Akupiste nyt Hollolan Salpakankaalla

Tyytyväinen uuskävij

Muuttanut Lahdesta Salpakankaantie 2:n. Hyvä sijainti. On parkkipaikkoja, pääsee bussilla 3. Hyvää perinteistä kiinalaista hierontaa entisin malttihinnoin. Rouva ja miehensä yrittäjinä. Hyvä!

43

610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jo kerran kävin

      Hyvät hoidot ovat, rouva ja miehensä ovat ammattilaisia, ja kohtuuhintaankin. Ok.

    • Tyytyväinen uuskävij

      Saa myös aivan ihanan alapään käsittelyn!

      • Veikko56

        Joo! Sain tosi hyvän "suuhoidon"...


      • Vexi42
        Veikko56 kirjoitti:

        Joo! Sain tosi hyvän "suuhoidon"...

        Kiertäkää paikka kaukaa, sain siltä mimmiltä sukupuolitaudin, ja laskutti 300e/laaki!


    • Olen tyrmistynyt

      Kolme viimeistä viestiä ovat joko trolleja tai tahallista rasismia. Ei pidä paikkaansa missään nimessä. Siellä ei hoideta eroottisesti mitään. Vai suuhoitoa ja alapäätä! En usko. Paikka on puhdas. Kirjoittelette vaan kun tiedätte että pariskunta ei osaa suomenkieltä kyllin että osasivat edes lukea törkyänne. Olen vain puhtaan ja hyvän hieronnan miesasiakas enkä ole havainnut mitään seksuaalista.

      • Olin tyrmistynyt

        Kyllä minä sain sellaisen käsi & suuhoidon että huhhuh kun vaimokin osaisi!!!


    • Onnea odottava

      Pitää mennä käymään. Moni nainen imeä lutkuttaa, mutta harva osaa kunnolla. Mitä muuten maksoi suu- ja käsihoito? Entä pääseekö tosiaan panemaan ja mitä se maksoi?

    • Tyydytetty uuskävijä

      50e & 30e. Halpaa on, ja osaa lutkuttaa hyvin!

    • Edesvastuuseen saat

      Paskaa! Sekoiuttavat sekopäät johonkin toiseen hollolalaiseen hieromoon, vittu!

      • häh häh häää

        Ilmoitin poliisille Herjausviestit.


      • lainvartija27
        häh häh häää kirjoitti:

        Ilmoitin poliisille Herjausviestit.

        poliisia hirveesti kiinnostaakin joku suoli24. eihän niillä muuta tekemistä olekkaan


      • vastuusen jouduit
        lainvartija27 kirjoitti:

        poliisia hirveesti kiinnostaakin joku suoli24. eihän niillä muuta tekemistä olekkaan

        Onko herjaajalla jo kakka housussa?

        Taitaa olla.. oikeus katsoo että loukattiin kunniaa tehden haittaa liiketoiminnalle ja oman lisänsä tuo rasismi.

        Tosiaan viranomaiselle tein ilmoituksen. Otin myös kuvaruutukaappaukset joten ihan turha yrittää poistattaa herjaavia viestejäsi.

        Kurkistaako kakkapökäle jo takapuolesta?


      • Tyydytetty asiakas
        vastuusen jouduit kirjoitti:

        Onko herjaajalla jo kakka housussa?

        Taitaa olla.. oikeus katsoo että loukattiin kunniaa tehden haittaa liiketoiminnalle ja oman lisänsä tuo rasismi.

        Tosiaan viranomaiselle tein ilmoituksen. Otin myös kuvaruutukaappaukset joten ihan turha yrittää poistattaa herjaavia viestejäsi.

        Kurkistaako kakkapökäle jo takapuolesta?

        Toivottavasti sheriffit ei sulje paikkaa, on meinaan niiiin kova imuttamaan se mimmi että oksat pois!!!


      • omist aja
        Tyydytetty asiakas kirjoitti:

        Toivottavasti sheriffit ei sulje paikkaa, on meinaan niiiin kova imuttamaan se mimmi että oksat pois!!!

        Ilmoitin poliisille.


    • Jukkis & Late

      Sen mies hieroo ihanasti palleja! (30e)

      • hintit oksettaa mua

        Jukkis ja Late oli varmaan homobaarin vakiasiakkaita


      • Faktat pöytään
        hintit oksettaa mua kirjoitti:

        Jukkis ja Late oli varmaan homobaarin vakiasiakkaita

        Hollolassahan oli kaksi homobaaria molemmat lopetti parin viime vuoden sisään.
        Toinen oli homobaari ja toinen yökerho.


    • Vapaa suhde

      Kävin Kiina-hieronnassa, eukko antoi hyvät kyydit, ja hänen miehensä hoiti vaimoni!

    • Melamies.

      Voi v!ttu, sain siltä eukolta satiaiset, avioero edessä!!!

    • Kävijä paheksuu

      Ovat ammattitaitoinen pariskunta. Miksi yritetään solvata ja kertoa valeita heidän seksuaalisuudestaan? Ei ole perää! Ovat kunnollisia ja siveitä. Rouva on viehkeä ja herra miehekäs.

      • 15+9

        Koulupojat käyvät täällä purkamassa seksuaalista jännitystään, kun se eka kerta on vielä kokematta. Jollakin tavalla surullisiahan nuo poikain vinksahtaneet fantasiat ovat. Ne kotiolot, ne kotiolot...


    • Kolottaa, vanha mies

      Asiakysymys: kumpi hieroo paremmin siellä, mies vai vaimo? Kyse on normaali klassisesta hieronnasta ilman sukupuolisia tai perverssejä viittauksia. Tulos sekä hinta on tärkein.

    • Vuosia käynyt rouva

      Rouva hieroo hyvin kiinalaisen metodin mukaan. Olen ottanut akupistehierontaa ja kokovartalo-rentoutushierontaa, molemmat hoitavat mainiosti, kunhan ottaa vain sarjan. Miehestä en tiedä, mutta hän erikoistunut lääkinnällisiin hierontoihin, ja on kuulemma hyvä siinä. Olen tyytyväinen.

      • Saaren Henkka

        Rouva osaa lypsää hyvin, lasti lentää nopeasti!


      • Tyhjät pussit
        Saaren Henkka kirjoitti:

        Rouva osaa lypsää hyvin, lasti lentää nopeasti!

        Se äijä hieroo ihanasti palleja...


      • Kiinnostunut nuori
        Saaren Henkka kirjoitti:

        Rouva osaa lypsää hyvin, lasti lentää nopeasti!

        Onko totta ja? Mitä maksaa runkkaus? Vetääkö paljaaltaan?


      • Epäuskoinen nainen
        Tyhjät pussit kirjoitti:

        Se äijä hieroo ihanasti palleja...

        En usko että mies mitään...


    • Tyydytetty asiakas

      Paljaallapa hyvinkin! Käsihoito 15min/50e. Öljytty käsi

      • Ällistynyt mies

        Älä valehtele! Kävin kysymässä ja rouva kauhistui. Ei missään tapauksessa hän kielsi. Vain hierontaa, perinteistä kiinalaista eri varaatioin ja jalkahoitoa.


    • Blowjob+handjob

      Luuli sinua seriffiksi koska et osannut kysyä tunnussanalla.

      • Camilla :)

        Sain ihanan kielihoidon siltä mieheltä. 30min/70e


      • Elina.
        Camilla :) kirjoitti:

        Sain ihanan kielihoidon siltä mieheltä. 30min/70e

        Sillä miehellä on aika pieni, mutta teknillinen!


    • Kysyvä ei eksy tielt

      Kokeneet: minkälainen on rouvalla?

      • Jykke

        Ihan ookoo, mutta kumia joutuu käyttämään. Ne tosin tulee talon puolesta.


    • Mitä nussi maksaa

      Mikä on rouvan nimi, että osaa pyytää, ja osaako suomea puhua vai täytyykö käyttää elekieltä sormiympyrällä ja edestakaisella sormella hinkkaamalla?

    • Sensuuriviranomainen

      Lopettakaa hyvän sään aikana, te vääristelijät, paskan kirjoittaminen, tai alkavat oikeustoimet.

      • Frigidi

        Kannatan oikeustoimia, saadaan tuollainen ilotalo lopetettua!


    • Vakioasiakasrouva

      Vai ilotalo! Ainoa ilo on aina iloinen rouva, joka vain hieroo ammattitaidolla ja kaikki vaatteet päällään perinteisiä kiinalaisia hierontoja, jotka helpottavat ja parantavat lihasärkyjä ja vartalovaivoja. Meitä käy suurin osa asikkaista siellä naisia, mitään epäsiveellistä ei ole miehillekään, sillä pistin miehenikin sinne kokeilemaan, ei pienintäkään vihjettä siihen suuntaan, vaikka ukkoni oli yrittänyt provosoida.

    • Lisbeth.

      Kyllä mun ukko kehui alapään hoitoa maasta taivaaseen. Meillä aika avoin suhde.

      • Tyhjät pussit

        Ei taida vakioasiakasrouva tietää miten hyvät "hironnat" ukko sai. No, parempi näin.


    • Vana mees Eesti

      Onkosten vappaita vastaan otto aekoja? Nii särkee lihaksia ja luita.

    • Arvaanko oikein?

      Ettei ois vaan se kan-thai ja aku sekottunu?

    • Siellä hyvä palvelu

      Luen uusi Uusi Lahti, siellä on hyvinvointisivulla ilmoituksessa hyvä tarjous joka on voimassa 30.4.2014 asti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe