Onko kenelläkään omistuksessa otsikon mukaista autoa?!? Olisi auton vaihto edessä farmariin ja on tullut katseltua kyseistä autoa, vuosimallia 2008-->
Millasiin kulutuksiin kyseisellä koneella on päästy?!? Onko muuten millanen auto?? Varusteiltaan tuntus olevan pätevän olonen peli, bi-xenonit..vakkarit..etc etc etccccc........
Ja mikäli on nimenomaan FARMARINA jollain tätä toisen sukupolven Mazda 6:sta niin kaikki kokemukset on enemmän kuin tervetulleita...!
Mazda 6 2.5 Sport Wagon
4
681
Vastaukset
- jmk5
Eikö kukaan omista kyseistä autoa....?? Tai on joskus omistanu....
- naunau
Eilen ostin tuollaisen ja voin sanoo että me like
- mdldlddmdm
Kone lienee kestävä mutta melko janoinen. Tutulla ykköskoppanen 2.3GT, ei sillä kaupungissa alle kympin pääse millään.
Autona kakkoskopan kutonen mielestäni muotoilultaan erittäin onnistunut. Ajo-ominaisuudet sporttiset, alusta ehkä turhankin kova. Ruoste kannattaa tsekata vaikka kakkoskopan matukka ei niin pahasti ruostu kuin ykköskoppanen. Mulla 2.2MP diesel, mukava kone ja autoonkin hyvin tyytyväinen. Laatu, no sehän on mazda, eli ei tarvi korjaamoilla juosta.
- Bumbalo
Onko tullut kokemuksia kyseisestä autosta, eli 2008->
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820