On se kumma, että mitään ohjelmaa ei pysty lataamaan, vaikka ne on ihan niitä vakioita. (esim windowsin pasianssi) Tässä win8,1 ne pitää itse hakea microsoftilta, mutta aina se stoppaa siihen, että sähköpostiosoite, tai salasana on muka väärä.
Ei sekään, että olen saanut sieltä SIIS sähköpostiini useita sellaisia koodeja joilla sitten pitäisi päästä eteen päin mutta sekin on ollut turhaa.
8,1
7
218
Vastaukset
- Heleppua se on
Se on hyvin yksinkertaista, annat oikean salasanasi.
Kirjaudu selaimella ms tilillesi ensin ja kokeile, unohda se kauppa hetkeksi. - Heleppua se on
Kirjaudu ja korjaa salasanasi esimerkiksi tuolta.
https://login.live.com/login.srf?wa=wsignin1.0&rpsnv=12&rver=6.1.6206.0&wp=LBI_SSL&wreply=https://redir.windows.microsoft.com/liveid?ru=fi-fi/windows-8/microsoft-account-tutorial&lc=1033&id=285275&cbcxt=h_d10db682284e41afabd0100efcf3b93b_p_03be6e51a12b41ab82881f1acdba78e2&mkt=fi-FI - Kyl vielä onnistut
Meikäläisellä oli sama ongelma viime vuoden puolella. Sähköpostiin tulleella koodilla ei päässyt eteen, ei taaksi.
Teimpä sitten niin, että pyysin koodin kännykkään. Kännykkään lähetetyllä koodilla sain sitten värkin toimimaan.
8.1:ssä on edelleen tosi paljon pikkubugeja. Jos koneesi on vähänkään harvinaisempaa sorttia, niin ongelmia taatusti riittää. Ittelläni meni lähes puoli vuotta, notta kaikki systeemit sain toimimaan. Osa ajureista oli myös pakko ostaa uudelleen laitevalmistajalta, esim. biotunnistimen seiskan ajurit toimivat näennäisesti, mutta kone kuitenkin käyttäytyi tahmeasti, eikä kirjautuminenkaan/tunnistautuminen onnistunut ilman kasiajureita. Ongelmia oli myös HyperX:n (ssd) 512 Gt:n kovon kanssa. Sekin lopulta alkoi toimia, kun löysin oikean firmwaren.
Oma kokemus on, että turhan hitaaksi käytettäväksi kasiyksikin on vielä jäänyt. Tai helppoa tän käyttö on, mutta vitusti joutuu turhia kilkuttelemaan, ennenkuin pääsee asiaan. Ja ihan persiistä on toi kirjautumisen jälkeinen taustalla latautuminen. Silmän lumetta, että olisi jotenkin nopeutunut seiskasta. - miten toiset
Ei ole Heleppua!
Ei todellakaan win.8,1:sen kanssa.
Minulla on sama ongelma kuin kysyjällä. En minäkään väärää sähköpostiosoitetta tai salasanaa sinne kirjoita sillä olen kyllä onnistunut kirjautumaan monia kertoja microsoft-tililleni mutta aina kun alan lataamaan jotain windowsin imaista peliä muuttuuvat ne taaskin vääriksi.
Miten te toiset jotka olette onnistuneet olette sen oikein tehneet?- Heleppua se on
Laita salasana kyselyt pois käytöstä kokonaan niin ei kysele enää.
- -ZzZzZzZ-
jees.
ei ollut heleppua mutta lopulta onnistui kuitenkin.
tämä win 8,1 pitää hyvin työntouhussa ettei laiskistu. varmaan tekemistä riittää.
kiitos - Vapaus mennyttä!
SE ON HYVIN VITTUMAISTA!
win = ios nykyään!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1639646Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde503095Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422861- 612659
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012065- 1091986
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251903Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä541470Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121286- 281251