Kun bäin vanhemmiten on ollut aika tukevia naisia
Joilla on isoa väljä pillu jota voi höylätä pitkään
Niin heraäs kysymys kun siistä on niin kauan
kin pintä ja tiukka on saanut
Onko siroilla hoikilla naisilla tiulla pillu
27
2551
Vastaukset
- höyläilijä
Omiin kokemuksiin perustuen muutenkin pienipaikkaisilla naisilla on todennäköisesti tiukempaa, mutta en tiedä onko tuo todennäköisyysprosentti silti kovinkaan korkea.
Avaajan kysymys on hyvä ja aiheellinen, mikäs se sitten lienee ;)
- Nainen .
Voin vaan vastata omasta puolestani, koska olen siro ja hoikka heteronainen. En ole tutkinut muiden naisten elimiä.
Keskivartaloon kohdistuva urheilu ja lihasjumppa pitää paikat kunnossa.
Kun en jumpannut, niin olin löysempi vailla olin siro ja hoikka.
Luulisi että sama sääntö pätee kaikkiin naisiin, tosin on kait todennäköimpää että lihavat ovat myös laiskoja keskivartalon ja lantionpohjanlihaksien treenaamisessa.Kerrotko, mikä on naisen sos.turvatunnuksen tunnistusosa? Monelle naisena esiintyvälle se antaisi uskottavuutta. Sinua en epäile karvakiveksikkääksi mieheksi, mutta sellaisiakin täällä pyörii, mitä nyt tyttöilyiltään joutavat.
Onko tuo avaaja, -seksmacin- mahdollisesti läheistä sukua? Teillä on ainakin sama kirjoituskone, joka antaa koot ällinä :D- Ei vakkari (nainen)
h-x kirjoitti:
Kerrotko, mikä on naisen sos.turvatunnuksen tunnistusosa? Monelle naisena esiintyvälle se antaisi uskottavuutta. Sinua en epäile karvakiveksikkääksi mieheksi, mutta sellaisiakin täällä pyörii, mitä nyt tyttöilyiltään joutavat.
Onko tuo avaaja, -seksmacin- mahdollisesti läheistä sukua? Teillä on ainakin sama kirjoituskone, joka antaa koot ällinä :DNiin sä ja nuo sun kamut olette saanneet täällä palstalla omassa rauhassa bilettää..
Heitin tänne tänään yhden kyssärin eli siksi olen täällä pari kertaa käynyt tänään.
Turha luulla että jään tänne pidemmäksi aikaa teidän vakkareiden pariin. - 4*4
Ei vakkari (nainen) kirjoitti:
Niin sä ja nuo sun kamut olette saanneet täällä palstalla omassa rauhassa bilettää..
Heitin tänne tänään yhden kyssärin eli siksi olen täällä pari kertaa käynyt tänään.
Turha luulla että jään tänne pidemmäksi aikaa teidän vakkareiden pariin.Noin sanoi Askokin 14 vuotta sitten. Mutta täällä pyörii edelleen irtautumisyrityksistä huolimatta.
- piilotteleva vakkari
4*4 kirjoitti:
Noin sanoi Askokin 14 vuotta sitten. Mutta täällä pyörii edelleen irtautumisyrityksistä huolimatta.
Palstan vakkaritkin ovat vaihtuneet moneen kertaan Askon täällä olon aikana. Asko on oikein vakkareiden vakkari.
- Pannut merkille
Isosuiset naiset on yleensä hyviä suihinottajia ,mutta monesti se suuaukko on myös alhaallakin tilava. Pienisuiset naiset eivät ota niin mielellään suikkiin ,mutta pilde on monesti keskivertoo tiukempaa. Sit lihavilla on monesti aina löysä ,sekä erittäin tunnoton tavara. Pari kertaa oon vahingos kännis menny antaa sellasel mätisäkille ,, toinen oli veto.
- piilotteleva vakkari
Naisen suu ja nilkan paksuus vois ehkä kertoa jotain tavaran tiukkuudesta...tai sitten ei.
- Ja ääntäkin
Kuten Carita? On suuta ja persettä.
- on saanut
tiulla pillu bäin heraäs siistä kin pintä
- Rojut torveen
On nähty laihalla ruipelollakin semmonen lörpsäke että oksat pois, mutta kyllä sinne työmies tarpeensa teki.
- askohan se siinä
Sinä paksupoika olet tehnyt tarpeitasi korkeintaan yksiösi lattialle.
- lörpsäke
askohan se siinä kirjoitti:
Sinä paksupoika olet tehnyt tarpeitasi korkeintaan yksiösi lattialle.
