Hyvä Valio!!!

helpo.pitti

Pistävät luun kurkkuun kilpailuviranomaisille
iskevät takaisin maitomarkkinoiden johtoon toivottavasti.

Kun vuos sitten kilpailuviranomainen käski nostaa 30% maidon hintaa.

Nyt aletaan myymään arki maitojuomaa halvalla johon ei vaikuta maidon hinta millään tapaa ja maku tuntui olevan aivan sama kuin valion tavallinenkin kevytmaito.

kuulin huhua et ois 0,79€ / litra sen jälkeen loppuu se milbonan ja arla maidon meneminen vihdoin


http://www.valio.fi/tuotteet/artikkeli/valio-hyva-suomalainen-arki-maitojuoma-on-kuluttajien-toivoma-raikas-uutuus/

17

898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äiti vas puolelta

      Maistoin ja vetistä litkua on. En anna lapsilleni tätä "maitojuomaa". Minusta on arveluttavaa, että Valio on tehnyt tällaisen ns halpismaidon, koostumus ei ole sama kuin maidossa, proteiinia laskettu ja kalsiumiakin on vähemmän. En ymmärrä, selittäkää miksi lapsiperheen pitäisi tuota juoda? Nyt on astuttu ns sopivaisuuden rajan yli.

      • makuvammanenko

        Proteiiniahan ei oo laskettu,vaan se on joka purkissa sama 3g/100g.Normaali maidossahan se proteiinin taso vaihtelee.Itse en kyllä huomannut mitään eroa normi maitoon verrattuna.


    • Isä oik puolelta

      Jep, ei sitä eroa voi millään maistaakaan, äitee puhuu pxskaa! Lienee Arlan tai kkv:n kätyri...

    • bimbong

      Millähän ne proteiinit siihen litkuun on tehty? Jauhetuilla kanannahoilla varmaankin. Kiitos ei tuollaisille epämääräisille litkuille, oli hinta miten halpa tahansa. Oikeaa maitoakin saa Arlalta ja Lidlistä kohtuuhintaan. Pitäköön Valio isolla rahalla mainostetut ala-arvoiset sotkunsa.

      • maitoparta

        Höpsistä! Ainakin Lidlin maito on iskukuumennettua eikä sellaisenaan sovi jokaisen vatsalle. Arlan maidosta en tiedä, sen koommin kuin Valion uutukaisestakaan mutta lähtökohtaisesti pastöroitu maito on joka tapauksessa suositeltavampaa kuin iskukuumennettu. Valion maito on siis lähempänä oikeaa maitoa vaikka hinta pieksäisi kilpailijat lattianrakoon.


      • martta tietää
        maitoparta kirjoitti:

        Höpsistä! Ainakin Lidlin maito on iskukuumennettua eikä sellaisenaan sovi jokaisen vatsalle. Arlan maidosta en tiedä, sen koommin kuin Valion uutukaisestakaan mutta lähtökohtaisesti pastöroitu maito on joka tapauksessa suositeltavampaa kuin iskukuumennettu. Valion maito on siis lähempänä oikeaa maitoa vaikka hinta pieksäisi kilpailijat lattianrakoon.

        Saa Lidlistä varmaan iskukuumennettuakin maitoa, kuten muistakin kaupoista, mutta se kylmäkaapissa oleva perushalppismaito on ihan tavallista pastöroitua.

        Voitti muuten marttojen "vertailunkin"..

        http://yle.fi/uutiset/maitojen_mauissa_on_eroja/5523745


    • hoo ho hoo

      Valio kusettaa. Vedellä lantrattua paskaa tämä

      • maitomies1

        Valion maito maistuu paskalle. Itse on kyseisen firman tuotteita osta.


    • 5hjjjj

      Nyt vasta tajusin että maitohan on teollinen tuote. Pienenä luulin että se tulee lehmän tissistä, mutta mikä lehmä se nyt lypsäisi laktoositonta ;)

      Anteeksi, utareesta.

    • qazse

      Kuka tietää mitä arki-maidon tuoteselosteessa mainittu maitovalmiste oikein on?

    • Spede-Mattil Loiri

      Lapset juo maitoo, joten yllättävän osaavia kirjotuksia alle 3-vuotiailta tästä aiheesta. Vai onko isät/äidit asialla?

    • Suuri soturi

      Turvat tukkoon ämmät! Vain VASIKAT juo maitoa!

      • voi valio mitä teit

        Maito varmaan rauhoittaisi sinuakin. Itse olen koko elämäni juonut maitoa noin litran päivässä, ja varmaan sen ansiosta en puhu kenellekään rumasti ja olen muutenkin kiltti.

        Ehkäpä sodat loppuisivat, jos kaikki joisivat litran maitoa/vrk?


    • voi valio mitä teit

      Olen tähän asti suosinut nimenomaan Valion tuotteita, mutta nyt Ykkösmaito-purkin avaaminen on lähes mahdotonta, kun siihen on ilmestynyt valkoinen pyöreä ja kova muovinkappale, joka estää normaalin avaamisen.

      Tiedän, että jostain kaupasta saisi Ingmanin Ykkösmaitoa, mutta en vielä löytänyt. Olen nyt siirtynyt Lidlin Kevytmaitoon, vaikka sen prosentti ei ole tottumani 1 %.

    • voi valio mitä teit

      Lisään vielä pari sanaa, kun olin katsonut edellä olevaa testilinkkiä.

      Käytän kahvin kanssa kahvikermaa (19 %?), ja olen jo vuosikymmeniä ihmetellyt, miksi Valion kahvikerma on selvästi paremman makuista kuin Ingmanin, vaikka niissä on täsmälleen sama määrä rasvaa. Ingmanin kermassa on tosiaan ikään kuin vetinen maku, ja nyt joku muukin kertoo samaa (tuo testilinkki).

      En siis ole kuvitellut asiaa kaikkia näitä vuosia. Toivottavasti eivät lisää tuota muoviympyrää kermapurkkiini.

    • kjkj,

      epäilyttävä tämä "maitojuoma". en koske pitkällä tikullakaan.
      lidliin siis

    • suomen puolesta

      Valio paras tuollaiset sakot ei hyvää tiedä, suomalainen yritys niitähän ei suomessa paljoakaan ole miettukääpä sitä!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe