täällä ei saa muut kirjoittaa alotuksia kuin minä

k aliper

Jotain rotia pitää olla. Olen pomomies

48

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pidin hänestä

Älähän viitsi kunnon Kaliperin nikkiä sentään sotkea hölmöyksiisi!

• ruune

Niin, kunnia vanhalle Kaliperille!

Eipä täällä pomoilemaan pääsekään kuin rekisteröity

• hernepyssy

Surkeata höpinää
        rihlaton pyssy j kaliperiton korsuunsa jäänyt oli.

• kuka se
        ruune kirjoitti:

Niin, kunnia vanhalle Kaliperille!

Eipä täällä pomoilemaan pääsekään kuin rekisteröity

on?

• !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• asiaankin aihe

Mitä väliä sen aloituksen.
      Siitähän se riippuu keskustelu millainen aihe ja saako vastauksia.
      Tuskin muutan sanan aloitus kovin hedelmällistä keskustelua synnyttää, mutta onhan aloittaja saanut tarkoittamaansa huomiota.
      Joskus asiattomuus on täällä ollut kiinnostavampaa kuin asia.

Siihen se taitaa tämä kehityshistoria johtaa.
      Allers ketjun mukana joko eletään viestien tulvassa, tukehdutaan niihin, tai ne tappavat meidän luovuutemme!

• Tai tappavat

meidät tylsyyteen ja ilkeyteen.

• =i= kolibri

- Mitä enemmän sontaa kaivaa
      - sen enemmän se haisee, joten
      - miksi siis nähdä sitä vaivaa?
      - sitä tähdennän nyt eritoten!

• Huom!
      Nikki ruune rekattu eilen illalla 8.1.14.
      Sairasta touhua.

• huomhuom

Eikös se ole hänen itsensä sivunikki. Mitä sairasta siinä on , itselläsikin ollut vaikka miten monta.

• katleijanen!
        huomhuom kirjoitti:

Eikös se ole hänen itsensä sivunikki. Mitä sairasta siinä on , itselläsikin ollut vaikka miten monta.

huomhuom samaa mieltä!

:)))) sanoin jo tuolla sumiketjussakin että ajattelematta ei pitäisi mitään sanoa, mutta ttörppö kun on niin on. :- (

Minulle tuli vaan ihan ensiksi mieleen että joku kiusallaan ruuneksi rekkautui, enkä malttanut seurata kirjoittelujaan.

OK. Ruuneperi jos se itse olit. Perun diagnoosisi.

• Kaikki eivät olekaan
        katleijanen! kirjoitti:

huomhuom samaa mieltä!

:)))) sanoin jo tuolla sumiketjussakin että ajattelematta ei pitäisi mitään sanoa, mutta ttörppö kun on niin on. :- (

Minulle tuli vaan ihan ensiksi mieleen että joku kiusallaan ruuneksi rekkautui, enkä malttanut seurata kirjoittelujaan.

OK. Ruuneperi jos se itse olit. Perun diagnoosisi.

täällä kiusallaan toisille ilkeilemässä kuten sinä.

• Samaa mieltä!

niitä on katleija , nousuvesi heinäaika ,tuoksuvattu , fundsija se ilman -t-kirjainta oli myös hetipian Fundtsijan jälkeen rekisteröity en muista kaikkia,mutta ei ole kertonut niitä vaan salannut .

• katleijanen!

Voi ystävä kallis Samaa mieltä!

Minäkin pidän kirjaa jo kerrotuista sivunikeistäni. Taas saan luetteloihini lisätä nousuveden, heinäajan, tuoksuvatun.
        Tässä täydennetty luettelo.
        Monica
        Loreena
        Fundsija
        Fundtsija
        Early Bird
        Ville Vallaton
        nousuvesi
        heinäaika
        tuoksuvattu

Kuten huomaatte tämän henkilön mielestä Katleijasesta sikiää oikea alstahirmu. Eihän tänne kohta enää muita jäähään. Uskottavaa eikö totta

• Samaa mieltä!

Kerronpa Sinulle että en ole Katleijanen, enkä hänen sivunikkinsäkään, koska olen rekiteröitynyt ihan omana itsenäni silloin, kun edellinen nimimerkkini kirjar oli jopa seriffin hyökkäyksen kohtena. Minulle annettiin ohje Suomi24 palstan seriffien taholta rekisteröidä uusi nimimerkki.

Voisin halutessani käyttää molempia, mutta katson paremmaksi esiintyä tämän nimimerkin takana ja oman valokuvani kanssa.
        Jos tulet Helsingin ja Tornion välillä jossain kaupungissa kadulla vastaan, olen valmis tarjoamaan kahvit.

Kai Sinä nyt kuvasta minut tunnistat kun noin hyvin oletat tuntevasi.

• Tuoksuvattu kirjoitti:

Samaa mieltä!

Kerronpa Sinulle että en ole Katleijanen, enkä hänen sivunikkinsäkään, koska olen rekiteröitynyt ihan omana itsenäni silloin, kun edellinen nimimerkkini kirjar oli jopa seriffin hyökkäyksen kohtena. Minulle annettiin ohje Suomi24 palstan seriffien taholta rekisteröidä uusi nimimerkki.

Voisin halutessani käyttää molempia, mutta katson paremmaksi esiintyä tämän nimimerkin takana ja oman valokuvani kanssa.
        Jos tulet Helsingin ja Tornion välillä jossain kaupungissa kadulla vastaan, olen valmis tarjoamaan kahvit.

Kai Sinä nyt kuvasta minut tunnistat kun noin hyvin oletat tuntevasi.

Kerronpa vielä mistä sain nimimerkkini.

Istuin ikkunan luona jakatselin takapihalle miettien mistä minä uuden nimimerkin keksin.
        Kunnes ahaa elämys! Grillikatoksen seinustalla kasvoi komea Tuoksuvadelma pensas.
        Oli talvi, mutta yksi erittäin isolehti oli siellä korkeassa varressa kiinni, tuuli lepatteli sitä siinä grillikatoksen seinän punaista hirttä vasten ja siinä se oli!
        Nimerkikseni tarjosin Tuoksuvattu, se kelpasi, sen rekisteröin ja tämän nimmarin kannan ihan selkä suorana ja silmiin katsoen, Sinuakin, epäilijä.

Mukavia hetkiä kirjoituksien parissa, on niitä minullakin sivunikkejä sanottu olevan, mutta epäilijöille ei kukaan voi mitään, aina on heitä joille rehellisyyskään ei ole hyve.

Terveisin se Tuoksuvattu joka saa aina miinuksia!
        Otan ne ilolla vastaan, silloinhan tiedän, että jotain mieltä minustakin, ellei hyvää, niin pahaa!

Ps. Laitanpa profiiliini jossain vaiheessa sen grillikatoksen kuvankin, pensaineen, kesä asussa.

• katleijanen! kirjoitti:

Voi ystävä kallis Samaa mieltä!

Minäkin pidän kirjaa jo kerrotuista sivunikeistäni. Taas saan luetteloihini lisätä nousuveden, heinäajan, tuoksuvatun.
        Tässä täydennetty luettelo.
        Monica
        Loreena
        Fundsija
        Fundtsija
        Early Bird
        Ville Vallaton
        nousuvesi
        heinäaika
        tuoksuvattu

Kuten huomaatte tämän henkilön mielestä Katleijasesta sikiää oikea alstahirmu. Eihän tänne kohta enää muita jäähään. Uskottavaa eikö totta

Hyvä Katleijanen, hyvä!

Täällä joku tietää meistä enemmän kuin me itse, tai, ainakin luulee tietävänsä.

Mitäs me, suosikit, nämä nimmarit aina huomataan!

• miksi sekoitat

sekotat laittamalla muita samaan luetteloon??

• sumpiton

Ruuneperi mestarina
      kirjoitti hajupoika-nikilläkin toistakymmentä viestiä yhteen pötkyyn.
      Meilejä kymmenkunta yhtenä päivänä - ei asiaa milloinkaan,
      mutta laittomia kuten pirttiläisetkin osaa.

• Miksi valhe totuuden sijasta?

• katleijanen!
        Ruuneperi kirjoitti:

Miksi valhe totuuden sijasta?

Ruuneperi,
        tuo sumpittoman viesti vie tyyliltään kaide-puu ym nikkien omistajaan. Ei kai hän ole noitten minunkin sekä nyt tuoksuvatun viestien peräkommentoija. En ole kyllä ennen hajupoikaa niistä epäillyt. Nyt vaan samaan aikaan paikalla,sattumaako?
        Ota noista nyt selvää.

• Ruuneperi kirjoitti:

Miksi valhe totuuden sijasta?

Rikos on kun olet todistettavasti kirjoittanut aikana jolloin kirjoittelussa ei ollut rekisteröintiä.
        Tiedossani on lukematon väärä sinun ja monien muiden tänäänkin esittämiä
        vääriä lausumia nikistä

hajupoika, rek. 07.04.2003 profiili ja yhteystiedot julkiset.
        Toisin on ruuneperilla kun viimeksi tieotoa hain.

• jatketaan sitten täs

Vai olet sinä k aliperi pomomies täällä ja aloituksia ei toiset saa tehdä?

Joopa joo, jotta juttu jatkuisi. Minulla ei ole rekisteriä, jossa selvittelisin kuka kukin on, joten uusi juttu on keksittävä.

Olen ihmetellyt, mikä automaatti tunkee s-postiini kaikenlaisia pelitarjouksia, jo mukamas voitettuja voittoja ja parasta olikin, kun oikein nimelläni tuli tarjous työpaikasta!!!

Tiedän kyllä poistonapin ja työpaikkatarjoustakaan en avannut, vaikka toisiin tarjouksiin joskus pistän sen eston. Eihän se toimi, koska aina on joku muu "eemeli" sitä taas tarjoamassa.

Saatteko toisetkin näitä ihania tarjouksia? On kenkää, lapasta, tietsikkaa, arpoja, pelejä jopa suklaalevy!!!

• Ei todista yhtään

mittää tuo sininen nikki ja todistelu ,, sen voip tehä ihan
      kuka vaan. eikä valokuva myöskään , niitähän riittää.Tuoksuvattu on aina tarvittaessa paikalla kuin maasta polkaisemlla sillon kun katleija tarvitsee.

• tuoksuvattu*

Olipa sattumalta paikalla nytkin.

Olen nääs pelaamassa täällä koneella, kun ei muu huvita ja chattiin kun en viitsi mennä suuta soittamaan.
        Jos ikä edes täsmäis Katleijan kanssa ja asuinpaikka, voisin ehkä tuuratakin.

Ellei Sinulla ole muuta epäilyjä, ettet rikolliseksi minua syytä, tai väärästä valasta, niin puhuhan nyt mitä tahdot.
        Kaikki he, jotka olivat järjestämissäni MIiteissä, tunnistavat minut kuvastakin, ei ole syytä laittaa jonkun muun valokuvaa ja johan aikamoinen petturi olisinkin.

He tuntevat minut omalla nimelläni, joten en ala valehtelemaan sinun enkä kenenkään vuoksi, kun siihen ei ole tarvetta.
        Anna Katleijalle rauha, älä ainakaan minua sekoita häneen, emme asu samalla puolella maatakaan, mikäli vähänkään olen jyvällä.

Yksi hailee mitä luulet, en kommentoi enempää.

• tarviiko tarttua

tuollaiseen lapselliseen kiusaamiseen, ihan lonkalta joku kokeilee teidän tiukkapipojen pinnaa. Kukaan ole kiinnostunut oikeasti, mistä nuo tuoksuvatut tai hajuherneet on keksitty eikä valokuvat tai muut.
      Seuraava kommentti onkin, että ollaan kateellisia teille. No itsekkin tiedätte ettei olla.

• Samaa mieltä!

Leikilliset jutut väännetään aivan totisin naamoin vakaviksi,
        missä huumorintaju , eikös ihan käräjistäkin puhuttu??? hih
        Täällä aina joku syyttellee niinku katleija tuolla alussa että "sairasta". Kukahan mahtanee sairain olla?? herää ajatus

• Totiset tyhmät
        Samaa mieltä! kirjoitti:

Leikilliset jutut väännetään aivan totisin naamoin vakaviksi,
        missä huumorintaju , eikös ihan käräjistäkin puhuttu??? hih
        Täällä aina joku syyttellee niinku katleija tuolla alussa että "sairasta". Kukahan mahtanee sairain olla?? herää ajatus

kirjoittavat.

• viisaskin puhui.

tarviiko tarttua

Olihan hyvä että oli joku viisas valistamaan tyhmiä.

Olisit voinut kyllä jättää kommentoimatta kun juttu oli jo loppuun käsitelty.

Sinä se tässä lapsellinen, kommentonnillasi.
      Jäikö jotain sanomatta?

• 11+11

Ruuneperi on vaoimesti ja leikkisästi Ruune.

Ei salaa eikä ilkeillen.

• ...

avoimesti

• ------
        ... kirjoitti:

avoimesti

rekattuna

• ------ kirjoitti:

rekattuna

Hajuherne oli eräs häirikkö perässäni mm. 80 palostalla.
        Kaliperia arvostatte.
        Uskomatonta höpinnä kun ette edes keskustelleet hänen kanssaan kuten ei juuri kukaan.
        Juoksuhautaan tai korsuun juuttunut - vlitettavastri.

• häjy/haju/mentori
        mentori-x kirjoitti:

Hajuherne oli eräs häirikkö perässäni mm. 80 palostalla.
        Kaliperia arvostatte.
        Uskomatonta höpinnä kun ette edes keskustelleet hänen kanssaan kuten ei juuri kukaan.
        Juoksuhautaan tai korsuun juuttunut - vlitettavastri.

mentori-x
        huomaa; palostalla, höpinnä, vlitettavastri!! Kuinka saitkin mahtumaan noin monta kirjoitusvirhettä lyhyeen tekstiisi?

Tämän aloituksen kirjoituksiin kiinitin huomioni todellakin noihin kirjoitusvirheisiin. Rauhoittukaa hyvät ystävät, että jaksatte edes oikein kirjoittaa.

Miksi muuten rekisteröityneet ei käytä aina sitä sinistä logoaan, vaan kirjoittavat kuin puskasta, joita jokainen voi apinoida?

• musta/sininen
        häjy/haju/mentori kirjoitti:

mentori-x
        huomaa; palostalla, höpinnä, vlitettavastri!! Kuinka saitkin mahtumaan noin monta kirjoitusvirhettä lyhyeen tekstiisi?

Tämän aloituksen kirjoituksiin kiinitin huomioni todellakin noihin kirjoitusvirheisiin. Rauhoittukaa hyvät ystävät, että jaksatte edes oikein kirjoittaa.

Miksi muuten rekisteröityneet ei käytä aina sitä sinistä logoaan, vaan kirjoittavat kuin puskasta, joita jokainen voi apinoida?

kun täällä jo tunnetaan kirjoittajat, vaikka millaisella sanan pätkällä kirjoittavat, tai vaikka on rekattukin, ei uskota että on vain yksi, vaan kaikki nikin sullotaan saman ihmisen niskaan, joten sama kai täällä millä nimellä kirjoittaa, kukaan ei usko kuitekaan.
        Rekattu tai rekkaamaton, tekstithän sen sanoo, sanoo palstan tietäjä.

• häjy/haju/mentori
        musta/sininen kirjoitti:

kun täällä jo tunnetaan kirjoittajat, vaikka millaisella sanan pätkällä kirjoittavat, tai vaikka on rekattukin, ei uskota että on vain yksi, vaan kaikki nikin sullotaan saman ihmisen niskaan, joten sama kai täällä millä nimellä kirjoittaa, kukaan ei usko kuitekaan.
        Rekattu tai rekkaamaton, tekstithän sen sanoo, sanoo palstan tietäjä.

musta/sininen

Näinhän se on. Yritin muuttaa jo tuolla kirjoituksen aihetta "jatketaan sitten tästä", mutta kukaan ei halunut vastata mitä postie tulee, vaan samaa jankkausta nikeistä.

Joo, joo, jatketaampas juttua nyt tästä. Kuka teistä ajaa vielä autoa pimeällä ja tihkusateessa? Jouduin viemään äsken (klo 16,45) vanhan autoni korjaamolle, koska pakoputki oli hajonnut. Valot oli huonommat, kuin kiiltomadossa, joten vatsa kuralla pääsin perille ja sitten vielä kotiinkin.

Onneksi korjaamo oli luotettava ja teki "hätä" liitoksen pyynnöstäni, mutta joudun viemään sen uudestaan, kunhan siihen tilataan uusi vempele. Vannotin, että uusi aika ei ole sitten mikään "pimeä keikka", eikä lumisade, eikä tihku jääkeli, koska silloin en aja.

Olisi mukavaa, jos kirjoittajat kertoisivat omista kokemuksistaan näistä arkisista asioista, eikä jauhaisi jotain vanhoja riitoja. Niihinkin toivoisin muuten pikaista oikeudenkäyntiä, joita täällä on uhottu. Olisihan se mukavaa kuulla, kuinka sitten kävikään?

Ei ole mitään kuulunut myös tuolta 60 palstalta, jossa kaksi naista uhoili toisiaan raastuvalla.

Nikkien arvailijoille kerron, että olen juuri siirtynyt sieltä tänne ja sieltä tulee lisää, mutta valitettavasti te siirrytte sinne seuraavalle "sivulle".

• Liisa S.
        häjy/haju/mentori kirjoitti:

musta/sininen

Näinhän se on. Yritin muuttaa jo tuolla kirjoituksen aihetta "jatketaan sitten tästä", mutta kukaan ei halunut vastata mitä postie tulee, vaan samaa jankkausta nikeistä.

Joo, joo, jatketaampas juttua nyt tästä. Kuka teistä ajaa vielä autoa pimeällä ja tihkusateessa? Jouduin viemään äsken (klo 16,45) vanhan autoni korjaamolle, koska pakoputki oli hajonnut. Valot oli huonommat, kuin kiiltomadossa, joten vatsa kuralla pääsin perille ja sitten vielä kotiinkin.

Onneksi korjaamo oli luotettava ja teki "hätä" liitoksen pyynnöstäni, mutta joudun viemään sen uudestaan, kunhan siihen tilataan uusi vempele. Vannotin, että uusi aika ei ole sitten mikään "pimeä keikka", eikä lumisade, eikä tihku jääkeli, koska silloin en aja.

Olisi mukavaa, jos kirjoittajat kertoisivat omista kokemuksistaan näistä arkisista asioista, eikä jauhaisi jotain vanhoja riitoja. Niihinkin toivoisin muuten pikaista oikeudenkäyntiä, joita täällä on uhottu. Olisihan se mukavaa kuulla, kuinka sitten kävikään?

Ei ole mitään kuulunut myös tuolta 60 palstalta, jossa kaksi naista uhoili toisiaan raastuvalla.

Nikkien arvailijoille kerron, että olen juuri siirtynyt sieltä tänne ja sieltä tulee lisää, mutta valitettavasti te siirrytte sinne seuraavalle "sivulle".

Olin pientä katsomassa ja ajoin heille pimeässä ja tihkusateessa, joten tiedän mistä puhut.
        Kerroin 7-vuotiaalle, että kurkkuni on hiukan käheä. Hän neuvoi että mene R-kioskille ja osta sieltä (sitten hän juoksi huoneeseensa ja haki pienen tyhjän pussin) osta näitä, ne auttaa. Ne maistuu salmiakille eikä niissä ole mitään huonoja aineita, ja ne auttaa kurkkuun.
        Sitten hän esitti taas käsilläseisontaa ja -kävelyä, ja kun kaverinsa Riki tuli kylään sitten, niin yhdessäkin he esittivät vuorotellen ihmetemppujaan.

Mutta ajamisesta kun oli puhumus, vielä kamalampi on ajaa aurinkoisella säällä, kun aurinko alhaaltapäin häikäisee, täytyy kättäkin auton aurinkosuojan lisäksi pitää edessä.

• häjy/haju/mentori kirjoitti:

musta/sininen

Vastaa kuin pyysin kaliperiakin tekemään.
        Laita meili ja kerro millaisia asiattomuuksia olen/olet kertonut minusta

• res. stm k

Liisa S on kirjoittanut omalla nimelläänkin. Fiksu nainen on sellainen.

Itse olin ruotuväessä hevostalleilla, ja jopa metsätöitä tekemässä Kemijärvellä kruunun palkalla -50 luvulla.
      Ei sellaset kaikki rekatuilla kirjoita. Kun k aliperi rojauttaa; hyvää huomenta sotaukot, asennon sitä rapsauttaa automaattisesti.

• NELJÄSATAA HEVOSTA
        oli talleissa, joissa kävin v. 1959
        Alokasaikana jopa harjailinkin niitä.
        Valan jälkeen sain toimistossa heti oman pöydän tuoleineen kirjoituskoneen
        ja asianmukaisin paperein.
        Talleilla toki kävin edellen, mutta omasta halustani.
        Savukoskella tukinajossa monet sukulaisenikin olivat tuolloin 1950-luvulla.
        Kemijärvi hyvin tuttu on.

• Pitäisköös ollaa kanssa uusi nikki -- oikein rekattuna -- ja leikkiä nuorta , ei taitais pokka kestää
      Laittaisin sen nuoruudenkuvanikin siihen Jossa olen 20 :=)

• etumiäs

kunnia pomolle

• hävettää

Noloa feikata kaliperia muunnellulls nikillä k aliper.

tummoisen matkivan apinan perse ptäisi terva ja antaa oikein koivuvitsaa.

kaliperi on mien tehtävän tehnyt suomelle.

• Totta!

Kaliperi on miehen työn tehnyt Suomelle.

• Kyllä annan
        Totta! kirjoitti:

Kaliperi on miehen työn tehnyt Suomelle.

myös täyden tunnustuksen ja kiitokseni niille nuorille, jotka pystyivät viiden vuoden hyökkäyksen idän jättiä vastaan torjumaan, ja jotka Suomen itsenäisyyden saivat pidettyä!

KIITOKSEMME heille!

• tack..

samma här

• KALIPERILLE
      Olen joskus yrittänyt keskustella kanssasi.
      En saanut meilinäkään Boro-nikillä kunnon vastausta.
      Sinua kiitellään hyvänä keskustelijana.
      Ilmeisesti keskustelijat "puhuvat suulla suuremmalla kuten sinäkin tämän ketjun
      avatessasi
      Millainen pomo sinä olet omasta mielestäsi?
      Laita ansioluettelosi linkkinä minulle meilaten.

• aamun Annikki

Aamulla ovat pahat henget liikkeellä, vai ovatko?
      Vanha kansa sanoi aina, että kummitukset liikkuvat vain öisin ja ne ovat pahojen ihmisten haamuja, henkiolentoja, joita ei näe auringon valossa.

Olenkohan minäkin riivaajan täyttämä paha henki?
      Aloitusta en vain uskalla tehdä, en päivän valossakaan, vaikka en minä noita kielloista niin kovasti perusta. Kansalaisoikeudet minulla on tallella, mutta ei kaksoiskansallisuutta joka joillakin on synnyinlahjana.

Olenpa minäkin yrittänyt monta kertaa keskustella eri paikoissa, mutta kaupan kassajonossakin ihmisillä on niin kiire, ettei mitään keskustelua ennätä syntyä, jokinen kun pakkaa ostokset kassiinsa ja kiirehtii kotiinsa, vain muutamia irtolauseita sellaisessa kiireessä toisillemme heitetään. Jutellaan kuitenkin, vaikka olis vain hetki aikaa, koska se piristää jonottaessa kun joku laukaisee oikein mojovan vitsin.

Milloin Sinä löysit huumoria, vaikka siinä jonossa seisoessasi, olitko itse rohkea ja aloitit päivän kevennyksellä?
      Että tämmöinen aloitus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      122
      6292
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      4020
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3335
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      477
      2839
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      277
      1838
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1516
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1426
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1366
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      169
      1348
    10. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      14
      1293
    Aihe