Pistävät luun kurkkuun kilpailuviranomaisille
iskevät takaisin maitomarkkinoiden johtoon toivottavasti.
Kun vuos sitten kilpailuviranomainen käski nostaa 30% maidon hintaa.
Nyt aletaan myymään arki maitojuomaa halvalla johon ei vaikuta maidon hinta millään tapaa ja maku tuntui olevan aivan sama kuin valion tavallinenkin kevytmaito.
kuulin huhua et ois 0,79€ / litra sen jälkeen loppuu se milbonan ja arla maidon meneminen vihdoin
http://www.valio.fi/tuotteet/artikkeli/valio-hyva-suomalainen-arki-maitojuoma-on-kuluttajien-toivoma-raikas-uutuus/
Hyvä Valio!!!
17
1002
Vastaukset
- Äiti vas puolelta
Maistoin ja vetistä litkua on. En anna lapsilleni tätä "maitojuomaa". Minusta on arveluttavaa, että Valio on tehnyt tällaisen ns halpismaidon, koostumus ei ole sama kuin maidossa, proteiinia laskettu ja kalsiumiakin on vähemmän. En ymmärrä, selittäkää miksi lapsiperheen pitäisi tuota juoda? Nyt on astuttu ns sopivaisuuden rajan yli.
- makuvammanenko
Proteiiniahan ei oo laskettu,vaan se on joka purkissa sama 3g/100g.Normaali maidossahan se proteiinin taso vaihtelee.Itse en kyllä huomannut mitään eroa normi maitoon verrattuna.
- Isä oik puolelta
Jep, ei sitä eroa voi millään maistaakaan, äitee puhuu pxskaa! Lienee Arlan tai kkv:n kätyri...
- bimbong
Millähän ne proteiinit siihen litkuun on tehty? Jauhetuilla kanannahoilla varmaankin. Kiitos ei tuollaisille epämääräisille litkuille, oli hinta miten halpa tahansa. Oikeaa maitoakin saa Arlalta ja Lidlistä kohtuuhintaan. Pitäköön Valio isolla rahalla mainostetut ala-arvoiset sotkunsa.
- maitoparta
Höpsistä! Ainakin Lidlin maito on iskukuumennettua eikä sellaisenaan sovi jokaisen vatsalle. Arlan maidosta en tiedä, sen koommin kuin Valion uutukaisestakaan mutta lähtökohtaisesti pastöroitu maito on joka tapauksessa suositeltavampaa kuin iskukuumennettu. Valion maito on siis lähempänä oikeaa maitoa vaikka hinta pieksäisi kilpailijat lattianrakoon.
- martta tietää
maitoparta kirjoitti:
Höpsistä! Ainakin Lidlin maito on iskukuumennettua eikä sellaisenaan sovi jokaisen vatsalle. Arlan maidosta en tiedä, sen koommin kuin Valion uutukaisestakaan mutta lähtökohtaisesti pastöroitu maito on joka tapauksessa suositeltavampaa kuin iskukuumennettu. Valion maito on siis lähempänä oikeaa maitoa vaikka hinta pieksäisi kilpailijat lattianrakoon.
Saa Lidlistä varmaan iskukuumennettuakin maitoa, kuten muistakin kaupoista, mutta se kylmäkaapissa oleva perushalppismaito on ihan tavallista pastöroitua.
Voitti muuten marttojen "vertailunkin"..
http://yle.fi/uutiset/maitojen_mauissa_on_eroja/5523745
- hoo ho hoo
Valio kusettaa. Vedellä lantrattua paskaa tämä
- maitomies1
Valion maito maistuu paskalle. Itse on kyseisen firman tuotteita osta.
- 5hjjjj
Nyt vasta tajusin että maitohan on teollinen tuote. Pienenä luulin että se tulee lehmän tissistä, mutta mikä lehmä se nyt lypsäisi laktoositonta ;)
Anteeksi, utareesta. - qazse
Kuka tietää mitä arki-maidon tuoteselosteessa mainittu maitovalmiste oikein on?
- Spede-Mattil Loiri
Lapset juo maitoo, joten yllättävän osaavia kirjotuksia alle 3-vuotiailta tästä aiheesta. Vai onko isät/äidit asialla?
- Suuri soturi
Turvat tukkoon ämmät! Vain VASIKAT juo maitoa!
- voi valio mitä teit
Maito varmaan rauhoittaisi sinuakin. Itse olen koko elämäni juonut maitoa noin litran päivässä, ja varmaan sen ansiosta en puhu kenellekään rumasti ja olen muutenkin kiltti.
Ehkäpä sodat loppuisivat, jos kaikki joisivat litran maitoa/vrk?
- voi valio mitä teit
Olen tähän asti suosinut nimenomaan Valion tuotteita, mutta nyt Ykkösmaito-purkin avaaminen on lähes mahdotonta, kun siihen on ilmestynyt valkoinen pyöreä ja kova muovinkappale, joka estää normaalin avaamisen.
Tiedän, että jostain kaupasta saisi Ingmanin Ykkösmaitoa, mutta en vielä löytänyt. Olen nyt siirtynyt Lidlin Kevytmaitoon, vaikka sen prosentti ei ole tottumani 1 %. - voi valio mitä teit
Lisään vielä pari sanaa, kun olin katsonut edellä olevaa testilinkkiä.
Käytän kahvin kanssa kahvikermaa (19 %?), ja olen jo vuosikymmeniä ihmetellyt, miksi Valion kahvikerma on selvästi paremman makuista kuin Ingmanin, vaikka niissä on täsmälleen sama määrä rasvaa. Ingmanin kermassa on tosiaan ikään kuin vetinen maku, ja nyt joku muukin kertoo samaa (tuo testilinkki).
En siis ole kuvitellut asiaa kaikkia näitä vuosia. Toivottavasti eivät lisää tuota muoviympyrää kermapurkkiini. - kjkj,
epäilyttävä tämä "maitojuoma". en koske pitkällä tikullakaan.
lidliin siis - suomen puolesta
Valio paras tuollaiset sakot ei hyvää tiedä, suomalainen yritys niitähän ei suomessa paljoakaan ole miettukääpä sitä!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1742037
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851479Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821414Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta121172Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401066Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210993- 42898
- 96854
- 85815
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49775