Poikaystäväni on parikymppinen ja hänellä on sellanen tapa et hän sekakäyttää alkoholia ja lääkkeitä sekasin. Kannabistakin on varmasti joskus poltellu. Suonensisäsiä tai mitään semmosia varsinaisia huumeita ei onneksi käytä. Itse en käytä kun satunnaisesti alkoholia ja mulla ei oo sellasta taustaa kun hänellä, hän on vähän rötöstellyt ja rikollisesta perheestä mutta ei mitään niin pahaa ole tehnyt että linnatuomioita olisi tullut, ovella asti on kyllä sellasetkin käyny kolkuttelemassa niin sanotusti mutta saanut vältettyä ne tähän asti ja nyt ilmeisesti ottanut itseään niskasta kiinni. Puhunut koko alkoholin käytön lopettamisesta, haluaa kanssa noista lääkkeistä eroon. Mutta kun mulla ei oo tämmösistä jutuista kokemusta niimpä kysyn teiltä jos täällä ois joku joka osais mulle tähänkin asiaan sanoo jotain.
Poikaystäväni on puhunu sellasista asioista kun ryynikänneistä. Sit tiiän hänen ainakin käyttäneet bentsoja, pameja, tenoxeja, ehkä opamoxeja.. kerran mietti et pitäskö ruveta vetämään piriä mut tais sanoo sen ihan vittuilakseen minulle koska en oikeen koskaan oo tykänny tuosta hänen tavastaan käyttää päihteitä ja saarnannut sitten siitä koska olen halunnut huolehtia hänestä.
Niin mitä oikein on nuo ryynikännit? ja sitten noista lääkkeistä mitä tuossa luettelin niin jos niitä käyttää alkoholin kanssa sekasin, niin minkälaisia seuraamuksia milläkin lääkkeellä alkoholilla on ja sekakäytöllä ylipäätään? henkiset, fyysiset yms.
Poikaystävälläni syntyi ainakin riippuvuus noihin bentsoihin.
Sit muistikuvia hällä sekakäyttö illan ryypiskelyn jälkeen ei välttämättä pahemmin ollut.
Välillä riehui myös väkivaltasena siellä sun täällä. Joutunut putkaan.
Tai teki pieniä rikoksia.
Välillä hajotti kotona tavaroita kun meni hermot. Uniongelmia. Uhannut hakata minutkin ja tappaa.
Niin mietin että onko nämä ennemmin henkilön luonteenpiirteitä vai sekakäytön jättämiä jälkiä.
Muuten on ollut mua kohtaan kyllä ihan mukavakin, eikä aina vittuillut.....
Poikaystävän sekakäyttö
22
633
Vastaukset
- juuuuso
Tuli sellanen mieleen että jos se sun poikaystäväs on käyttänyt piriä joskus niin nyt hän näkee pienempänä pahana tämän sekakäytön? Varmasti haluaisikin lopettaa nuo lääkkeet, mutta jos on tavaksi ottanut niitä kännin päälle ottaa niin eihän sitä nyt kännissä enää itselleen mitään voi. Kyllä ne lääkkeet sitä känniä voi hyvinkin muuttaa agressiivisemmaksi.
- Franscu.
En uskos et hän siitä pirin käytöstä ois valehdellu.. kun on sanonu ettei oo käyttäny nii kyllä miun mielestä siihen oli uskominen. En nää syytä edes miksi hänen olisi välttämättä pitänyt valehdella.
Hänellä oli ehkä sellanen yleinen asenne et sekakäyttö ei oo niin paha kuin suonensisäisten käyttö mistä ite oon ihan samaa mieltä, mutta en tietenkään myöskään tuosta sekakäytöstä tykkää. Eihän se oo turvallista ja terveellistä jne. ja eipähän oo pelkkä ryypiskelykään terveellistä mut kyllähän se isompi paha on jos tai kun vetää lääkkeitä siihen päälle... ihan olen kuullut et pidemmällä syötöllä saattaa sisäelimiä pistää paskaksi tai pumppu pettää kun vetäsee ne lääkekännit.
Piriähän tottakai saa muussakin muodossa kun suonensisäsinä. Mutta en tosiaan uskois hänen valehdelleenkaan ja ikinä mitään rännäysjälkiä oo käsissä nähny.. tosin en tiiä oisinko ees niin hyvä tunnistamaan niitä.- ööö--
"varsinaisia huumeita", mitä ne on? kyllä voin sanoa, että nuo pillerit on aivan yhtälailla varsinaisia huumeita, siinä missä pirit ja muut, mitkä sinä miellät "varsinaisiksi huumeiksi". Pahinta ja koukkuttavinta paskaa!
- Franscu.
Niin varsinaisilla huumeilla tarkotin kaikkia suonensisäsesti esim käytettäviä. Subutex, piri, heroiini, kokaiini.
En lääkäristä saatavia lääkkeitä.- idiootti olet
järki käteen. käyettynä alkoholin kanssa ne on huumeita siinä missä suonensisäiset. varsinaisia huumeita ovat nämä lääkkeetkin. Monet on niihinkin kuollut, kun on saanut yliannostuksen. Onko toi oikeesti jotenkin sun mielestä lievempää, kuin ne mitä pidät "varsinaisina huumeina"? Oikeesti, et voi olla tosissas?
- :D:D:D:D
Tiesithän muuten, että esimerkiksi subutexikin on lääke? Oot kujalla ihan kaikesta.
- dsfgsdfgsdfg
:D:D:D:D kirjoitti:
Tiesithän muuten, että esimerkiksi subutexikin on lääke? Oot kujalla ihan kaikesta.
Samalla se on Suomen yleisin käytetty kova huume, ja siitä touhusta on lääkekäyttö aika kaukana.
- Franscu.
dsfgsdfgsdfg kirjoitti:
Samalla se on Suomen yleisin käytetty kova huume, ja siitä touhusta on lääkekäyttö aika kaukana.
Joo no vähän ristiriitasta sitten luokitella millon mitäkin huumausaineeksi... kai ne lääkäristä saatavat lääkkeetkin sitä sitten on.
Kyllä mä tiedän mitä subutex on, korvaushoitolääke. Joten texii on vähän vaikee korvata texillä. Tosin suboxone taitaa olla vähän sitten samantyyppinen valmiste jota käytetään korvaushoitoon näillä suonensisäsesti subutexia rännittäneillä.
Kuulostanko mä vielä ihan siltä et oon pihalta?
- hyvä neuvo
Eli hänenkin kohdallaan kannabis oli pomppulauta muihin koviin huumeisiin. Kohta hän vetää kamaa suoraan suoneen. Jätä jätkä ja etsi itsellesi huumevapaa mies.
- Franscu.
No en nyt välttämättä uskois ihan tuohonkaan et hän rupeis suonensisäsiä käyttämään... ei hän oo sen luonteinen kuiteskaan tai mistäpä minä tiiän
- voivoivoi
jäätkö nyt odottamaan selkäsaunaa ja kuolemaa vai? ihme olentoja naiset ovat. tunsin yhden muija joka seurusteli kusipään kanssa joka hakkas muijaa aina kännipäissään ja veti tötsyt että rauhouttuis. sitä kesti jonkun aikaa. muija ei osannut jättää kusipäätä-. oli kuin hakattu koira joka ei tiedä missä vika on. voi voi
- ex tissu5..
Juu en ymmärrä kanssa mikä noita akkoja vaivaa ku jaksaa turpaansa ottaa omilta äijiltään sit saanotaan no ku se on ihan kiva sillon ku se ei hakkaa. Mä haluun kanssa semmosen muijan mitä voi leipoa lättyyn työpäivän päätteeks.
- Franscu.
Tiedokseks ihan vaan et tää mies ei oo KOSKAAN lyönyt naista! mä tiedän sen hänen kavereistakin, varmasti olisivat kertoneet jos toi ois sellanen naistenhakkaaja. Hän pitää erittäin ala-arvoisena naisen lyömistä. Kerran läimäyttänyt yhtä muijaa litsarilla poskeen mut se oli sellanen tilanne et se muija yritti siinä väkisellä kaikkee..
Jos hänellä on hermo mennyt niin yleensä on lyönyt nyrkillä seinään tai oveen tai sitten tapellut jonkun miehen kanssa pe-la iltana kadulla jos kyseinen kusipää on ruvennut ärsyttämään häntä. Muuten ei lyö.
Ei oo semmonen.
On kivoja normaaleita tyttöjä paljon kavereina ja mä tiedän ettei ne minkään naistenhakkaajan kans pyöris. - Franscu.
ex tissu5.. kirjoitti:
Juu en ymmärrä kanssa mikä noita akkoja vaivaa ku jaksaa turpaansa ottaa omilta äijiltään sit saanotaan no ku se on ihan kiva sillon ku se ei hakkaa. Mä haluun kanssa semmosen muijan mitä voi leipoa lättyyn työpäivän päätteeks.
Ja sulle siinä. Kannattas kahtoo ehkä enemmän omaa moraaliis kun oot valmis naista lyömään..
Oli sarkasmia tai ei niin vika on sinussa kun tollasta suustas päästät.
Nimettömänähän se on helppo. !!!
