HÖRPPII KUNINKAIDEN EDESSÄ

JOFA SETÄ MAITOJUNA

Ykkösmaalivahdin paikka Boston Bruinnsissa on vaihtumassa. Aamun pelissä Kingssiä vastaan Tuukka Rask esitti Losin yleisölle miten hörpitään. Julien ei Raskin esitystä kauaa katsellut vaan mies pääsikin hörppimään vaihtoaition puolelle. Tilalla Chad Johnsson. Tuleva Bruissin ykkös maalivahti. Tällä hetkellä kiistatta parempi kuin Tuukka Rask. Eikä edes nhllän kovin puolustus enää pysty Raskia auttamaan.Leijonien kannalta olen huolissani. Tuukka Raskin ja Kari Lehtosen otteita viime aikoina ei voi sanoa huonoiksi, ne ovat olleet umpi surkeita. Se kait on kiistaton fakta. Vain Antti Niemen valinta ykkösmaalivahdiksemme voi pelastaa Suomen, muussa tapauksessa jäämme alkulohkoon.

2

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puujalka

Niemi, Rämö,Rinne kolmikko!

• JOFA SETÄ MAITOJUNA

Vastaan sinulle: Hyvä kolmikko. Rämö ja Rinne ovat huomattavasti parempia maalivahteja kuin imurit rask ja lehtonen. Niin.. Alkulohkoon jäätiin. Pelkään jo nyt kun hörppiminen alkaa. Rask ja Lehtonen oli kuulema laulanut valintojen jälkeen että: Hei me ollaan vaan ja hörpitään ei mennä nukkumaan, koko yö me ollaan vaan ja hörpitään kun sotsin juna odotellaan, Junalla on kiire meillä ei, me ollaan vaan ja hörpitään kun sotsiin lähdetään. Nui oli pojat veisannu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2427
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      58
      1412
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1323
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      939
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      818
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      761
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      616
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe