Huutjärvi/siltakyläaluetta laajennetaan ja rakennetaan kaikkea hienoa ja upeata, mutta eipä ole suunnitelmissa näkynyt asuntolaa alkoholisteille. Kunta työntää kaikki juopot kirkonkylän vanhustentaloihin ja vanhukset kalliisiin hoivakoteihin. Vanhustentalot vanhuksille ja juoppotalot juopoille.
Vastaukset 5
- Suomenmieli
Ne juopot täyttää siellä muuten tyhjillään olevia paikkoja,kun sinne ei halua edes oman kylän vanhukset.Vai pitäisikö toimia niin kuin kirkonkyläläisiä on totuttu passaamaan, että PAKOTETAAN muut sivukylät käyttämään kirkonkylän palveluita vaikka itse haluttaisiin päinvastaiseen suuntaan.
- Sinne vaan
Vanhukset ei halua juoppojen kanssa samoihin taloihin. Haluaisitko omat vanhempasi tai isovanhempasi alkoholistin tai huumeidenkäyttäjän seinänaapuriksi? Siltakylässä on tilaa juopoillekin.
- näinjoo
Mitä palveluita kirkonkylässä on? Pyhtää on varmaan ainoa kunta Suomessa, jossa kirkonkylä on tarkoituksella kuihdutettu hengiltä. Sitäpaitsi kirkolla asuu juuri ne "alkuperäiset" Pyhtääläiset, siltakylä/huutjärvellä alueella asuu ne Kotkasta juurensa katkaisseet.
- Suomenmieli
Joo, aivan?! Alkuperäiset pyhtääläiset tuli hiomoon töihin. "Pari" vuotta aiemmin ryssät rakensi kirkon. No aivan tämän seikan vuoksiko ei kylällä ymmärretä tänä päivänäkään, että se on syrjäkylä muiden sivukylien joukossa.
- näinjoo
Onneksi kohta ollaan koko Pyhtää syrjäkylää, kun yhdistyminen Kotkaan toteutuu. Tietysti olisi huvittavaa jos liityttäisi Loviisaan, kuinkas suu sitten laitetaan siltakylässä.
Nythän uuden tien myötä siltakylästä tulee "vilenin huoltoasema" sen huomattuaan herrat kiirehtivät kauppakeskusta siltakylään tien viereen, huh huh. Luonnollisempi paikka tietysti olisi liikenneasema ABC:n ja Siriuksen vieressä, mutta ei, ei tietenkään sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511041- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36629- 41568
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318495- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441