Onko kenelläkään omistuksessa otsikon mukaista autoa?!? Olisi auton vaihto edessä farmariin ja on tullut katseltua kyseistä autoa, vuosimallia 2008-->
Millasiin kulutuksiin kyseisellä koneella on päästy?!? Onko muuten millanen auto?? Varusteiltaan tuntus olevan pätevän olonen peli, bi-xenonit..vakkarit..etc etc etccccc........
Ja mikäli on nimenomaan FARMARINA jollain tätä toisen sukupolven Mazda 6:sta niin kaikki kokemukset on enemmän kuin tervetulleita...!
Mazda 6 2.5 Sport Wagon
4
760
Vastaukset
- jmk5
Eikö kukaan omista kyseistä autoa....?? Tai on joskus omistanu....
- naunau
Eilen ostin tuollaisen ja voin sanoo että me like
- mdldlddmdm
Kone lienee kestävä mutta melko janoinen. Tutulla ykköskoppanen 2.3GT, ei sillä kaupungissa alle kympin pääse millään.
Autona kakkoskopan kutonen mielestäni muotoilultaan erittäin onnistunut. Ajo-ominaisuudet sporttiset, alusta ehkä turhankin kova. Ruoste kannattaa tsekata vaikka kakkoskopan matukka ei niin pahasti ruostu kuin ykköskoppanen. Mulla 2.2MP diesel, mukava kone ja autoonkin hyvin tyytyväinen. Laatu, no sehän on mazda, eli ei tarvi korjaamoilla juosta.
- Bumbalo
Onko tullut kokemuksia kyseisestä autosta, eli 2008->
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k744026- 1013555
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823378Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia382789- 1251673
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361536Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191164Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141121Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120