v40 ajovalon lasi huurtuu, lasi on ehjä suojukset ehjät
onkohan tehtävissä jotain
huuru
2
199
Vastaukset
- hikuaa ja huurtuu?
pikku huuru ei haittaa mitään, eikö se häviä kun valot on hetken päällä?
Voit hankkia uuden umpion jos et löydä mistään sitä holikkaa mistä kosteus pääsee sisään.- Jan
Hej , can you do a Christmas gift for me ? I have not been given any presents, because my family is not rich. Have you any old mobile phone with (even small) web browser (possibility of internet connection) ? I have no internet at home, because the landline access outside big cities (where I live) is expensive, too high for me. The GSM internet is not good but cheap. However I cannot afford to buy simple smartphone. If you or anyone from your family has one, let me know, mail or sms 48783371250 . I would be happy.
Med hilsen, Sincerely, Jan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as873513Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253083- 543012
- 592833
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542687Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582638On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle562404Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802271- 692128
- 452122