Kun Jeesus kutsuu

Jeesus ♥

Katsoin jotain ohjelmaa yks päivä tv7:ltä. En tiedä mikä se oli, mutta nämä ihmiset siinä puhuivat, että kun tunnet että Jeesus kutsuu palvelemaan häntä, Hänellä on sulle tehtävä, niin sinä aikana kun odottelet että Jeesus kertoo tarkemmin mitä sun pitää tehdä, niin voit mennä vaikka opiskelemaan tai jotain.
No itse tunsin pientä ahdistusta kun kuunteln. En tiennyt miksi...
Mutta katsoin eilen youtubelta videon eräästä saarnasta "kutsutut", niin mä tajusin!!
Ja mä tajusin, että kyllä, kun Jeesus mua kutsuu lähtemään Hänen työhönsä, mä voin heittäytyä niin täysillä siihen mukaan, ettei mun tarvi itse miettiä, menisinkö opiskelemaan tai tekemään jotain palkkatyötä, kunnes tiedän tarkemmin mitä Hän tahtoo mun tekevän.
En tiedä kerronko tätä selvästi, mutta se saarna oli juuri sellainen mikä mun piti kuulla. YKSIN Jeesus pitää huolen, että Häntä seuraavalla ihmisellä on KAIKKEA mitä ihminen tarvitsee.
Ja sitä mä sydämessäni tahdon. Että yksin Jeesus pitää huolen minusta ja mun lapsista.
Se saarna kannattaa kuulla.
Mielestäni ihmiset yrittää liikaa itse. Ja ahdistuin sitä ohjelmaa katsoessa ehkä juuri siksi, että tunnen, etten selviä mistään ilman Jeesusta. En mistään. Kaikki mitä teen pitää olla Herran tahtoa.

3

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus♥

      No se saarna olikin "kutsuttuna".

    • iäkkäämpi uskova

      Siunausta sinulle, nuori Jeesuksen oma. Niin se on, että askel ja päviä kerrallaan. Hän johdattaa kun kuljemme rukoillen ja avaa oikeita ovia.

    • Hengellisiin syventy

      "Sapatti on juutalaisuuden viikoittainen ja kristillisen alkuseurakunnan lepopäivä, jota vietetään juutalaisen viikon viimeisenä päivänä, lauantaina. "

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Sapatti

      " Sapatti alkaa perjantai-illan auringonlaskusta ja päättyy lauantai-illan auringonlaskuun. Omat työt ja askareet pannaan syrjään ja muistellaan Jumalan töitä. Sapatin ajaksi lopetetaan kaikki arkitoimet, kuten käsityöt, kirjoitus, kaupassakäynti, ompelu, ruoanvalmistus ja maanviljely. Sapatti on käytettävä sen sijaan jumalanpalvelukseen, hengellisiin arvoihin syventymiseen, Raamatun tutkimiseen, rukoukseen, perheen yhdessäoloon ja rentoutumiseen."

      Mukavalta sapatinvietto vaikuttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3846
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3300
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      108
      3110
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2434
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1562
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      27
      1460
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1195
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1089
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1033
    Aihe