennyt niin pahaksi etten ole pariin viikkoon syönyt juuri mitään ja heti kun syön rupeaa ahdistamaan ja pelko tulee että kurkku menee tukkoon.
alkaa olla jo ahdistavaa tämä koska kyllä minulla nälkä on mutta syömisestä ei tule mitään.
minulla on myös ollu tosi vaikea parisuhde josta on aiheutunut stressiä ja ahdistusta, väsymystä sen takia.
Olisi kiva tietää jos jollakin samanlaista tai sitten jos joskus on ollut ja miten päässyt siitä yli?
haluaisin tietää onko muita joilla on/ollut allergia pelko?
ahdistusruokkiipelko
0
111
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1205850
- 574306
- 532665
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282478Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151514
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331362Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241301- 261147
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101