Onko kiimingissä useampi kirpputori?Kertoisko joku missä ne sijaitsee,kun kuulopuheita on,mutta paikoista ei tietoa.Kiitos :)
Kirpputorit
10
1475
Vastaukset
- kiiminginkingi
Kuukleta
- xxxxxxx
Kuusamontien varressa yksi, keskustassa on heka-kirppis? ja 4h kirppis.
- oululainen
Eipä "kuuklettamalla" löytynyt.Kävin siinä isolla kirppiksellä kuusamontien varressa,mutta kuulin ,että ois useampia,sillä kyselin :)
Pitänee käydä pyörähtään siinä keskustassa,minkälaisia paikkoja nuo ovat?- vieras4
www.hekakirppis.fi aivan Kiimingin keskustassa
- omg
vieras4 kirjoitti:
www.hekakirppis.fi aivan Kiimingin keskustassa
Kallit pöytähinnat. Kahvin ja pullan hinnatkin "kohdillaan".Kaupungissa ehkä vielä ymmärtäisin, mut en tämmösellä peräkylän kirppiksellä.
- omg2
omg kirjoitti:
Kallit pöytähinnat. Kahvin ja pullan hinnatkin "kohdillaan".Kaupungissa ehkä vielä ymmärtäisin, mut en tämmösellä peräkylän kirppiksellä.
Onneks ABC:lla on halavat kahvit ja pullat :)
- Et taida ymmärtää..
omg kirjoitti:
Kallit pöytähinnat. Kahvin ja pullan hinnatkin "kohdillaan".Kaupungissa ehkä vielä ymmärtäisin, mut en tämmösellä peräkylän kirppiksellä.
Sun kantsii käydä varmaan sit kaupungissa kahavilla :D tai ota pulloon mukaan....
- H-H halpaaa
omg2 kirjoitti:
Onneks ABC:lla on halavat kahvit ja pullat :)
Halpa-Hallissa lounaskn halpa ja todella hyvä
- Kiiminkiläinen
omg kirjoitti:
Kallit pöytähinnat. Kahvin ja pullan hinnatkin "kohdillaan".Kaupungissa ehkä vielä ymmärtäisin, mut en tämmösellä peräkylän kirppiksellä.
Mutta omasta mielestäni heka on viihtyisämpi, ku tukkumyynti kuusamontien varrella
- Hekassaenkäyenää
Hyvä halpa kahvk munkki Kuusamontienvarren kirppiksellä, muistaakseni 1,5€ yhteensä. Ja jotenkin vapaa kodikas tunnelma, tytöt töissä ja ovat kivoja nättejä. siellä ei katsota asiakasta kuten rikollista kuten Heka kirppiksellä jossa älyttömät säännöt ja ollaan jotenkin pikkumaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 40428
- 47427