Kirpputorit

kirppikset

Onko kiimingissä useampi kirpputori?Kertoisko joku missä ne sijaitsee,kun kuulopuheita on,mutta paikoista ei tietoa.Kiitos :)

10

1475

Äänestä

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiiminginkingi

Kuukleta

• xxxxxxx

Kuusamontien varressa yksi, keskustassa on heka-kirppis? ja 4h kirppis.

• oululainen

Eipä "kuuklettamalla" löytynyt.Kävin siinä isolla kirppiksellä kuusamontien varressa,mutta kuulin ,että ois useampia,sillä kyselin :)
      Pitänee käydä pyörähtään siinä keskustassa,minkälaisia paikkoja nuo ovat?

• vieras4

www.hekakirppis.fi aivan Kiimingin keskustassa

• omg
        vieras4 kirjoitti:

www.hekakirppis.fi aivan Kiimingin keskustassa

Kallit pöytähinnat. Kahvin ja pullan hinnatkin "kohdillaan".Kaupungissa ehkä vielä ymmärtäisin, mut en tämmösellä peräkylän kirppiksellä.

• omg2
        omg kirjoitti:

Kallit pöytähinnat. Kahvin ja pullan hinnatkin "kohdillaan".Kaupungissa ehkä vielä ymmärtäisin, mut en tämmösellä peräkylän kirppiksellä.

Onneks ABC:lla on halavat kahvit ja pullat :)

• Et taida ymmärtää..
        omg kirjoitti:

Sun kantsii käydä varmaan sit kaupungissa kahavilla :D tai ota pulloon mukaan....

• H-H halpaaa
        omg2 kirjoitti:

Onneks ABC:lla on halavat kahvit ja pullat :)

Halpa-Hallissa lounaskn halpa ja todella hyvä

• Kiiminkiläinen
        omg kirjoitti:

Mutta omasta mielestäni heka on viihtyisämpi, ku tukkumyynti kuusamontien varrella

• Hekassaenkäyenää

Hyvä halpa kahvk munkki Kuusamontienvarren kirppiksellä, muistaakseni 1,5€ yhteensä. Ja jotenkin vapaa kodikas tunnelma, tytöt töissä ja ovat kivoja nättejä. siellä ei katsota asiakasta kuten rikollista kuten Heka kirppiksellä jossa älyttömät säännöt ja ollaan jotenkin pikkumaisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      164
      1627
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      148
      1244
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      899
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      70
      846
    5. 55
      746
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      727
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      715
    8. 87
      647
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      608
    10. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      592
    Aihe