Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ihmeellistä "Rumpaa" Win-8.1 kanssa !!!!

Win-7 Pro

Jokaisessa "uudessa" käyttöjärjestelmässä on hiukan opeteltava uutta ja tässä kasissa oli erityisesti ylimääräinen oppiaika jopa minullakin ja olen käynyt läpi kaikki Windowsit WINDOWS 95 tähän päivään ! Vistan jätin väliin, sillä XP oli vielä silloin toimivampi vanhassa "raudassa" !
Kuten sivuilla on ilmennyt, niin kasi antaa eniten uuden oppimista ja pienenä neuvona, jos ei ole vielä siirrytty kasiin, niin on viisasta varttua Win-8.1 tuloa kauppoihin valmiiksi koneeseen asennettuna !
Kasin päivitys Win-8.1,een ei onnistu "onnellisesti" ja minä viimein kävin kaupasta ostamassa Win-8.1 DVD,n ja asensin sen "puhtaana" asennuksena kasin tilalle uudelle SSD-levylle, mutta kallista on uuteen koneeseen alkaa heti uusimaan kiintolevyä ja uutta asennus levyä, mutta sen kasin "päälle" päivitetty W-8.1 ei pelaa ilman "viilailua" ja se on monelle käyttäjälle ylipääsemätön temppu !!!!!!
Siis varttukaa tämän Win-8.1 kauppoihin tuloa ja säästyy samalla tuppu rahaa, jos joutuu viemään koneen ammatti verstaalle rimmattavaksi !
Vaan tämä on minun ehdotus, mutta jokainen ratkaisee itse mitä tekee ?????

ps. Microsoftin kotisivulla on paljon neuvoja kasin toiminnoista ja käytöstä, että myös se on "tutulla" kielellä (Suomi).

Good luck ...............

8

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Morten009

      Olet oikeassa....täällä sama ongelma...ei pelitä...tahmaa. Päivitetty 8.0 juuri 8.1 ja tahmaa... Ei hitto!!! Luulisi nykysysteemeillä menevän tämän päivityksen pikkuisen helpommalla, vaan eipä onnistunut minullakaan. Takaisin liikkeeseen tai jollekin "tohtorille" joka ehjää masiinan. Älkää päivittäkö itse, jos ette hallitse!!

      • Win-7 Pro

        Sitä minä olen koittanut neuvoa, että ajelee kasilla ainakin hetkisen ja ehkä ajan myötä ostaa tämän Win-8.1 DVD asennus levyn ja vaikka sekin on usealle "vaikeata" asentaa, mutta jos lukee ohjeet asennuksen sivuilta, niin kyllä se onnistuu noviisiltakin ja jos ei onnistu ensi kerralla, niin sen voi uusia, sillä kone ei mene rikki epäonnistuneesta asennuksesta !
        Niin ja se päivitys kasista kasi-ykköseen ei asennu kunnolla, sillä se on lähes sama kun sukan parsiminen ja se ei ole sama kun reiätön sukka siis puhdas asennus toimii parhaiten !
        Kasista on tehty "vaikea" asentaa ehkä tarkoituksella, sillä XP käyttistä oli 300 miljoonaa-plus pirate käyttöjärjestelmää ympäri maapalloa ja Redmond jäi ilman lisensi tuloa! No se siitä......


    • Hutikuussa päivitys

      Työni puolesta on tahkottava aina nää kaikki!
      Olisin hirveen tyytyväinen että W8 kuopattaisiin kokonaan!
      W8 ei ole mitään hyvää sanottavaa, ei edes parantunutta tietoturvaa.
      Huonoo sensijaan olisi kokonaisen kirjan edestä. W8:n on tehnyt joku nörtti jonka kehittäessä sitä on sen huuma sokaissut sen, eikä ole tullut mieleen mitä asiakaskunta olisi halunnut! Pakolla tunketaan pakkopulaa ja tiettyä rajoitteista käyttäjämallia!

      Kaikki muut yhtiöt saisi tästä kuraa niin paljon niskaansa, että hukkuisiva fossiilikerroksiin, mutta Microsoft ja Apple voi syytää paskaa ja sitä vaan hyssytellään ja päivitys korjaa... tyyliin ei liiskata!

      Käsittämätöntä!

    • Heheh, ei hyvä...

      Olihan tuo vitsi, olihan?

      Tuossa on niin uskomattomia juttuja että en voi todesta ottaa.

      • tarkennusta vaatii

        Kellekkä tuon "vitsin" vastasit ?


    • Rumba jatkuu...

      Ja opettelu tai ainakin "mitähän MS on tällä kertaa keksinyt" -arvuuttelu jatkuu, kun Update 1 tulee saataville kaiketi kevään aikana. Onneksi tällä kertaa kuitenkin Windows Updaten kautta.

      Jatkuvan säätämisen takia uuteen Windowsiin kannattaisi hypätä vasta, kun se on kypsynyt riittävästi ja suurimmat päivitysrumbat ovat ohitse. Siirryin 98:sta XP:hen vasta 2007, eikä ollut mitään ongelmia. Mutta nyt kun hyppäsin kasin kelkkaan eturintamassa, on säätämistä riittänyt enemmän kuin laki sallii...

    • Dibdibduu

      Kannattaisi ennen kasin asentamista tutkia hieman, mitä oman tietokoneen valmistaja asiasta sanoo. Sitä kautta löytyy tietoa siitä. mitä ajureita tai muuta ylimääräistä kasi juuri siinä koneessa vaatii. Asennusjärjestyskin voi olla tärkeä. Ei se kasi mene aina "heittämällä" paikalleen, mutta ei asennus toisaalta mitään rakettitiedettäkään ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe