Huudanyt.com

Rosvot kuriin.

Huijausta varokaa ! Voittoja ei toimiteta ! Eikä Asiakaspalvelu vastaa ! Tänään tehty rikosilmoitus kyseisestä firmasta.

15

322

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fiksuhuutoko?

      Omalta osaltani täytyy sanoa, et onneks tullut näihin jo aika hyvä tuntuma mihin voi luottaa ja mihin ei...

      Toisessa ketjussa jo kerroin saamastani sähköpostimainonnasta ja siitä mieleen tulleista epäilyistä. Tästä päätellen taisin olla oikeassa ja ymmärsin olla haaskamatta rahojani ko. puljuun.

      Mitäs näitä on ollut fiksuhuuto, tumeworld, huutopanda ja nyt ilmeisesti myös tämä huudanyt. Samat tyypit, sama kuvio, rahat pois tyhmiltä, tavaroita ei toimiteta ja kun vedätettäviä ei enää löydy niin sitten kadotaan kuin pieru saharaan...

    • Fiksuhuutoko?

      Älkää hyvät ihmiset olko hölmöjä! Myönnetään, olen vähän hölmö ja jäänyt koukkuun näihin senttareihin. Pari kertaa on joutunut katumaan, mutta ne olen ottanut opiksi. Jos ei ole mitään hajua huutamisesta ja hieman "ylimääräistä" mitä huutamiseen käyttää, niin näihin ei kannata ees osallistua...

      Tavaraa voi saada halvalla ja saakin, jos tietää miten huutaa, on varaa sijoittaa huutoihin ja tietää vastustajat, eli keitä vastaan ei kannata lähteä hakkaamaan päätä seinään...

      Aluksi saa laittaa rahaa palamaan ja paljon, eli ei kannata persaukisten edes yrittää.

      Jos kuitenkin tätä huutotouhua haluaa kokeilla, niin lukekaa vaikka tätä palstaa jos ette muuten osaa arvioida mihin huutokauppaan voi luottaa ja voitetut tavarat oikeasti sitten myös saa itselleen. Ei ole montaa vaihtoehtoa ;)

    • diipadaipaa

      Ja sitten jaksaa taas kilpailija mainostaa itseään. Juu, varmasti kannattaa luottaa, hoh hoijaa…
      Olkaa hyvät ihmiset järkeviä ja pysykää poissa, lottoaminenkin on turvallisempaa!

      • Fiksuhuutoko?

        Ja mitähän senttaria tässä nyt mainostin?

        Lottoamiseen huutamista on ihan turha verrata. Kaikki huutamisesta jotain ymmärtävät tietää ettei siinä touhussa onnella pärjää.

        Senttareista pystyy kyllä voittamaan, mut kellekään en huutamista suosittele. Alkuun et luultavasti voita mitään. Kaikki vakkarihuutajat hyökkää kimppuusi jos olet tuntematon uusi huutaja. Ihan sama missä senttarissa huutaa, sama juttu kaikissa. Joudut aluksi käyttämään paljon rahaa huutamiseen ja kun lopulta alat voittamaan, joudut huutamaan pitkään, että alat pääsemään huutamisesta voitolle ja siinä on vaarana jäädä koukkuun huutamiseen.

        Jos kaikesta huolimatta haluaa käydä huutamaan, on hyvä selvittää missä alkaa huutamaan. Monet senttarit on vienyt rahat ja jättäny tavarat toimittamatta.

        Mitään senttaria en käy tässä suosittelemaan. Näistä ei voi koskaan varmuudella tietää. Joku paikka voi toimia asiallisesti tänään, mutta tilanne voi olla ihan toinen vaikka parin kuukauden päästä. Toisten sanomisiin ei kannata sokeasti luottaa vaan varminta on tutkia itse asioita ja tehdä omat johtopäätökset ihan itse.


    • lido

      Voitin joulukuussa lahjakortin. Kyllä, se toimi minulle :-)

    • Viheltää

      Onko ketään kuka on voittanut kohteen ko. puljusta ? Onko voitto toimitettu ? Vastaako asiakaspalvelu kyselyihin ?
      Henkikohtaiset vastaukset: Olen voittanut, Ei ole toimitettu, Ei vastaa.
      Kertokaa kokemuksista jos niitä on...

    • ei oo

      ei oo

    • ei saa

      eikä saa

    • becareful

      Kovin yrittää ylläpito nostaa muita vanhoja aiheita ylös jotta ihmiset eivät huomaisi tätä ketjua...

    • tuukka67

      Aito Suami kauppa.Aito luotettava suomalainen yritys.
      kaikkki mukaan.
      Tervetuloa.

      • Aitoa kusetusta

        Kerrohan Tuukka minkä suomalaisen yritysmuodon pääte on LLC? Ei ole vielä tähän päivään mennessä tullut vastaan yhtään suomalaista LLC yritystä?


    • salapoliisi

      Ei todellakaan ole suomalainen! Clipp LLC viittaa vahvasto johonkin hämäräpaikkaan. Sivustolta puuttuu lain edellyttämä rekisteriseloste ja oikeastaan kaikki muukin tieto siitä kuka on tämänkin viritelmän takana…

    • salapoliisi

      AVAAJA lataa perättömiä väittetään, ja on nimimerkiltään rosvo.

      Saatanan pentu perusteita peliin talaivoinen huono häviäjä.

      Rekistöröi edes nimimerkkisi pentu! ehhehehahaahha eikö aivosolusi (1 kpl) riitä edes siihen hihihihi

    • lasinsirpaleita

      Firma väittää y-tunnuksen olevan 12456395. Laittakaa tästä kuluttajavirastolle ja poliisille vinkkiä.

    • Takuuhuuto OK

      Takuuhuudossa olen voittanut n. 50 voittoa ja kaikki on toimitettu hyvin.
      On isompaa ja pienempää tavaraa voittanut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7791
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      78
      3824
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1333
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1087
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1032
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1007
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      833
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      728
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      715
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      39
      677
    Aihe