Kehuja :)

Tyytyväinenasiakas

Nyt kun en tiennyt minne voisi lähettää palautetta niin tätä kautta päätin sitten antaa! Tuli hankittua eilen tuo megareilu 4g. Ja täytyy sanoa että, että yllätti positiivisesti kun se 3g megareilun maks 15 megan nopeus nousi sinne 30 megaan! Jatkakaaa ihmeessä tätä kotkan alueen 4g verkon kehittämistä! Ja muutenkin teillä on ollut loistava asiakaspalvelu nämä monet vuodet kun olen ollut asiakkaana. Ja kieltämättä parhaat tarjoukset :)

5

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei Tyytyväinenasiakas,

      hieno kuulla, että olet tyytyväinen liittymätyyppiisi ja Saunalahteen operaattorina.

      Mukavaa alkanutta vuotta!

      Laura / Saunalahden Palstatiimi
      http://palsta.saunalahti.fi

    • slahdenasiakas10

      Ihanko totta? Olet siis päässyt 3G:llä 15 megan nopeuteen?! Paras tulos minulla on n. 8 Mbit/s, ja siitäkin on aikaa pari vuotta. Nykyään nopeus vaihtelee useimmiten välillä 0,5-4 Mbit/s. Liittymä: Saunalahti Mobiililaajakaistapaketti Nopsa 3G, jonka "teoreettinen maksiminopeus" on 21 Mbit/s.

      Onneksi kotona on kiinteä ADSL, niin tuota mobiililaajakaistaa ei joudu ihan joka päivä käyttämään.

      • Tyytyväinenasiakas

        Joo kyllä megareilu 3g toimi 15 megassa. Tietysti riippuen aina paikasta. Puhelimella siis. ja se nopeus vaihtelee jos on huono kuuluvuus jossakin paikassa niin voi mennä sinne 5 megaan mut yleisesti ottaen oli sitä 9-15 megaa.
        Paikka vaikuttaa aika paljon myös siihen, että kuinka hyvä yhteys on. Ja voi olla että puhelinkin vaikuttaa asiaa. Itsellä käytössä S3 4g.

        Nyt on megareilu 4g joka vaihtelee 17-30 megan välillä. Ja itselläni myös kiinteä internet liittymä 100 megaa. Joka vaihtelee 40-98 megassa. Että kyllä noilla ainakin omassa kotona toimii hyvin. Ehkä oot asunu sellasella paikalla jossa yhteydet ei oo niin hyvät tai on paljon esteitä tai jotain


    • Itse olen päässyt harvoin 3G liittymällä 15 mbit/s nopeuteen. Yleensä nopeus jää alle 10Mbit/s Saunalahden rajattomalla 3G liittymällä.

    • Pyyhis

      Sauniksen 3G: http://www.speedtest.net/my-result/a/703562261

      ja 4G: http://www.speedtest.net/my-result/a/703564162

      Nopeuden ratkaisee myös paljolti päätelaite ja sen firmware.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      155
      5561
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2292
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1698
    4. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1611
    5. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1604
    6. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      324
      1593
    7. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      24
      1589
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1359
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      132
      1341
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      333
      1221
    Aihe