Santanderin laina

korko 29%

36kk ja todellinen vuosikorko 33.12%. Lainaa hain 6000e ja sain, enpä tiedä otanko vastaan noin kovalla korolla.. Kokemuksia Santanderista?

14

798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vässykkäinen

Ilmeisesti lainan tarve ei sitten ollutkaan aivan välttämätön. Hyvä että tulit järkiisi ennen kuin korko alkoi raksuttaa. Onhan tuo aivan tolkutonta maksaa kolmasosa lainasta korkoa vuodessa.

• karmivakorko

Ihan karmiva korko. En tiedä löytyykö maailmasta mitään syytä maksaa noin paljon rahasta? Kaksi tonnia vuodessa korkoihin eli sama kun heittäisi noin 170 euroa kuukaudessa rahaa vessanpönttöön. Tuossa ajassa tulee maksettua tuosta summasta yli 10000 euroa takaisin...

• Älä höpötä....

Mikäköhän korko tuo mahtaa olla?

Itsellä 10.000€ lainaa Santanderilta, 36kk laina-aika, ja todellinen vuosikorko on noin 14%.

• lainan koko

Taitaa mennä siten, että mitä suurempi lainasumma ja lyhyempi lainan takaisinmaksu, sitä pienemmäksi korko jää.

• Provoaloitus
        lainan koko kirjoitti:

Taitaa mennä siten, että mitä suurempi lainasumma ja lyhyempi lainan takaisinmaksu, sitä pienemmäksi korko jää.

Aloitus on provo. koska 6000€ laina. 36kk, todellinen vuosikorko Santanderilla on alle 16%.

• SantaPukki2014

Santander 10000€ KSL:n mukainen todellinen vuosikorko 13,32% lukee papereis. Alle viikos rahat tilille hakemuksen jätöstä.

• velatpois

Provojahan nuo, tuo meidän vajaa 4000€ lainassa on lainanhoitokulut 6€ kuussa jo korko 8,45%. Lainanhoitokulu on varsin korkea, korko kohtalaisen inhimillinen moneen muuhun vakuudettomaan luottoon verrattuna.

Ja kyllähän Santanderillakin on lainalaskuri joka todelliseksi vuosikoroksi arvioi 10k€ lainalle n. 13,55%.

• SANTANDER JA ELÄMÄ

Provo tuo on! Itse otin Santanderilta lainaa 10.000e ja 60kk korko on muistaakseni jotain 12-14% luokkaa, ei mielestäni paha. Ei minulla ole mitään negatiivista sanottavaa kyseisestä puljusta, mutta olen kyllä hoitanut velkaani tunnollisesti niin ei kai tilanne voisi muukaan silloin olla kun hyvä? Aikomus on ottaa heti toinen 10.000e perään kunhan tämän saan maksuun ensin :) Voin kyllä suositella Santanderia aivan hyvällä omallatunnolla kaikille :)

• keke123

Ei varmasti ole provo. Itselle tarjosivat tänään 7000€ lainaa 61kk maksuajalla ja 33% korolla. Laitoin vastineeksi Santanderin mainostaman koron 4,29-13,29% ( todellinen vuosikorko jotain muuta, mutta reilusti alla 20% kuitenkin) ja kyseenalaistin koko mainostamisen laillisuuden. Katsotaan mitä vastaavat..

• pankki elää koroilla

Eikös noi korot näy etukäteen kun katsoo lainalaskurilla? Käsitys, että mitä pitempi laina-aika sitä pienempi korko. Mutta loppupelissä rahalaitos saa samat tuotot kuin lyhyemmällä maksuajalla, kun katsoo summaa, mikä muodostuu.

• toi5

Miten joku voi sanoa, että koron ollesssa 12-14%, ei paha, kun ottaa huomioon, että tämän päivän normaali pankkikorko pyörii 1,5 ja 6:n välillä riippuen käyttötarkoituksesta.

• gkgfhk568568

Helposti voi sanoa...jos ei normipankista lainaa saa :D Eihän tähän voi muuta syytä olla..

• vertailua?

• mummapumma54

Täytyy olla tarkkana. Eiks se ole espanjalainen pankki? Itse huomasin saman, vanha laina on kohtuullisella korolla, mutta kun löin ns. uuden lainan tietoja, korko olikin tosi suuri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7515
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      262
      4683
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4582
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      64
      3312
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2728
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      51
      2372
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2352
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2214
    Aihe