Höyläile sinä hinitti vaan persläpiä, kun et muuhun pysty.
- verenpainetta varo
lörpsäke kirjoitti:
Höyläile sinä hinitti vaan persläpiä, kun et muuhun pysty.
Otahan rauhallisesti ihrakasa. Saat vielä sydärin.
- jeremy vastaa
Normi akalla universaalisti on tiukka mikäli se on alle 171 senttiä. Urheilijoilla ja treenatuilla on tiukkaa pituudesta riippumatta. Läskejä en ole pannut. Kaksi 160 senttistä olivat selvästi muita tiukempia.
- Jalkako?
En tiiä, kun mun kohalle ei ole sattunu ku tiukkoja.
- 42v aktiivina alalla
Minun kokemukseni mukaan pieni kapea suu todistaa tiukasta pimpasta.
Lihavilla rasvan kerääntyminen vatsaonteloon tiukentaa tuntumaa mutta suun leveys heilläkin on merkitsevä. Kapealanteisilla yleensä tiukempaa kuin leveillä.
Naisen pituus taas ei korreloi mitenkään ilolihaksiin, eihän miehen kokokaan kerro
mitään kullin koosta.
Mutta ei sääntöä ilman poikkeuksia, eläköön erilaisuus.
Kaikki halukkaat naiset ovat ihania, turha luulo että synnytykset pilaisivat pimpsan.- JLo
Mainitsit leveät lantiot. Tarkoitatko tässä luusoltaan leveälantioisia? Vai lihavuudesta (pehmytkudos) johtuvaa leveä lantioisuutta?
- kiimassa tiukkenee
Kunnolla kiihotetulla naisella turpoaa paikat aina juuri sopivan tiukaksi. Ei pidä mennä työntämään vehjettään sisään heti kun aloittaa seksin, ellei nainen ole jo valmiiksi hirmu kiimassa.
- Kova panija mies
Minä olen nussinna Espanjassa kääpiö portellissa alle metrin mittasta aikuista naista, jolla suurin vittunsa mitä olen kokenut, kuin lehmällä, jota en kyllä ole kokenut. Ei se viutnkoko ole naisen mitasta kii.
Luultavasti kännissä sohlasit sen reisien välistä vaan. Jos se kääpiöleidi oli vaikka sikopaimen siviiliammatiltaan, niin saattoihan sen reisien väli olla tavallista tiukempi. Mitäs tingit hinnoista. Ei ne halvalla anna itseään panna oikiaan paikkaan...:D
Minäkin kävin Alicantessa bordellissa, mutta ei ollut kääpiöitä silloin tarjolla ;)- kerro lisää
h-x kirjoitti:
Luultavasti kännissä sohlasit sen reisien välistä vaan. Jos se kääpiöleidi oli vaikka sikopaimen siviiliammatiltaan, niin saattoihan sen reisien väli olla tavallista tiukempi. Mitäs tingit hinnoista. Ei ne halvalla anna itseään panna oikiaan paikkaan...:D
Minäkin kävin Alicantessa bordellissa, mutta ei ollut kääpiöitä silloin tarjolla ;)Kerro vähän lisää tuosta bordellireissustasi? Mitä otit yms..
- Kova mies nussimaan
Siinä ny paljo kertomista ole. Vaimo meni kampaamoon ja minä luikahdin sinne enestään tunetemaani kääpiö portelliin Antalusiassa. Oon ennenki käyny. Matami esitteli pieniä naaraita ja valitsin tumman melkein kahden kourani kämmen kuppiin mahtuvan hoikan ja pienen korkeintaa metrin mittasen naisen, karvavitun, makson emännälle 30 euroo ja naiselle suoraan 70 euroo ja nussin niin että nainen oli koko ajan päällä niin et nuolin sen torttuu ja kääppäri imi mun kullii. Sitten se kiepsahti ympäri, sovitti mulukun läppeesä ja hinkkasi liemet irti. Oli koko ajan kortonki kyrvässä, laitto sen paikallee ja rullasi suullaan ensi alkuun. Nusi kesti varttitunnin.
- Andalucialainen
Missä tuo kääpiöbordelli noin tarkemmin on?
- haaveitako vain...
Haluaisin saada hoikalta naiselta.
- Anonyymi
Kerran oli niin tiukka pillua.että piti käyttää kenkälusikkoo.et sä sisään.oli makkeeta.voe pojat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222450- 1432075
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121507Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881200- 651141
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1001111- 61990
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi49988- 68972
- 2831