- välitän teistä
Isäni on polttanut kannabista nuoruudesta saakka ja onnistui piilottamaan elämäntapaansa, kunnes tuli avioero ja sukulaiset paljastivat äidilleni isän salaisuuden. Kaikki muut siis tiesivät paitsi äiti. Minä sain tietää tästä vasta vuosia myöhemmin, kun näin omin silmin kasvit isän kasvimaalla, josta otin kuvan ja näytin kuvat isälleni... hän sanoi, ettei muka tiedä koko asiasta mitään. Sain silloin tietää, että suurin osa sukulaisteni miehet ovat riippuvaisia kannabiksesta ja kaikki heistä erosivat perheistään, suurin osa olivat väkivaltaisia, tarkoitan myös henkistä väkivaltaa ja eniten kärsivät hyljätyt lapset.
Syy onnettomiin avioliittoihin olivat nimen oman kannabis, sillä mitä pidemmällä ihminen on siinä touhussa, sitä itsekeskeisempi ja välinpitämättömämpi läheisistä. Myös valehtelu kuuluu heidän elämään, ja se luonnistuu heiltä aika hyvin... onneksi kuitenkin kaikki tulee ilmi.
Jos haluatte olla onnellisia, niin suosittelen teidän pois kaikista riippuvuuksista, varsinkin ennen perheen perustamista eli lasten hankintaa, sillä silloin teidän elämäntapanne vaikuttaa heidän kallisarvoiseen elämään.
.... Ex-rikollispomo Lauri Johansson:
1. Ei ole olemassa huumeiden viihdekäyttöä. Niihin jää aina koukkuun.
2. Rikos ei kannata, vaikka olisi kuinka hyvältä kuulostava bisnesidea.
3. Jumalalla on kanava auki 24/7. Hänen puoleensa saa aina kääntyä.
http://nuotta.com/lauri-johansson/ex-rikollispomo-lauri-johansson-huumeiden-viihdekayttoa-ei-ole-0
Kannattaa lukea kirjoja lukemattomista ihmisistä, jotka pääsivät irti huumeista ja muista asioista
Äiti ei itke enää ja muita tositarinoita Venäjältä, kirjailija Tolonen, Riitta
Risti ja linkkuveitsi, David Wilkerson,
Kuolemankauppias, Riku Rinne
http://yle.fi/uutiset/kuolemankauppias_ei_hyssyttele/5742954
http://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/51039/eriksson_hanna.pdf?sequence=1
http://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/35394/Lampi Tomi.pdf?sequence=1
http://www.kan.fi/visio_2/toimintaperiaate- TohtoriTietäjä
Ja semmonen heikkomielinen hihhuli sitten siellä.
Kannabis tuhosi nämä perheet?? Jaa, kaikkea muuta on tullut kyllä vastaan ja todistettua, mutta tämä on nyt jäänyt ihan kokonaan kokematta. Ei kai vaan ole kuulopuhetta ja luulemista nyt yhtään sotkettu todellisuuteen? :D
Päihteitä voi käyttää vastuullisesti, eikä niihin jää koukkuun, jos olet tasapainoinen ja järkevä ihminen. Päihteitä ei pidä käyttää usein, tai korvaamaan mitään elämässä.
Jumalaan uskovien ei missään nimessä tule käyttää mitään huumeita, he ovat siihen liian lapsenmielisiä, eikä heiltä voi odottaa vastuullista käytöstä näissä asioissa. He muutenkin olettavat jonkun muun hoitavan heitä, eivätkä ymmärrä omaa vastuutaan elämästään ja ympäristöstään. - kannabis_psykoosi_iskee
Tasapainoisen ja järkevän ihmisen ei tarvitse paeta huumemaailmoihin.
- JoukoPalladium
kannabis_psykoosi_iskee kirjoitti:
Tasapainoisen ja järkevän ihmisen ei tarvitse paeta huumemaailmoihin.
Miksi haluat rangaista niitä, jotka eivät ole tasapainoisia tai järkeviä?
- TohtoriTietäjä
Näissä sinun "huumemaailmoissa" kokee ja elää kyllä huomattavasti enemmän, eli eihän se ole pakenemista, vaan ihan päin vastoin?
Mutta edelleen, ei ne vaan sovi tyhmille ja heikoille yhtään. Ei niiden päät kestä edes tätä yhtä elämää, vaan pitää ammentaa voimaa milloin mistäkin humpuukista.
Fiksut sitten voivatkin laajentaa kokemuksiaan ja tehdä niistä voimakkaampia. Heillä kun on sitä älyä ymmärtämiseen, hyvien geenien ja järkevän kasvatuksen puolesta annettu.
- yourboyfriend3
katja hei nä hommat ei julkisii
- yourboyfriend666
Katja nyt vittu!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2196262Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1815830Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai155434BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2514331Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j744104- 2723976
Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1393462Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1283289HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok212986Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan22449