Ykkösmaalivahdin paikka Boston Bruinnsissa on vaihtumassa. Aamun pelissä Kingssiä vastaan Tuukka Rask esitti Losin yleisölle miten hörpitään. Julien ei Raskin esitystä kauaa katsellut vaan mies pääsikin hörppimään vaihtoaition puolelle. Tilalla Chad Johnsson. Tuleva Bruissin ykkös maalivahti. Tällä hetkellä kiistatta parempi kuin Tuukka Rask. Eikä edes nhllän kovin puolustus enää pysty Raskia auttamaan.Leijonien kannalta olen huolissani. Tuukka Raskin ja Kari Lehtosen otteita viime aikoina ei voi sanoa huonoiksi, ne ovat olleet umpi surkeita. Se kait on kiistaton fakta. Vain Antti Niemen valinta ykkösmaalivahdiksemme voi pelastaa Suomen, muussa tapauksessa jäämme alkulohkoon.
Vastaukset 2
- Puujalka
Niemi, Rämö,Rinne kolmikko!
- JOFA SETÄ MAITOJUNA
Vastaan sinulle: Hyvä kolmikko. Rämö ja Rinne ovat huomattavasti parempia maalivahteja kuin imurit rask ja lehtonen. Niin.. Alkulohkoon jäätiin. Pelkään jo nyt kun hörppiminen alkaa. Rask ja Lehtonen oli kuulema laulanut valintojen jälkeen että: Hei me ollaan vaan ja hörpitään ei mennä nukkumaan, koko yö me ollaan vaan ja hörpitään kun sotsin juna odotellaan, Junalla on kiire meillä ei, me ollaan vaan ja hörpitään kun sotsiin lähdetään. Nui oli pojat veisannu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520