kiima

dimote1

seksiin liittyvä kiima

13

1969

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Renlund

      Kulli pystyssä ja pillu märkänä!

    • rehellinen nainen

      Mulle ainakin tulee, joskus vähän ennen kuukautisten alkua ja sitten vähän niiden loppumisen jälkeen. Eikä pelkästään herkkä kostuminen, vaan kaikki ympäristön miehetkin näyttää jotenkin huomattavan paljon houkuttelevammilta kuin muina aikoina. Oikeasti joskus nolottaa nämä kohtaukset :D

    • Tuhma

      Saattaa pysyä päällä päiväkausia... Mukava tunne kun vois panna monta kertaa päivässä ( tässä tulee vastaan sinkkuilun epämukavuuspuoli kun ei ole kalua kotona tapittamassa ja työ yms elämä häiritsee sopivan kohteen etsimistä). Jo pelkkä komeen miehen näkeminen saa vatsanpohjaa hyrisemään ja housut kostamaan...välillä tuntuu et tarkkavainunen vois jopa haistaa kiiman esim kassajonossa ;) mä tykkään

      • Voi jos tapais semmoisen nsisen niin veisin jonnekkin jossa panisin olis isoo k


    • oi niitä tuoksuja

      Voit luottaa siihen, että me tarkkavainuiset miehet haistamme sulotuoksusi. Muistuupa mieleen nuorena miehenä eräskin bussimatka, kun kesäkuumallla tuli pari naikkosta takapenkillä lähelle istumaan, siinä naureskelivat ja toinen heilutteli hamostaan ihan tahallaan, tietäen tuoksunsa leviävän.. Olipa siinä ujona nuorena miehenä hankala istua ettei seisokki paljastuisi.

    • nelikybänen

      Mitä siitä? Näin pappaiässä se on harvinaista....

      • ndsgndgndgn

        Minkähän takia joku uuno oli miinustanut tuota ylempää?


      • lkfsd
        ndsgndgndgn kirjoitti:

        Minkähän takia joku uuno oli miinustanut tuota ylempää?

        Sinähän vastasit jo itse: siksi, että hän on uuno :)


    • Kiima-aika

      Paras kiima-aika on siinä kuukautisten lopusta kunnes ovulaatio on ohi, luonnollisesti, kyllä se luonto nämä hommat järjestää ;) Silloin on himot niin kovat että panisi melkein ketä vaan kaksilahkeista eikä mitään rajaa, sitä ottaisi aisaa niin paljon kuin tarjolla olisi.

    • Kyllä mies on kiimas kun halut on kun kivan naisen kotaa ei voi kun kun sais

      • tuhvelo1

        Musta on kivaa kun itse on oikein kiimassa ja tuhvelo märkänä mennä ukon munaa kiinni ja vähä pyörittää sitä tuhvelossani et saan oikein ukonkin hyrisemää..


    • Anonyymi

      Itsellä kiima koko ajan... Olen vain hyvä Pitämään sen Salassa ja itselläni🤭
      Joka päivä itsetyydytän koska Aaahh tuntuu Niin ihanaltaaaa~~🤭
      Vähän noloa varmaan ymmärrän, Mutta Olen ....aaaah... Teini ja nainen ja ah... Itsetyydytys on hyvääö🤤

    • Anonyymi

      U­u­­­s­­i s­­­ek­si­­­teatteri avautu­u Su­­ome­­­en! Kutsu­­­mme kaikki­­. Il­­­moittautum­­­ine­n ry­hmäämm­­­e tä­äl­l­­­ä 👉 http://1lingo.com/H/C0l0Y9

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe