Vanhasta tulostimesta tuli päivämäärä aina kuvan alalaitaan kuten oli tarkoituskin. Nyt kun hommasin uuden koneen Canon pixma mg5450 ei päivämäärä tulostu. Kameran tulostusasetuksia olen yrittänyt rukata useaan otteeseen mutta ei vaan onnistu. Mikähän mättää? Entiseen koneeseen (Canon pixma 160) kytketiin johto kamerasta tulostimeen, tähän uuteen sujautetaan muistikortti sille kuuluvaan rakoseen. PS pv-määrä on hyvä olla näkyvissä niin ei tartte aina muistella koskahan tämäkin kuva on otettu.
Vastaukset 1
Ne päiväykset saa jos ja kun tulostusohjelma tukee sitä. Mulla Epsonin tulostusohjelmassa on siihen vaihtoehto (joskaan en ole ko ohjelmaa viimeaikoina käyttänyt).
Netin kuvapalveluihin lähetettäessä sen päiväyksen saa, kun käsittelee kuvat etukäteen. Vaatii vähän harrastusta, jos tekee ilmaisilla ohjelmilla kuten ImageMagick ja sen kanssa python tai bash ja exif-palikka. Saa valittua päiväyksen fontin ja sijainnin paljon muuta. Itse olen vähän tummentanut kuvaa päiväyksen kohdalta, jotta erottuu varmemmin, mutta toisaalta päiväys on riittävän huomaamaton.
Siis onnistuu ImageMagickillä, mutta asennukseen menee muutama minuutti... ja ei ole luokkaa "kytke vain johto paikkaan X".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S58800- 34795
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125746- 91679
- 31612
- 40537
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.71506Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞9502Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle63499- 42499
- 45426
Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee24420- 57419
- 36407
- 72403
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.23398Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev103398- 35397
- 38394
- 39393