VVO:n elementtitalossa on kylppäri semmoinen peltihäkkyrä, jonka lattia on muutaman sentin olohuoneen lattiaa korkeammalla. Laitoin pyyhkeen lattiakaivon tulpaksi, ja sain aikaan kivan vesiputouksen pesuhuoneen kynnyksen kohdalle. Sitten tuli ongelma: Salliiko Feng Shui, että poraan reiän parvekkeen kynnykseen,että vesi juoksee alakerran parvekkeelle, vai annanko vesielementin edetä portaikkoon? Parveke on luoteen suuntaan.
Laitoinpa vesielementin
8+18
2
286
Vastaukset
- feng 5
Ehdottomasti portaikkoon. Saa naapuritkin nauttia fengistä, ja sen tuomasta hyvästä olosta.
Rahavirratkin on oikeaan suuntaan. - rauhan tyys sija
Onneksi tulin lukemaan tän ilo uutisen, nyt ainakin tiedän sen etten yksin nauti samanlaisesta onnesta.Meitä näyttää olevan muitakin Feng Shuin suosioita.
Minulla on paras mahdollisuus tehdä se rauhan lirutin portaikkoon.Tällä hetkellä vaan sitä ei kannata tehdä kun on pakkasta ja lämmitys poikki.Olishan se tietysti jääputouskin ihan mukavan näköistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945372
- 564161
- 292292
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282138Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161825- 151484
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331312Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201128- 211020
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431011