järjestelmän palauttaminen

sattui moka

Voiko 8,1:sen asetukset palauttaa johonkin aikaisempaan päivään?

12

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ww + 33

      Kyllä se onnistuu.
      Valitse controlpanel, siellä se on.

    • sattui moka

      moka selvis. kiitos

    • Paska hommaaa

      Palautus ei mahdollista 8.0 llaan 8.1 destä

      • Q-reisk

        Ei ei se ole huono homma. Jjärjestelmän palauttamisella voi korjata monia itse vahingossa aiheutettuja ongelmia.
        Windows 8,1 pitää kyllä palauttaa toisella keinolla aikaisempaan.
        Älä kuitenkaan hötkyile. Parannusta on luvassa, eikä se Windows 8 ole parempi kuin Windwos 8,1.
        Kannattaa hiukan tutustua tähän uuteen.
        Minusta tämä on aika hyvä.


      • Palautusosiolta luulisi olevan mahdollista?


      • Win-7 Pro
        vapunen kirjoitti:

        Palautusosiolta luulisi olevan mahdollista?

        Win-8.1 ja myös Win-8 asennus tiedot ja asennukset on Microsoftin "pilvi serverissä", jos asennus on tehty OIKEIN !?

        Ja missä se "PALAUTUS OSIO" on ? Keroppa minullekin ! Minulla ei ole ollut mitään hankaluutta asennuksessa, eikä myöskään käytön toiminnoissa, mutta päivitykset ja muutaman uuden ajurin asennus on tehtävä jopa seiskasta Win-8.1 päivityksessäkin, mutta useimmilla on kiire "hulmulemaan" nettiin ennenkun asennukset on ladattu koneeseen ja erityisesti Win-8.1 se asennus on kun "tervassa tallustelua" ja ottaa tunnin tai pidempäänkin, jos on hidat nettiyhteys !!!!!!!!!!
        Microsoftin sivulta löytyy ohjeita ja jopa suomen kielelläkin, joten pieni lisä opinto on paikallaan kun siirtyy Win-8.1 käyttikseen, sillä XP,n tiedoilla ei pitkälle pääse !

        >>> Hiski


      • Win-7 Pro kirjoitti:

        Win-8.1 ja myös Win-8 asennus tiedot ja asennukset on Microsoftin "pilvi serverissä", jos asennus on tehty OIKEIN !?

        Ja missä se "PALAUTUS OSIO" on ? Keroppa minullekin ! Minulla ei ole ollut mitään hankaluutta asennuksessa, eikä myöskään käytön toiminnoissa, mutta päivitykset ja muutaman uuden ajurin asennus on tehtävä jopa seiskasta Win-8.1 päivityksessäkin, mutta useimmilla on kiire "hulmulemaan" nettiin ennenkun asennukset on ladattu koneeseen ja erityisesti Win-8.1 se asennus on kun "tervassa tallustelua" ja ottaa tunnin tai pidempäänkin, jos on hidat nettiyhteys !!!!!!!!!!
        Microsoftin sivulta löytyy ohjeita ja jopa suomen kielelläkin, joten pieni lisä opinto on paikallaan kun siirtyy Win-8.1 käyttikseen, sillä XP,n tiedoilla ei pitkälle pääse !

        >>> Hiski

        Kovalevyllä. Se voi olla piilotettu tai näkyvillä.

        Tätä toki ei ole jos Windows 8 ostaa kaupan hyllyltä ja asentaa koneelle vaan tämä on ns "markettikoneiden" ominaisuus".


      • ominaisuus"
        vapunen kirjoitti:

        Kovalevyllä. Se voi olla piilotettu tai näkyvillä.

        Tätä toki ei ole jos Windows 8 ostaa kaupan hyllyltä ja asentaa koneelle vaan tämä on ns "markettikoneiden" ominaisuus".

        "Älyt"tömän hyvä neuvo"

        Kiitos kovasti. Olisihan pitänyt arvata, kun marketista kasikoneen ostin!


      • Win-7 Pro
        vapunen kirjoitti:

        Kovalevyllä. Se voi olla piilotettu tai näkyvillä.

        Tätä toki ei ole jos Windows 8 ostaa kaupan hyllyltä ja asentaa koneelle vaan tämä on ns "markettikoneiden" ominaisuus".

        Jep !

        Minun koneissa ei ole, sillä kaikki pöytäkoneet on itse rakennettuja ja läppärin käyttiksen asennan uusiksi puhtaalla asennuksella ja teen töyden kopion C drivesta, kun kaikki ajurit ja ohjelmat on asennettu !


      • _! !
        Win-7 Pro kirjoitti:

        Jep !

        Minun koneissa ei ole, sillä kaikki pöytäkoneet on itse rakennettuja ja läppärin käyttiksen asennan uusiksi puhtaalla asennuksella ja teen töyden kopion C drivesta, kun kaikki ajurit ja ohjelmat on asennettu !

        Hmm. Tosi näppärä Pirkkanäppylä, kun osaa piirilevyt kaikkine komponentteineen värkätä ihan ite. Useimmalla taviksella menis pupu jo pöksyyn pelkän kotelon taittelussa ja rakentelussa.

        Kaikessa vaatimattomuudessaa "pRo" tarkoittaa, että tunnepohjalta on joitain tarjous-ylijäämäkomponenttipaketteja ostellut iskän kortilla netistä ja sitten laitellut värkit emoon ja paketin ruuvaillut peltilootaansa. Tästä on rakentaminen tosi kaukana.

        Puhtaus ennen kaikkea. Olen samaa mieltä kyllä siitä, että kovot kannattaa ensin pestä asennuslevyn kanssa kuumassa tiskivedessä ja pesuaineeksi Fairyä tai koknetiskiainetta reippaasti mukaan. Puhtaanasennuksen salaisuus. Samalla tulee tietosuojakin hoideltua - ei pääse äipätti kuikkiin millä nettisuilla taas jolppi on yönsäviettänyt.


    • W8.2

      Lämpimästi ja yleisesti suositellaan kasin palautusta. Kauppahinta kannattaa muistaa myös vaatia palautettavaksi.

      • Linux hihhulille

        Mikä "kauppahinta" ????? Raha kulkee ainoastaan yhteen suuntaan, siis Microftin pankki tilille ja jos olet hyväksynyt EULA käyttösopimuksen, niin se on myöhäistä alkaa vaikertelemaan satasen menetystä !!!!!!!!!!!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      225
      1963
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      68
      1711
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1506
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1199
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1110
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1075
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      5
      995
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe